Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet me geen raad!

Pagina's : [1] 2

meral84
18-02-2004, 12:12

Ik ben er al uit, dank je wel iedereen!

Lampjuh
18-02-2004, 12:23
Voor jou gevoel lijkt het heel gek denk ik en je voelt je heel schuldig misschien. :maf: Maar je moet niet vergeten dat je iemand pas echt serieus leuk vindt als je hem/haar gezien hebt en mee gesproken hebt. Een foto zegt niets, er beweegt niets het is slechts iets van dat moment Je vond hem leuk, omdat hij misschien een mooie stem had of goed kon praten over dingen of hij begreep jou goed, in iedergeval dat zijn woorden die jou aan hebben getrokken, maar je had nog steeds geen compleet beeld. Alleen als je iemand nog niet hebt gezien en je vindt een paar dingen leuk, dan ga je jezelf allemaal dingen verbeelden en je gaat hiermee door hoe langer de tijd wordt hoe erger het wordt en bij jou was het 5 maanden. Toen je hem in werkelijkheid zag, schrok je een beetje omdat hij niet voldeed aan het beeld dat jij in je gedachten had en dat het voor jou een afknapping was zegt genoeg over jouw liefde, het betekent dus dat je hem toch niet echt leuk vond.

meral84
18-02-2004, 13:28
Dank je wel voor je reactie. Weet je wat het meer is, denk ik. Ik denk dat ik bang ben wat de omgeving er van vind. Ik zelf vind hem echt leuk, nu heb ik hem al 3 dagen niet gesproken en ik word echt gek. Ik kan echt goed met hem praten en ik weet bijna zeker dat ik echt gelukkig met hem kan worden. Ik denk eigenlijk dat ik te veel aan mijn omgevind denk. Dan denk ik van, wat zullen ze wel niet van hem vinden en blallaal... Eigenlijk el dom van me. Ik weet niet er zit me gewoon iets niet lekker, maar hoe ik dat weg krijg dat weet ik niet. Het is toch helemaal niet zo erg dat een jongen kort is? of wel? Verder ziet hij er echt wel leuk uit.

Moeskiela
18-02-2004, 13:34
:o Meid, ik zal eerlijk tegen je zijn.... Ik persoonlijk zou er niet mee kunnen leven, ik heb wat tegen korte jongens. Daarom spreek ik nooit af met mensen die ik niet met mijn eigen ogen heb gezien (en dan bedoel ik face to face). Maar ach anderzijds misschien is dat de reden waarom ik single ben :rolleyes: Volg je hart meid en niet de mensen...

NoMore_DRAMA
18-02-2004, 15:38

lijkt veel op wat ik ooit had meegemaakt, hij was ietsjes langer als mij en daar had ik op het begin ook problemen mee, hakken dragen durfde ik niet meer want dan zou ik boven hem uitsteken. uiteindelijk ging ik ontzettend veel van hem houden en het kon me niets meer schelen, enige wat ik je kan zeggen is als je liefde groot genoeg is om hem te accepteren zoals hij is gaat het goed komen ;)

Klunsje
18-02-2004, 16:08
hey lengte speelt in principe geen rol, maaR HET INNERLIJK. Stel je voor dat je ene jongen leerde kennen die heeeeeel mooi is helemaal perfect maar dat zn innerlijk niet doet!!!!!! Dan heb je er tog nix aan. Meid denk goed na voor je besluit :)

Lampjuh
18-02-2004, 19:32
Origineel gepost door meral84 Dank je wel voor je reactie. Weet je wat het meer is, denk ik. Ik denk dat ik bang ben wat de omgeving er van vind. Ik zelf vind hem echt leuk, nu heb ik hem al 3 dagen niet gesproken en ik word echt gek. Ik kan echt goed met hem praten en ik weet bijna zeker dat ik echt gelukkig met hem kan worden. Ik denk eigenlijk dat ik te veel aan mijn omgevind denk. Dan denk ik van, wat zullen ze wel niet van hem vinden en blallaal... Eigenlijk el dom van me. Ik weet niet er zit me gewoon iets niet lekker, maar hoe ik dat weg krijg dat weet ik niet. Het is toch helemaal niet zo erg dat een jongen kort is? of wel? Verder ziet hij er echt wel leuk uit. Ja ik snap het, het is zo inderdaad. Je bent bang voor wat de anderen ervan vinden. Maar kijk om je heen niet iedereen heeft een knappe romeo, mocht het iets tussen jullie worden fiel halal insha'allah kijk naar wat jij vindt wat kan het jou schelen wat de anderen ervan vinden als jij maar gelukkig bent. Als het een marokkaan is die zijn gemiddeld wel klein dus geen zorgen..

