Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de Pil

missdaplaya
23-10-2008, 12:46

ik had hier al eerder een topic over geopent maar die is verwijderd:confused: bijdeze dus open ik weer een nieuwe... ik ben nu al 2maanden ongeveer met de pil begonnen, en 2dagen daarna heb ik geslachtsgemeenschap gehad ben toen een paardagen daarna ongesteld geweest, en sindsdien bloed ik nog steeds... en nu weet ik of het nou door de pil komt of door het vrijen:( want met seks gaat het ook niet zo super heb wel verschrikkelijk veel pijn na 2maanden nog steeds...

Fliepachu
23-10-2008, 12:47
naar de dokter gaan ;) die weet meer dan wij

missdaplaya
23-10-2008, 12:49
die is opvakantie

liena19
23-10-2008, 12:49
Hey Meid, Je kan beter naar je huisarts gaan.

liena19
23-10-2008, 12:50

Je kan toch een vervangende huisarts krijgen!!!

missdaplaya
23-10-2008, 13:05
ik heb liever dat ik bij mijn eigen huisarts ga, dat is een vrouw en die vervangende is een man

sexy_mii
23-10-2008, 13:31
Heey, Ik had dat ook, dat is heel normaal. Als je voor het eerst begind met de pil (je begind de eerste dag van je ongesteldheid) dan stopt je ongesteldheid wel maar je hebt toch nog een beetje last van bloedverlies. Niet zo hevig als je ongesteldheid maar er komt toch wat bloed vrij. Dat is heel normaal.. is in het begin alleen zo.. daarna niet meer En over sex, Ik had de eerste keeren ook ongelovelijk veel pijn maar het werd wel steeds minder.. na 3 weken is de sex meteen beter en voel je geen pijn meer. bij mij was het zo dan.. ;) groetjess

missdaplaya
23-10-2008, 13:32
aah dus dat kan geen kwaad en hoef ik me geen zorgen te maken. heb wel verhalen gehoort dat het normaal is en bla bla.... en idd het is niet echt ongestelheid maar gewoon bloedverlies

Fliepachu
23-10-2008, 13:34
jah is wel normaal. Als je er bij de derde strip nog last van hebt, toch even dokter bellen voor de zekerheid.

missdaplaya
23-10-2008, 13:35
dankje wel voor je advies :kus: ik hoop dat het dan al over is, het is echt vervelend als je bidt enzo ieww

sexy_mii
23-10-2008, 13:38
dankje wel voor je advies :kus: ik hoop dat het dan al over is, het is echt vervelend als je bidt enzo ieww Ik was ook geschrokken in het begin hoor, maar later hoorde ik ook dat het gewoon normaal is. Je zult er nooit meer last van hebbenhierna, is alleen als je voor de 1ste keer begind! nou succes :banana: :goedzo: