Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hijaab en haar



Pagina's : [1] 2 3

17-02-2004, 20:59
Salam meiden

Klein vraagje aan de hijaabdragende dames..

Ik draag al sinds 1 jr alhamdoelilah mijn hijaab.. had voorheen lang steil en superglanzend haar.. maar nu kan ik alle productun van etos en kruitvat er samen in gooien en nog blijven ze dof.. what to do???

xxmo

17-02-2004, 21:16


Dat probleem heb ik dus ook! Ik draag mijn hijaab sinds een maandje maar mijn haar is er echt op achteruit gegaan. Ik heb onwijs veel last van haaruitval en het is ook zo dof.

Zijn er handige tips van andere meiden die dit probleem ook hebben gehad maar het inmiddels hebben verholpen?
(p.s. olijfolie in mijn haar smeren vind ik niet zo fris ruiken dus laat die tip maar achterwege)

17-02-2004, 21:25
Iewa el hbieba maak je klaar voor een haar miserie watn ik draag um al een jaar... Iewa je meot er iets voor over hebben.....


WAHAHAHA MIJNMOOIE HAREN ... in dit geval

17-02-2004, 21:27
Oh nee he??? Nog erger?? Straks hou ik geen plukje haar meer over!!!!!!

17-02-2004, 21:30


wees gerust er blijft IETS over

17-02-2004, 21:30
Dan ga ik me toch afvragen of een hijaab wel zo gezond is?

17-02-2004, 21:33
Mijn moeder zegt dat ik me aanstel.. hoe dan die vrouwen het dan al jaren lang.. ze zegt is onzin zit tussen je oren dat probleem

17-02-2004, 22:06
Allah swt geeft ons niet iets op wat slecht voor ons is. Heb vertrouwen in Allah swt en hij zal je helpen.

17-02-2004, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door Beloved
Allah swt geeft ons niet iets op wat slecht voor ons is. Heb vertrouwen in Allah swt en hij zal je helpen.
ik heb er zeker vertrouwen in.. anders stond ik niet voor 100% achter mijn beslissing! Gayr Insha Allah

17-02-2004, 22:18
ja dat heb ik ook sinds ik het draag dat mijn haar niet meer is wat het was. het is niet lelijk nu ofzo maar het was daarvoor zeker mooier

Gair Insha Allah

17-02-2004, 22:24

17-02-2004, 23:17
Gewoon een haarmasker voor je haar gebruiken.

Ik d8 ook dat het door me "Hijaab" kwam dat ik haaruitval kreeg.Maar de ene keer heb je dat gewoon en dan breekt er weer een periode aan dat er geen haar uit valt.

Gewoon een lekker haarmasker en daarna er iets in gooien voor pluizig haar die producten heb je wel.

Als je het maar niet "te" vaak gebruikt, of gel en vet zeker niet gebruiken.

18-02-2004, 10:33


Ik gebruik wekelijks een haarmasker die aansluit bij mijn andere haarproducten!

En alleen in het begin viel mijn haar er echt van uit nu is het alleen dat ze zooooo dof zijn

18-02-2004, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Dan ga ik me toch afvragen of een hijaab wel zo gezond is?
wat denk je dat ik mijn haar nooit eens uit laat? Ik zit ook wel eens op het balkon hoor met mijn haren in de wind en waar niemand mij ziet behalve die het mogen zien dan...

Ps denk je dat nou echt wat er in jouw ondertekening staat? Volgens mij heb je het net omgedraaid

18-02-2004, 12:45

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
wat denk je dat ik mijn haar nooit eens uit laat? Ik zit ook wel eens op het balkon hoor met mijn haren in de wind en waar niemand mij ziet behalve die het mogen zien dan...

Ps denk je dat nou echt wat er in jouw ondertekening staat? Volgens mij heb je het net omgedraaid
Uitlaten.. ummm dat doe ik ook wel eens.. in de tuin onder het afdakje.. en zowiezo draag ik hem thuis never. alleen als er mensen zijn die mijn mooie slelef niet mogen zien

Pagina's : [1] 2 3