CHINEESJE
18-02-2004, 19:40
Je moet je niet zoveel zorgen maken om wat je omgeving ervan zou kunnen gaan vinden. Jij bent degene die met hem zou moeten gaan leven, niet je omgeving. Stel je zelf gewoon een aantal vragen zoals: Is hij een goede moslim? Behandelt hij jou met respect? Hou je van hem? Kun je goed met hem praten? Als je antwoorden positief zijn, heb je eigenlijk al het antwoord. Al het een goede jongen is en je ziet een toekomst met hem, dan zou ik ervoor gaan meid. Laat niet iets goeds schieten door je angst voor je omgeving. Heel veel succes met wat je ook beslist

Miss9
18-02-2004, 19:55
ik heb je verhaal net gelezen,en ik vind dat het geen probleem moet zijn,als ie niet zo groot is. Je zegt het net al zelf,je dnekt met hem echt gelukkig te kunnen worden en nu je hem drie dagen nie heb gesproken,word je gek! dat zegt veel en veel meer dan alleen het uiterlijk,en ik denk ,omdat jij weet hoe zijn innerlijk is,zijn lengte er toch niet meer toe doet. En dat mensen in je omgeveing dingen zullen zeggen,dat is iets wat niet te stoppen valt.Dat zul je altijd hebben,al zou ej de mooiste jongen hebben,dan zou zn ene oor groter zijn dan de andere,snap je me.. Denk niet aan hen,die zullen praten,zij voelen niet wat jij voelt,en zij hoeven nie met hem samen te zijn. De keuze is aan jou,maar ik dnek als je hem laat gaan,vanwege zn lengte dat je daar heel erg spijt van zult hebben. Denk goed na,en kijk juist naar alle goede dingen die hij in zich heeft,en later kun je altijd nog kijken waar het mis zou kunnen lopen, Ik zou zeggen ga ervoor! en laat je niet misleiden door de buitenkant Ik hoor het wel! :zwaai:

sahab
18-02-2004, 20:35
Ahlaan meid, Ik vind het echt triest om te zien dat sommige meisjes nog op deze manier denken echt triest wallah. ( hij is kort daarom wil ik niet verder.................), nou sorry hoor jij moet nog zeker wachten met trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!

sahab
18-02-2004, 20:37
Jij moet zeker nog leren praten jonge man, wat heeft ze hieraan! Origineel gepost door sandukan eh **** niet zeuren want je weet wie zeurt krijgt een beurt!!! laat die jongen genieten van je stinkende kutje en hou je kanker bek dicht!!! dus accepteer hem!!!

Soumaia
18-02-2004, 20:54
Origineel gepost door meral84 Hallo allemaal, Ik zit met een klein probleempje, je kunt gerust zeggen een groot probleem. Ik heb een paar maanden gelden een jongen leren kennen. Ik heb hem ongeveer 5 maanden alleen telefonische geproken. Het is echt een hele leuke jonge, hij is heel ief en hij zit er ook wel leuk uit. Ik heb namelijk een foto van hem gehad. Na erg te hebben getwijfeld heb ik de stap toch genomen om met hem af te spreken. Dit is de eerste keer voor mij dat ik contact heb met een jongen, hij heeft mij nooit eerder gezien. Ik was dus heel erg onzeker, dit heb ik hem ook verteld. Hij zij als het niks is dan even goede vrienden en dat vond ik niks, ik dacht als hij me niet leuk vind dan hoef ik ook geen vrienden te blijven, want dan zal ik toch stiekem hopen dat hij me een keer leuk gaat vinden. Nou na dat we alles hebben besproken, heb ik toch de stapgenomen, dit omdat hij niet echt opdringerig was en hij had zo een geduld met mij. Ik bedoel maar, hij heeft 5 maanden lang zijn est gedaan, om tot mij door te dringen. Er ging geen dag voor bij en hij belde me en dan zaten we weleens uren aan de lijn. Ik begon echt om hem te geven, dit heb ik gemerkt, omdat we een keer in gesprek waren en toen zij hij misschien is het beter als we er mee stoppen, omdat ik niet wist wat ik wilde volgens hem. Op dat moment wist ik ook niet wat ik wilde, ik wist niet of ik hem wel serieus moest nemen. Maar toen hij zij dat we er beter mee moeten stoppen, toen pas drong er tot mij door hoeveel ik om hem geef. Ik wilde er niet mee stoppen en heb hem dit ook verteld. We zijn er toen gewoon mee door gegaan. Nu heb ik eindelijk met hem afgesrpoken, ik wilde af zijn van de onzekerheid. Ben ik wat voor hem, nou leuk en anders houdt het op, zo dacht ik. Op het moment dat hij op me afliep op de afgesproken plek, dacht ik gatverdamme……….. Niet zo zeer om zijn uiterlijk……. Maar om zijn lengte, hij was echt kort. Ik zelf ben ook kort, maar het scheelde echt niet veel tussen ons. Hij is ietsje langer als mij. Er ging van alles door me hoofd, het eerste wat in me hoofd schoot was……….Hij moet onzeker zijn en niet ik. Terwijl hij telefonische echt vol zelfvertrouwen over kwam. Dus ik had zoiets met hem zit het wel goed, als hij maar niet op mij afknapt. Door dat ik zo dacht kwam de klap nog harder aan. Maar ik weet niet wat ik er nu verder mee aan moet, hij heeft me wel gebeld, om te zeggen wat ik van hem vond en wat hij van mij vond. Ik heb gewoon gezegd, ja ik vind je wel een leuke jonge, maar dat heb ik altijd al gevonden. Hij zegt dat hij me ook leuk vind, heel leuk zelfs. Hij heeft het al over trouwen enz. Terwijl ik niet eens weet of ik wel verder wil. Ik vind het zo erg van mezelf, want ik zei altijd tegen vriendinen uiterlijk zegt niks, als ze innerlijk maar goed is. Nu zit ik zelf in die situatie en dan denk ik toch wel degelijk aan zijn uiterlijk. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, moet ik het hem vertellen, of moet ik er mee door gaan? Ik weet 1 ding wel zeker, als ik er mee stop dan zal ik hem echt gaan missen. Is het heel erg dat een jongen kort is? Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Alsjeblieft help me!!!! Een tip meid: Dwing je zelf niet. Als je hem niet leuk vind dan moet je ook ermee gewoon stoppen.

mojojojo
18-02-2004, 23:15
pffffffffff toen ik die lap tekst zag en de eerste zin las dacht ik nu komt het. Is ze ontmaagd? is ze zwanger?WOrd ze mishandeld of gechanteerd? Neen! het probleem blijkt veel groter. Haar belvriendje schijnt klein van stuk te zijn.voor de duidelijkheid ik heb het hier over lichaamslengte, dus niet over de lengte van zijn mannelijke 'tool' :D Waar mensen zich druk om maken.......

Soumaia
19-02-2004, 11:32
Origineel gepost door mojojojo pffffffffff toen ik die lap tekst zag en de eerste zin las dacht ik nu komt het. Is ze ontmaagd? is ze zwanger?WOrd ze mishandeld of gechanteerd? Neen! het probleem blijkt veel groter. Haar belvriendje schijnt klein van stuk te zijn.voor de duidelijkheid ik heb het hier over lichaamslengte, dus niet over de lengte van zijn mannelijke 'tool' :D Waar mensen zich druk om maken....... Geloof me Mojojo ieder mens heeft zijn eigen wensen en eisen. De een valt op lange mannen en de ander op kortere.

00Meknessia00
19-02-2004, 17:47

JE BENT GEK als je hem afwijst alleen vanwege zijn lengte. Voordat je hem had gezien heb je zijn innerlijk leren kennen, en dat beviel je toch?? Waarom zou je zo'n jongen dan laten gaan. Hij is niet eens kleiner dan jij. Hij is langer, dus meid denk er goed over na. Zulke jongens kom je niet elke dag tegen. :p

Pagina's : [1] 2