Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je vraag over sexualiteit zonder schaamte..........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Chatbezem
25-10-2008, 15:38

ZO veel vragen ZOOOO veel onzinige antwoorden..... Over sex! Ik vind het jammer dat er zulke onzinnige antwoorden worden gegeven op voor somige toch blijkbaar belangrijke vragen als het gaat om sexualiteit... Bij deze wil ik een topic open met STEL JE VRAAG!!! en ik zal er zo goed en kwaad mogelijk fatsoenlijk antwoord opgeven voor zover in mijn vermogen ligt! Maar zal ook soms eens een topic/ of reactie openen met een vraag waar andere hun mening op kunnen geven om te kijken hoe en wat er overgedacht wordt... DUS STEL MAAR!!! .... tevens wil ik vragen voor de mensen die dit geen fijn onderwerp vinden gewoon verder te gaan zodat iedreen hier hier respect voorelkaar kan hebben... en geen verkeerde opmerkingen maken tegen elkaar, das helemaal niet nogig namelijk! LETS HOPE!

DiepOngelukkig
25-10-2008, 15:56
ZO veel vragen ZOOOO veel onzinige antwoorden..... Over sex! Ik vind het jammer dat er zulke onzinnige antwoorden worden gegeven op voor somige toch blijkbaar belangrijke vragen als het gaat om sexualiteit... Bij deze wil ik een topic open met STEL JE VRAAG!!! en ik zal er zo goed en kwaad mogelijk fatsoenlijk antwoord opgeven voor zover in mijn vermogen ligt! Maar zal ook soms eens een topic/ of reactie openen met een vraag waar andere hun mening op kunnen geven om te kijken hoe en wat er overgedacht wordt... DUS STEL MAAR!!! .... tevens wil ik vragen voor de mensen die dit geen fijn onderwerp vinden gewoon verder te gaan zodat iedreen hier hier respect voorelkaar kan hebben... en geen verkeerde opmerkingen maken tegen elkaar, das helemaal niet nogig namelijk! LETS HOPE! Ik heb de laatste tijd zo een afkeer gekregen van sex. Hoe kan dat?

crazysexy
25-10-2008, 16:01
Waarom heb ik een vagina...en wat kan ik ermee...? Soms dan zit ik met mijn benen over elkaar en dat voelt dan zo lekker...gek is dat he :o

Orochimaru
25-10-2008, 17:53
Ik heb de laatste tijd zo een afkeer gekregen van sex. Hoe kan dat? een libido reductie, go see a docter

Orochimaru
25-10-2008, 17:53

Waarom heb ik een vagina...en wat kan ik ermee...? Soms dan zit ik met mijn benen over elkaar en dat voelt dan zo lekker...gek is dat he :o mastruberen is een optie? .. you will love it

NadorinoCrysis
25-10-2008, 18:00
mastruberen is een optie? .. you will love it En als ze dat haram vindt?

Orochimaru
25-10-2008, 18:02
En als ze dat haram vindt? benen kruisigen om dat gevoel te krijgen is natuurlijk niet haram :haha: .. jezus laat dat meisje haar lichaam ontdekken.

weesbarmhartig
25-10-2008, 22:17
benen kruisigen om dat gevoel te krijgen is natuurlijk niet haram :haha: .. jezus laat dat meisje haar lichaam ontdekken. Ze kan trouwen en dan kan haar man haar lichaam ontdekken, is toch veel spannender en leuker lijkt mij.

Chatbezem
26-10-2008, 15:49
Ik heb de laatste tijd zo een afkeer gekregen van sex. Hoe kan dat? Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn, zo wel geestelijk als lichaamelijk.. is er pas geleden iets gebeurd in je leven wat erg aangrijpend is? hoeft niet perse sexueel te zijn, je kan gewoon met je hooft heel ergens anders mee bezig zijn. Verder kan het zijn dat je lichaam nu gewoon even geen behoefde heeft aan sex wat ok altijd kan. dat kan weer de bijv sleur in je realtie (ruzie in je relatie) kun je iets meer in een pm mailen? dan kan ik je een specifieker antwoord geven hoop ik....

NuTTelOoS_WezEn
26-10-2008, 15:50
ZO veel vragen ZOOOO veel onzinige antwoorden..... Over sex! Ik vind het jammer dat er zulke onzinnige antwoorden worden gegeven op voor somige toch blijkbaar belangrijke vragen als het gaat om sexualiteit... Bij deze wil ik een topic open met STEL JE VRAAG!!! en ik zal er zo goed en kwaad mogelijk fatsoenlijk antwoord opgeven voor zover in mijn vermogen ligt! Maar zal ook soms eens een topic/ of reactie openen met een vraag waar andere hun mening op kunnen geven om te kijken hoe en wat er overgedacht wordt... DUS STEL MAAR!!! .... tevens wil ik vragen voor de mensen die dit geen fijn onderwerp vinden gewoon verder te gaan zodat iedreen hier hier respect voorelkaar kan hebben... en geen verkeerde opmerkingen maken tegen elkaar, das helemaal niet nogig namelijk! LETS HOPE! www.sexwoordenboek.nl :D

s7abbentaib
26-10-2008, 15:52
man met kleine plasser ,hoe ga daarmee om?

Chatbezem
26-10-2008, 15:56
Waarom heb ik een vagina...en wat kan ik ermee...? Soms dan zit ik met mijn benen over elkaar en dat voelt dan zo lekker...gek is dat he :o Waarom is dat gek? nee hoor als jij je bekken aanspand kan dat heel lekker voelen... het kan een soort van stimulans zijn voor je vagina (de clitoris) En waarom heb je een vagina.... slimme vraag.... Hij dient voor een aantal dingen ... Plassen.. (plas buis) Sex (inwendig penetratie) en baren uiteraard! dat zijn toch wel 3 belangrijke dingen denk ik? En dat lekkere gevoel is gewoon opwinding...

NuTTelOoS_WezEn
26-10-2008, 15:59
man met kleine plasser ,hoe ga daarmee om? Een maagd uit een of ander arabisch land die nooi van haar leven een ding gezien heeft en haar wijsmaken dat die kleine de normale gang van zaken is :hihi: Ze zal er nooit achterkomen :haha:

Chatbezem
26-10-2008, 16:01
www.sexwoordenboek.nl :D Sexwoorden boek is zelfs soms aan een stap te hoog, aangezien hier soms opmerkingen en antwoorden worden gegeven die gewoon echt niet meer kunnne! voorbeeld? Als je met 10 mannen sex hebt wordt je vagina uitgerekt.... Klink klare onzin, en kan regelrecht de prullebak in...... Of je nu sex hebt met 1 of 100 mannen je vagina blijft zo als het is en er recht echt niks uit! Maar mocht je kinderen baren dan is het inderdaad dat het soepeler wordt, wat normaal is natuurlijk.... een kindje is groter dan je vagina en perst zich zelf er door heen en daar wordt de spanning van je schaamlippen uiteraard strak getrokken en zo iets maakt het niet mooier , maar zelfs dat is niet altijd zo... ligt er aan of je grote of kleine schaamlippen hebt..... dik of dun (qwa figuur maakt ook niet veel uit) voor de binnen kant! wel voor de buitenkant een vollere vrouw heeft vollere schaam lippen over het algemeen!

Chatbezem
26-10-2008, 16:02

man met kleine plasser ,hoe ga daarmee om? het is niet de grote doe het er toe doet maar wat je er mee doet! en dan maakt de lengte niet uit voor gevoel! een grote kan als je er niks mee kan niet meer gevoel geven dan een kleine die niks kan!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6