Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hEt Is weEr ZoVeR !!!

Pagina's : [1] 2 3

eenzaaampje
17-02-2004, 23:54

het is al zo lang uit en kan die kl.oo.t.zak nog steeds niet vergeten wallah word er gek van , in het begin d8 ik ach ja hij gaat nog wel wat van zich laten horen maar dat is niet zo begint me steeds duidelijker te worden en hierdoor begin ik ook steeds meer in een depresie te raken , ik voel me steeds weer klote.waarom doet hij me dit aan na 2 jaar!! ik kan niet slapen wallah lig nachten wakker 1 uur 2 uur 3 uur 4 uur wallah altijd pas tegen 5 uur in de morgen val ik in slaap dan lig ik al zeker 3 a4uurtjes te denken , we hadden het zo mooi waarom moet het zo aflopen?steeds toets ik je nr in om je te bellen al is het alleen om even je stem te horen maar dan druk ik het toch weg.....blijkbaar wil je me niet meer en laat je me vallen als een baksteen, en heb je toch uiteindelijk gekozen voor je vader die zei dat je niet mocht trouwen met mij,ook al heb je al die tijd vol gehouden dat je voor mij zou kiezen en met mij verder gaan blijkbaar ben ik toch de zwakste schakel.. ben alleen met mn verdriet en mn tranen om jou die jij uiteindelijk toch niet blijkt waard te zijn,al die leugens steeds om bij je te kunne zijn al die dagen al die uren samen die ik met mn familie kon zijn maar nee ik koos ervoor om bij jou te zijn en nu zit ik hier met spijt tranen en een gebroken hart.

sneakynawal
17-02-2004, 23:58
:huil:....I hate men :kwaad: Droog je tranen meid! En ga verder met je leven.

LellaBerkane
17-02-2004, 23:59
:( Komt goed meid, Inscha Allah!!;)

ik_oke_is
18-02-2004, 00:04
Origineel gepost door eenzaaampje het is al zo lang uit en kan die kl.oo.t.zak nog steeds niet vergeten wallah word er gek van , in het begin d8 ik ach ja hij gaat nog wel wat van zich laten horen maar dat is niet zo begint me steeds duidelijker te worden en hierdoor begin ik ook steeds meer in een depresie te raken , ik voel me steeds weer klote.waarom doet hij me dit aan na 2 jaar!! ik kan niet slapen wallah lig nachten wakker 1 uur 2 uur 3 uur 4 uur wallah altijd pas tegen 5 uur in de morgen val ik in slaap dan lig ik al zeker 3 a4uurtjes te denken , we hadden het zo mooi waarom moet het zo aflopen?steeds toets ik je nr in om je te bellen al is het alleen om even je stem te horen maar dan druk ik het toch weg.....blijkbaar wil je me niet meer en laat je me vallen als een baksteen, en heb je toch uiteindelijk gekozen voor je vader die zei dat je niet mocht trouwen met mij,ook al heb je al die tijd vol gehouden dat je voor mij zou kiezen en met mij verder gaan blijkbaar ben ik toch de zwakste schakel.. ben alleen met mn verdriet en mn tranen om jou die jij uiteindelijk toch niet blijkt waard te zijn,al die leugens steeds om bij je te kunne zijn al die dagen al die uren samen die ik met mn familie kon zijn maar nee ik koos ervoor om bij jou te zijn en nu zit ik hier met spijt tranen en een gebroken hart. overdrijven is ook een kunst ; safi je bent gedumpt so what ?? :rolleyes:

eenzaaampje
18-02-2004, 00:06

jullie snappen het niet ik ben mn tranne al sinds de zomer vakantie aan het drogen het wil echt niet lukken ik kan hem gewoon echt niet uit mn hoofd zetten .wallah doe mn best ik zoek afleiding probeer de hele dag mensne om me heen te hebben maar ja snachts net als nu it ik weer alleen in mn kamer met alleen mn gedachten aan hem ..hoe het was en hoe mooi het kon zijn ,waarom ik waarom ik waarom ik waarom moet mij dit weer over komen ..hoe lang nog shittt de zomer is al weer bijna en hij zit nog steeds in mn hoofd, en steeds kijk ik weer op mn tel of hij niet mischien een smsje heeft gestuurd wat natuurlijk niet gebeurt maar ik maak mezelf helemaal gek en ik kan het echt niet meer tegen houden.

sneakynawal
18-02-2004, 00:08
Bel hem en vraag hoe het met hem gaat. En kijk hoe hij dan op jouw telefoontje reageert.

ik_oke_is
18-02-2004, 00:09
Origineel gepost door eenzaaampje jullie snappen het niet ik ben mn tranne al sinds de zomer vakantie aan het drogen het wil echt niet lukken ik kan hem gewoon echt niet uit mn hoofd zetten .wallah doe mn best ik zoek afleiding probeer de hele dag mensne om me heen te hebben maar ja snachts net als nu it ik weer alleen in mn kamer met alleen mn gedachten aan hem ..hoe het was en hoe mooi het kon zijn ,waarom ik waarom ik waarom ik waarom moet mij dit weer over komen ..hoe lang nog shittt de zomer is al weer bijna en hij zit nog steeds in mn hoofd, en steeds kijk ik weer op mn tel of hij niet mischien een smsje heeft gestuurd wat natuurlijk niet gebeurt maar ik maak mezelf helemaal gek en ik kan het echt niet meer tegen houden. dan ben je niet zomaar gedumpt maar zwaar gedist; komt ervan niet naar je ouders te luistere wallah ik kan echt geen medelijden hebben met zo'n mensen sorry droog je tranen en ga een beetje bidden en koran lezen veel succes

