Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen

Pagina's : [1] 2

LZN
15-10-2002, 17:52

salaam alaikoem allemaal.ik ga binnekort inchallah om mijn toekomstige haar hand gaan vragen en weet niet zo goed hoe het allemaal gebeurd.kan iemand me info geven hierover???alvast bedankt.ma'a salama.

zina_maghrebia
15-10-2002, 18:14
Salaam olaikom Ik kan je alleen veel succes wensen. Ik weet ook niet hoe het er aan toegaat. El7eer inshallah

saila
15-10-2002, 21:53
salaam ik wens je het beste en hoop dat het allemaal lukt en hoopelijk schoppen die ouders jou er niet uit hahaha just kidding thalla saila

Hart4Islam
16-10-2002, 00:25
haha mashallah broeder je krijgt meer reakties dan tipshahaha mabroooooooook je moet het volgens de islamitische regels doen.. met je ouders neem wat mee... verras haar.. en tja de rest weet ik nie eigenlijk

Cherifa
16-10-2002, 00:34

Tijdens de hand vragen nemen wij altijd bloemen en leuke kadootjes voor het meisje. Maar mijn vader maakt er altijd een feest van hij koopt een schaap en gebak en bloemen en Leuke dingetjes voor de bruid dat doet mijn mama.

snoesje
16-10-2002, 09:34
salaam abdelsamad, ten eerste wil ik je heeeeeeel veeeeeel succes en geluk toewensen want dit is toch iets heel moois........ (maar dat wist ej natuurlijk zelf ook wel) haha..... en ik wou ff zeggen naar mijn weten is het de bedoeling dat je: - suiker meeneemt - vlees - zo een hele grote set parfum/ bloemen - en van die kleine dingen zoals taart, koekjes en je weet wel wat je meeneemt als je op bezoek gaat........... oke dat was ff jou boodschappenlijstje ik hoop dat je er wat aan hebt.....en vraag het je moeder ff of een tante ofzo die weten het vast wel........... en insha'allah komt alles goed....ma3a salama en thallaa liefs snoesje

OemTaqwa
16-10-2002, 20:36
Asalaam aleikum waragmatAllah beste broeder Abdelsamad, Moge Allah SwT jullie huwelijk zegenen................ en jullie onafscheidelijk doen slagen (zowel hier als in 't Hiernamaals) AMEEN YA RABBI! Op naar de voortplanting ....... zou ik zeggen ;) Plopperdeplop :D Veel geluk samen. Liefs, sista 4 life

salina83
17-10-2002, 13:24
assalaam broeder, ik wens je natuurlijk heel veel geluk. Tip: breng iets romantisch mee bijvoorbeeld een rode roos of zoiets, zal ze van zwijmelen gegarandeerd! :Iluvu: Nog succes, besleme :zwaai:

semija
17-10-2002, 13:47
wat je verteld waardeer ik heeeeeeeeeeeeeeel veel want er zijn mensen die ik op tv heb gezien die zeggen als de vrouw geen sex geeft aan de man dan kan je boos worden op haar dus op de vrouw is dat goed of niet

Yousrab.25
17-10-2002, 17:30
ik wens jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk en ik hoop dat je de ware hebt gevonden!!!!!!!

Yousrab.25
17-10-2002, 17:33
Ik wens jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel geluk en ik hoop voor jou dat je de ware bent tegengekomen!!!!

zina_maghrebia
17-10-2002, 19:32
Salaam olaikom Mustapha AA je reactie is :goedzo: masha allah. Walijkom salaam

Pagina's : [1] 2