Bekijk originele versie : Bus Uit Israel Naar Nederland
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:04
De keppeltjes die bussen schoonmaken en restaurants na palestijns bezoek willen ons laten zien hoe slecht hun bussen zijn.
Ze zitten vol schroei vlekken en gaten , moeten palestijnen lijken opsturen van babies en ouderen en andere bewijs van de jodenstreken.
De bedoeling is dat hij naar de :confused: vredespaleis in Den Haag gaat . :kwaad:
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:06
ALS JE OPMERKINGEN HEBT OP MIJN HUMOR OVER JODEN NOU IK KAN JE MELDEN I DON'T GIVE A F*CK.....with love
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:15
als jij er behoefte aan hebt ?
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:16
als die bus er is pis ik erop net als zij tegen de AL- AKSA MOSKEE PISSEN
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:18
ER IS GEEN KEERZIJDE ALLEEN MAAR HAAT .....na die lage jodenstreken van die wanna be 3 reich
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:24
waar heb je het over ? mooie kruis trouwens lijkt wel een nazi kruis maar dan anders ik ben trouwens in NABLOES geweest en heb dingen gezien die bovengenoemde nazis ook deden met hun ze hebben kennelijk een goede geheugen ze leerden zelfs van de STASSI een muur bouwen noem je dat normaal ?
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:35
hamas is verzet met alle middelen die je tot je beschikbaarheid zijn om je vijand de doder van broeders en zusters en dieven van je land te verjagen of in Israelische termen hun het leven zo onaangenaam mogelijk te maken dat ze vrijwillig weg gaan ..
Origineel gepost door IFRIQUIA
waar heb je het over ? mooie kruis trouwens lijkt wel een nazi kruis maar dan anders ik ben trouwens in NABLOES geweest en heb dingen gezien die bovengenoemde nazis ook deden met hun ze hebben kennelijk een goede geheugen ze leerden zelfs van de STASSI een muur bouwen noem je dat normaal ?
Het is geen Nazi kruis. En wie bedoel jij precies met "nazis"?
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:43
ik zei het lijkt op en niet het is een nazi kruis met nazi's bedoel ik dat het op de politiek van israel lijkt er zijn alleen geen spoorwegen de kampen zijn er al ...en wie zijn billen brandt aan deze politiek kan ook op de blaren zitten istoreco het mes snijdt aan 2 kanten en wie met het zwaard leeft zal er door steven doe een ander niet aan aan wat gij niet zelf wilt dat het u overkomt leuke spreekwoorden he?
Ja die spreekwoorden zijn idd leuk, jammer dat je er zelf niet bij stil staat.
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:51
jawel hoor elke dag maar jij leeft in een luchtbel van veiligheid en censuur jij ziet alleen wat jou regering en andere (israel) willen dat je ziet jij ziet niet de keerzijde van de medaille jij ziet niets en weet niets hierover je denkt eenzijdig en kortzichtig sta daar maar bij stil ...het is een vuile oorlog die tegen burgers wordt gevoerd al sinds de bezetting van die vervloekte engelsen...
IFRIQUIA
17-02-2004, 23:54
weet je wat laf is een 4 jarig meisje verbranden een baby neerschieten of burgers te lijf gaan met een prof leger met tanks en helikopters dat is pas laf lager dan laf of met een GEPANSERDE buldozer over mensen rijden en hun huizen of botten breken van minderjarige of ze urenlang op hun hurken laten zitten onder schot zonder reden ....
Origineel gepost door IFRIQUIA
jawel hoor elke dag maar jij leeft in een luchtbel van veiligheid en censuur jij ziet alleen wat jou regering en andere (israel) willen dat je ziet jij ziet niet de keerzijde van de medaille jij ziet niets en weet niets hierover je denkt eenzijdig en kortzichtig sta daar maar bij stil ...het is een vuile oorlog die tegen burgers wordt gevoerd al sinds de bezetting van die vervloekte engelsen...
Misschien leef jij in de luchtbel van de Islam, want tot nu toe lees ik hier op M.nl alleen maar haat en nijd en woede......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.