LellaBerkane
18-02-2004, 00:12
Origineel gepost door ik_oke_is dan ben je niet zomaar gedumpt maar zwaar gedist; komt ervan niet naar je ouders te luistere wallah ik kan echt geen medelijden hebben met zo'n mensen sorry droog je tranen en ga een beetje bidden en koran lezen veel succes :jammer:

eenzaaampje
18-02-2004, 00:12
ik weet hoe hij zal reageren hij zal blij zijn bla bla bla en me weer willen zien enzo maar het probleem is dat hij toch voor zn vader heeft gekozen die tegen hem heeft gezegt dat ie niet met mij mocht trouwen snapje hij zal me wel weer zien en een leuke tijd met mij hebben maar het probleem is dat het nix word uiteindelijk pure tijd verspillen ,want heb hem duidelijk gemaakt als ik niet zn vrouw word moet afstand nemen en dat is nou wat hij doet >>>>>>dit had ik overgins nooit verwacht d8 echt dat hij voor mij zou kiezen blijkbaar niet,en waarom zou ik de eerste stap moeten zetten alle problemen komen door zijn pa laat hem maar de eerste stap zetten.dan maar depresief en eenzaam en verdrietig en met een gebroken hart zitten maar wel mn trots nog ten minste

sneakynawal
18-02-2004, 00:13
Origineel gepost door ik_oke_is dan ben je niet zomaar gedumpt maar zwaar gedist; komt ervan niet naar je ouders te luistere wallah ik kan echt geen medelijden hebben met zo'n mensen sorry droog je tranen en ga een beetje bidden en koran lezen veel succes Hoezo ga een 'beetje' bidden? Of je bid, of je bid niet. Maar niet tussen in :o ...en mannen net zoals jij weten niet eens waar ze het over hebben. Laag van je als je zegt: wallah ik kan echt geen medelijden hebben met zo'n mensen..:rolleyes:

eenzaaampje
18-02-2004, 00:14
waarom doe je zo hard is oke is?? kweet is mn eigen fout maar daar word ik toch voor gestraft niet jij, het is al erg genoeg wat ik het laatste jaar mee maak moet jij er nou echt nog boven op komen?

ik_oke_is
18-02-2004, 00:15
Origineel gepost door eenzaaampje ik weet hoe hij zal reageren hij zal blij zijn bla bla bla en me weer willen zien enzo maar het probleem is dat hij toch voor zn vader heeft gekozen die tegen hem heeft gezegt dat ie niet met mij mocht trouwen snapje hij zal me wel weer zien en een leuke tijd met mij hebben maar het probleem is dat het nix word uiteindelijk pure tijd verspillen ,want heb hem duidelijk gemaakt als ik niet zn vrouw word moet afstand nemen en dat is nou wat hij doet >>>>>>dit had ik overgins nooit verwacht d8 echt dat hij voor mij zou kiezen blijkbaar niet,en waarom zou ik de eerste stap moeten zetten alle problemen komen door zijn pa laat hem maar de eerste stap zetten.dan maar depresief en eenzaam en verdrietig en met een gebroken hart zitten maar wel mn trots nog ten minste ga er be3da niet meer op in , of naartoe je maakt het alleen maar erger :jammer:

sneakynawal
18-02-2004, 00:15
Origineel gepost door eenzaaampje ik weet hoe hij zal reageren hij zal blij zijn bla bla bla en me weer willen zien enzo maar het probleem is dat hij toch voor zn vader heeft gekozen die tegen hem heeft gezegt dat ie niet met mij mocht trouwen snapje hij zal me wel weer zien en een leuke tijd met mij hebben maar het probleem is dat het nix word uiteindelijk pure tijd verspillen ,want heb hem duidelijk gemaakt als ik niet zn vrouw word moet afstand nemen en dat is nou wat hij doet >>>>>>dit had ik overgins nooit verwacht d8 echt dat hij voor mij zou kiezen blijkbaar niet,en waarom zou ik de eerste stap moeten zetten alle problemen komen door zijn pa laat hem maar de eerste stap zetten.dan maar depresief en eenzaam en verdrietig en met een gebroken hart zitten maar wel mn trots nog ten minste Wat is de reden dat zijn vader jou niet als zijn a.s. schoondochter ziet zitten?

sneakynawal
18-02-2004, 00:16
Origineel gepost door ik_oke_is ga er be3da niet meer op in , of naartoe je maakt het alleen maar erger :jammer: Erger? :confused: Waar kom jij opeens vandaan? Het is haar schuld NIET! Mannen :kwaad:

ik_oke_is
18-02-2004, 00:18

Origineel gepost door sneakynawal Hoezo ga een 'beetje' bidden? Of je bid, of je bid niet. Maar niet tussen in :o ...en mannen net zoals jij weten niet eens waar ze het over hebben. Laag van je als je zegt: wallah ik kan echt geen medelijden hebben met zo'n mensen..:rolleyes: ik weet heel goed waar ik het over heb, jarenlang dingen in het geheim geniep doen, als hij nu na twee drie maanden naar zijn ouders was gestapt dan had hij dat geweten, TOEN al en was zij niet twee jaar van haar leven kwijt aan een loser !!

Pagina's : [1] 2 3