Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is hier het oudste en actieve lid

Pagina's : [1] 2 3

beppie_truus
18-02-2004, 11:28

Ik ben van 08-02-2002 :zwaai: Dus voorlopig ben ik de oudste actieve lid :regie: komt u maar

LieveMeisje
18-02-2004, 11:30
egggg nie ik ben de oudste achtieve lid :bril:

MissBlaBla
18-02-2004, 11:31
Ik eeuh... Ik ben hier ook best lang. Ik heb 2 nicks versleten voordat ik deze eindelijk had. BlaBla

beppie_truus
18-02-2004, 11:32
Origineel gepost door LieveMeisje egggg nie ik ben de oudste achtieve lid :bril: nee hoor je bent ingeschreven op 07-02-2002 dus je bent 5 maanden jonger dan ik :D

7eloua
18-02-2004, 11:32

ik was er eerder dan deze nick, maar wanneer precies weet ik niet, ik voel me oud :(

Lila
18-02-2004, 11:33
Ik ben hier de oudste....hahahaa....ik ben nog van de oude garde.... Vroeger was er hier zeker wat te beleven....nu is dat echt veranderd. Bij deze wou ik een paar mensen de groetjes doen; Leila Nadia 25 Roy Abdennour Beppie (natuurlijk)

beppie_truus
18-02-2004, 11:35
Origineel gepost door Lila Ik ben hier de oudste....hahahaa....ik ben nog van de oude garde.... Vroeger was er hier zeker wat te beleven....nu is dat echt veranderd. Bij deze wou ik een paar mensen de groetjes doen; Leila Nadia 25 Roy Abdennour Beppie (natuurlijk) :zwaai: :zwaai: jij bent nu op dit moment de oudste actieve lid :D oudje :hihi:

LieveMeisje
18-02-2004, 11:36
Origineel gepost door beppie_truus nee hoor je bent ingeschreven op 07-02-2002 dus je bent 5 maanden jonger dan ik :D dus ik ben jonger dan jij :D ik voel me vereerd :maf2:

watmoetje
18-02-2004, 11:37
Origineel gepost door Lila Ik ben hier de oudste....hahahaa....ik ben nog van de oude garde.... Vroeger was er hier zeker wat te beleven....nu is dat echt veranderd. Beppie (natuurlijk) er is zeker veel veranderd maroc.nl was eerst ook lachen enz maar nu een dooie boel net zo als hiero :(

7eloua
18-02-2004, 11:37
Origineel gepost door Lila Ik ben hier de oudste....hahahaa....ik ben nog van de oude garde.... Vroeger was er hier zeker wat te beleven....nu is dat echt veranderd. Bij deze wou ik een paar mensen de groetjes doen; Leila Nadia 25 Roy Abdennour Beppie (natuurlijk) ja die ken ik ook nog allemaal :), zouden ze echt niet meer terug zijn gekomen? :hihi: leila moehakoes nadia tombraidergirly roy heerlijk helder heineken toch? abdennour met zn arendavatar en zn heerlijk recht door zee antwoorden en beppie natuurlijk :D Mohammed Justice Emshoum zo kan ik nog wel doorgaan... goeie ouwe tijd :(

watmoetje
18-02-2004, 11:38
Origineel gepost door beppie_truus :zwaai: :zwaai: jij bent nu op dit moment de oudste actieve lid :D oudje :hihi: he prik junk :D

Lila
18-02-2004, 11:39
Origineel gepost door watmoetje er is zeker veel veranderd maroc.nl was eerst ook lachen enz maar nu een dooie boel net zo als hiero :( Zeker weten....vroeger kon je ook alles kwijt.....nu wordt je uitgescholden..... Vroeger was het net 1 grote familie.... :(

watmoetje
18-02-2004, 11:42
Origineel gepost door Lila Zeker weten....vroeger kon je ook alles kwijt.....nu wordt je uitgescholden..... Vroeger was het net 1 grote familie.... :( klopt elke topick mond uit tot een scheld partij :kwaad:

GaStVrOuW_NadYa
18-02-2004, 11:44
Ik sinds begin 2001 feb ff zo :) Oke okee te vaak gebannend en IP ban maar ehh ben zeer zeker 1 van eerste Het is wel jammer, deze site is echt verandert............. :jammer: Teveel kleuters die alleen schelden

Lila
18-02-2004, 11:46

Origineel gepost door 7eloua ja die ken ik ook nog allemaal :), zouden ze echt niet meer terug zijn gekomen? :hihi: leila moehakoes nadia tombraidergirly roy heerlijk helder heineken toch? abdennour met zn arendavatar en zn heerlijk recht door zee antwoorden en beppie natuurlijk :D Mohammed Justice Emshoum zo kan ik nog wel doorgaan... goeie ouwe tijd :( Ja, Ik mis ze allemaal........vooral die joejoejoe joejoejoe....van Leila moehakoes....hahaha

Pagina's : [1] 2 3