Bekijk originele versie : ‘Uw eigen bedrijf in Marokko’
HIC-MAROKKO
23-10-2008, 15:08
Informatiebijeenkomst ‘Uw eigen bedrijf in Marokko’
Denkt u aan ondernemen in Marokko? Dan nodigen wij u graag uit voor de informatiebijeenkomst van Intent.
Maandag 10 november 2008
17.00 – 20.00 uur
Marokko betreedt een nieuw tijdperk. Alerte ondernemers zien dat er een hoop staat te gebeuren de komende jaren. De economie groeit gestaag, de overheid investeert in hoog tempo in de kustplaatsen en het bedrijfsleven speelt een belangrijke rol in de economische ontwikkeling. En dat betekent dus: volop kansen!
Maar waar begin je? Hoe moeilijk is het om een bedrijf in Marokko op te zetten? Wie gaat het bedrijf straks managen? Praktische dilemma’s die u misschien weerhouden van het realiseren van uw bedrijfsidee. Maar dat is niet nodig. IntEnt organiseert voor u i.s.m. de Kamer van Koophandel Rotterdam en HIC-Marokko de informatiebijeenkomst “Uw eigen bedrijf in Marokko”.
Het programma
Nabil Derrazi van Agis-Marokko, een succesvolle ondernemer in Marokko deelt zijn ervaringen met u. Essalam Aarfan adviseur uit Casablanca belicht de zakelijke kant van Marokko en bovendien hoort u op welke begeleiding u kunt rekenen bij het opzetten van uw bedrijf in Marokko door een consultant van IntEnt.
De bijeenkomst vindt plaats op maandag 10 november bij de Kamer van Koophandel, in Rotterdam. De ontvangst begint om 17.00 uur. En ook na de presentaties is er nog volop ruimte om na te praten met de aanwezige sprekers en aspirant-ondernemers.
Kosten en aanmelden
Deelname is gratis, mits u zich vooraf aanmeldt. U kunt zich aanmelden via de website van IntEnt (http://www.ondernemenoverdegrens.nl/ondernemer-aanmeldingvoorlichting.aspx?lang=nl) of telefonisch: 070 - 305 18 20. Vermeld s.v.p. altijd uw adresgegevens: u ontvangt van IntEnt een bevestiging met de laatste details van het programma.
Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen op deze interessante bijeenkomst!!
ik zou graag transport bedrijf willen beginnen
in marokko:)
AlloudiFan
23-10-2008, 16:55
ik wil ook een bedrijf en ben bezig ermee ..import van goederen uit azie
ik wil ook een bedrijf en ben bezig ermee ..import van goederen uit azie
he . wat goed man:goedzo:
misschien kunnen wat voor elkaar betekenen
HIC-MAROKKO
23-10-2008, 17:11
Mensen.. ik zou zeggen meld je aan!
fatin_zina
23-10-2008, 22:20
wel leuk ! gaat er iemand van de meiden hier er ook heen?
fatin_zina
23-10-2008, 22:21
weet je wat ik mis hier iemand die goederen verzend heen en terug van uit marokko naar nederland tegen normale prijzen.
:jammer:
fatin_zina
23-10-2008, 22:21
en dan bedoel ik geen 100 euro per kilo !
weet je wat ik mis hier iemand die goederen verzend heen en terug van uit marokko naar nederland tegen normale prijzen.
:jammer:
ze moeten die aczijns verlaagen :moe:
dan wordt interessant :D
HIC-MAROKKO
26-10-2008, 11:33
uuppp
prototype01
26-10-2008, 14:50
Interessante bijeenkomst, wie wil nou niet voor zichzelf beginnen in Marokko, beter dan hier van 8 tot 5 zwoegen.
SuperNurse24
26-10-2008, 17:30
Spreken de sprekers nederlands?
Als het in het arabisch word gehouden kan ik de helft niet volgen, tenzij iemand hier voor mij wil vertalen :D:
In deze bijeenkomsten worden er alleen maar in het Nederlands gesproken.
Als je met je vriend(in) of een kennis die je daar ontmoet een andere taal spreekt, is het een andere verhaal. De sprekers spreken alleen maar Nederlands!
De ondernemers hebben in Nederland gewoond, daarna zijn ze naar Marokko verhuisd. Ze brengen heus geen Marokkaanse ondernemers die de mentaliteit van de Marokkanen hier in Nederland niet kennen.
In deze bijeenkomsten worden er alleen maar in het Nederlands gesproken.
Als je met je vriend(in) of een kennis die je daar ontmoet een andere taal spreekt, is het een andere verhaal. De sprekers spreken alleen maar Nederlands!
De ondernemers hebben in Nederland gewoond, daarna zijn ze naar Marokko verhuisd. Ze brengen heus geen Marokkaanse ondernemers die de mentaliteit van de Marokkanen hier in Nederland niet kennen.
Nee, dat zou niet echt slim zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.