Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : niet klaarkomen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

haiifa_lover
24-10-2008, 21:35

als ik sex heb kom ik heel moeilijk klaar. soms duurd het heel lang of ik kom helemaal niet klaar heeft iemand tips om mij te helpen

spontanedate
24-10-2008, 21:57
1.Jij kan op hem zitten met je gezicht naar hem toe. helemaal in je nemen en proberen je clitoris tegen zn onderbuik te duwen steeds als je hem helemaal in je hebt. 2. Je kan als hij op je ligt zelf ruimte creëren tussen je clitoris en zijn buik, en je clitoris zelf stimuleren d.m.v. je vinger (of 2). 3. In het zelfde standje (tip 2) kan hij ook zn penis er helemaal in duwen en dan met zn onderbuik tegen je clit rijden . en nog een paar tricks, maar sorry ,heb geen zin meer om te typen . Hier kan je wel verder mee. :hihi: succes

haiifa_lover
24-10-2008, 22:00
1.Jij kan op hem zitten met je gezicht naar hem toe. helemaal in je nemen en proberen je clitoris tegen zn onderbuik te duwen steeds als je hem helemaal in je hebt. 2. Je kan als hij op je ligt zelf ruimte creëren tussen je clitoris en zijn buik, en je clitoris zelf stimuleren d.m.v. je vinger (of 2). 3. In het zelfde standje (tip 2) kan hij ook zn penis er helemaal in duwen en dan met zn onderbuik tegen je clit rijden . en nog een paar tricks, maar sorry ,heb geen zin meer om te typen . Hier kan je wel verder mee. :hihi: succes ik zal het proberen

crazysexy
24-10-2008, 22:05
Lastig, hoe komt het dat je moeilijk klaarkomt ...waar denk jezelf dat het aan kan liggen? * Voel jij je sexueel aangetrokken tot je partner * Hoe is jullie voorspel...? * word je goed gestimuleerd en geef je zelf ook aan wat jij lekker vind? * Zorg dat je eerst klaarkomt (tijdens voorspel) voordat hij gaat penetreren dan kom je tijdens penetratie sneller tot nog een climax en die is dan heftiger! * Wanneer je word gestimuleerd ben je dan nat genoeg...? Aller belangrijkste is dat je niet gefocust bent op het klaaromen, geniet van het moment en leer luisteren naar je lichaam. Wanneer je dit doet dan zul je zelfs gelijktijdig klaar kunnen komen :love: Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust er is altijd wel iemand die je advies wil geven :kus:

jamilamoslima
24-10-2008, 22:07

het ligt aan de voorspel denk ik, dat is voor de vrouw belangrijker dan voor de man

DiepOngelukkig
24-10-2008, 22:19
Vind het maar een walgelijk iets dat klaarkomen.

crazysexy
24-10-2008, 22:21
Vind het maar een walgelijk iets dat klaarkomen. :confused:

DiepOngelukkig
24-10-2008, 22:22
:confused: Kifach:confused: ?

haiifa_lover
24-10-2008, 22:24
hoe ken je dat nou walgelijk vinen

crazysexy
24-10-2008, 22:24
Kifach:confused: ? Meen je dat...? En zoja, waarom vind je het walgelijk? Dit hoor ik voor het eerst namelijk!

DiepOngelukkig
24-10-2008, 22:31
Meen je dat...? En zoja, waarom vind je het walgelijk? Dit hoor ik voor het eerst namelijk! Vind het niet echt zo bijzonder hoor, snap niet waarom iedereen zo graag wil klaarkomen. sex+klaarkomen=gatverdamme.

Aandachtnodig
24-10-2008, 22:35
Vind het niet echt zo bijzonder hoor, snap niet waarom iedereen zo graag wil klaarkomen. sex+klaarkomen=gatverdamme. :confused:

precious90
24-10-2008, 23:17
Voel je sexy.. verzorg je lichaam, zorg ervoor dat je er goed uitziet. Plan de gemeenschap niet maar doe het onverwacht, pak hem vast terwijl hij de krant leest, zoen hem in zijn nek terwijl hij aan de tel hangt, kleed hem uit nadat hij zich net heeft aangekleed, kom uit de douche met alleen een handdoek om en laat deze zakken voor zijn neus terwijl hij tv (geen voetbal!) kijkt ... :) Hierdoor word je geil en zal hij meer zijn best doen jou tot een hoogtepunt brengen.. succes ;)

spontanedate
24-10-2008, 23:40
Voel je sexy.. verzorg je lichaam, zorg ervoor dat je er goed uitziet. Plan de gemeenschap niet maar doe het onverwacht, pak hem vast terwijl hij de krant leest, zoen hem in zijn nek terwijl hij aan de tel hangt, kleed hem uit nadat hij zich net heeft aangekleed, kom uit de douche met alleen een handdoek om en laat deze zakken voor zijn neus terwijl hij tv (geen voetbal!) kijkt ... :) Hierdoor word je geil en zal hij meer zijn best doen jou tot een hoogtepunt brengen.. succes ;) precies precious.:goedzo:

Relaxation
24-10-2008, 23:48

als ik sex heb kom ik heel moeilijk klaar. soms duurd het heel lang of ik kom helemaal niet klaar heeft iemand tips om mij te helpen De enige tip die ik je kan geven is mezelf... :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11