Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reisbureau??!!

browneye1984
25-10-2008, 10:52

Dag lieve mensen, Welk reisbureau spreekt jullie het meest aan, globe reisbureau of Thomas cook??? Heeft iemand misschien ervaring met het werken op een van deze reisbureaus?? Hoop snel van jullie te horen want het is nogal dringend. :)

samia01
25-10-2008, 11:05
;) Dag lieve mensen, Welk reisbureau spreekt jullie het meest aan, globe reisbureau of Thomas cook??? Heeft iemand misschien ervaring met het werken op een van deze reisbureaus?? Hoop snel van jullie te horen want het is nogal dringend. :) Meid ik zeg je... Kies voor thomas Cook!!! Ze zijn professioneler.. leukere werksfeer.. meestal contact met andere thomas cooks.. dus stel je kan niet werken.. hebben ze snelle vervanging enzo!!! Ik heb daar ooit stage gelopen en vind het daar echt veel leuker dan waar ik nu werk (holland international) Dus bij deze.. Thomas Cook is veel beter

browneye1984
25-10-2008, 11:14
Dank je wel meis. Ik moet inderdaad tussen deze twee kiezen. waarom solliciteer je niet weer bij thomas cook, ze zijn nog op zoek naar personeel?? xxx

samia01
25-10-2008, 11:51
Dank je wel meis. Ik moet inderdaad tussen deze twee kiezen. waarom solliciteer je niet weer bij thomas cook, ze zijn nog op zoek naar personeel?? xxx Ik werken er alleen zaterdags... wie gaat alleen voor zaterdag personeel aanenemen.. ik heb geluk met deze gehad omdat ik stage heb gelopen bij hun!!! e mocht gelijk blijven:(

browneye1984
25-10-2008, 15:31

Oh op die manier. In ieder geval hartstikke bedankt voor je advies!! Misschien wordt je in de toekomst mijn collega wel!! xxx

browneye1984
25-10-2008, 21:40
Nog meer mensen die mij kunnen helpen????