Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bzzz J Hé ij daar Kijk s ff

maroc_hicham
22-10-2008, 22:51

Salaam Alaikom / Gegroet Allemaal Betreft: Openen van een marokkaans rekeningnummer Goedendag, Ik ben van plan een marokkaanse rekening te openen en zou daar graag betrouwbare informatie willen hebben over dat degelijke onderwerp. Hierbij moet je denken: Wonend in Nederland en jah vroeg me af waar ik dat kan doen? Hoe gaat dat nou precies in zijn werking ? Bijvoorbaat dank. Salaam Alaikom, :goedzo:

Marokkaaaaaantj
23-10-2008, 00:47
Salaam Alaikom / Gegroet Allemaal Betreft: Openen van een marokkaans rekeningnummer Goedendag, Ik ben van plan een marokkaanse rekening te openen en zou daar graag betrouwbare informatie willen hebben over dat degelijke onderwerp. Hierbij moet je denken: Wonend in Nederland en jah vroeg me af waar ik dat kan doen? Hoe gaat dat nou precies in zijn werking ? Bijvoorbaat dank. Salaam Alaikom, :goedzo: selem broeder, ik zelf heb afgelope zomer een rekening geopent in marokko , betrouwbare informatie heb ik niet, heb et gedaan omdat me ouders zelf ook daar een rekening hebben ik zelf heb bij de wafa bank tiyjara ofso, Nederland werkt niet samen met de marokkaanse banke je zou naar antwerpen kunnen gaan omdat Marokko wel met Belgie overeen is gekome Nederland wil namelijk wete wat marokkanen op hun bank hebben en dat keurde de koning van marokko niet goed, ik betaal iets van 30 euro per jaar aan verzekering ahaha waar voor weet ik niet, en 11 euro ofso voor je pas