Bekijk originele versie : waarom zijn marokkaans meisjes niet te vertrouwen??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
hossam1975
17-02-2004, 16:15
Hallo allemaal,
Waarom zijn er geen marokkaans meisjes die echt te vertrouwen zijn!
Ik heb heel veel marokkans meisjes leren kennen en steeds als ik denk dat er 1 tussen is die wel te vertrouwen is, kom ik erachter dat dat niet zo is!
ik heb nu echt de hoop opgegeven. en denk dat ik maar vrijgezel blijf.
ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
want ik heb een goede baan en ik ben ook hoog opgeleid. ik ben zeker niet lelijk. de meeste meisjes met wie ik iets had hebben wel spijt van wat ze gedaan hebben, maar helaas! ik geef een mens maar 1 kans.
en nu vertrouw ik bijna geen enkel marokkans meisje.
mijn vraag is en blijft waarom doen ze dat?
waarom moet je perse een Marokkaans meisje hebben?
Zoek een Nederlands meisje of een Surinaams meisje, misschien zijn die wel te vertrouwen?
marokaansemeid
17-02-2004, 16:29
Origineel gepost door soulfa
waarom moet je perse een Marokkaans meisje hebben?
Zoek een Nederlands meisje of een Surinaams meisje, misschien zijn die wel te vertrouwen?
wallah hielha....... ;)
hossam1975
17-02-2004, 16:31
Helaas kan ik dat niet doen om een aantal redenen:
Ten eerste ik val alleen maar op marokkaans meisjes, ik ben zelf marokkaan en dat gelul van: mijn partner moet moslim zijn werkt niet bij mij. mijn partner moet wel moslim zijn en ook marokkaan!
marokaansemeid
17-02-2004, 16:55
Waarom doe jij zo zielig....? :rolleyes:
Jij weet tog dat relatie haram is...? of ben je zo g.eil dat je perseen een relatie wil met een marokaanse meisje...
Als jij aan de regels houd van de islam, dan zal Allah jou belonen en zal jou een goede meisje schenen ....Geduld is een schone zaak.
Thallah ......
Groetjes........ :zwaai:
salarifia
17-02-2004, 16:56
hee hossam je hebt wel gelijk maar dat is ook zo bij de jongens ik kan ze moeilijk vertrouwen, maar ik haat ook mensen die liegen. dus niet alle marokaanse meisjes zijn niet hetzelfde.
asalaamoelijkom
blondjes zijn ook prachtig
00Meknessia00
17-02-2004, 18:52
Origineel gepost door hossam1975
Hallo allemaal,
Ik heb heel veel marokkans meisjes leren kennen en steeds als ik denk dat er 1 tussen is die wel te vertrouwen is, kom ik erachter dat dat niet zo is!
want ik heb een goede baan en ik ben ook hoog opgeleid. ik ben zeker niet lelijk. de meeste meisjes met wie ik iets had hebben wel spijt van wat ze gedaan hebben, maar helaas! ik geef een mens maar 1 kans.
Misschien kies je de verkeerde meisjes uit. Het is namelijk niet zo dat alle Marokkaanse meisjes niet te vertrouwen zijn. Voortaan beter uitkijken met wie je wel een relatie aangaat en met wie niet. :zwaai:
Origineel gepost door hossam1975
Hallo allemaal,
Als je een haram realtie neemt en trouwen is niet zeker, dan gaan ze niet hun best doen om je vertrouwen te winnen. En trouwens hoe kun je een vrouw vertrouwen die er mee toestemt om een haramrelatie te nemen met jou. Als je ooit een moslima tegenkomt insha'allah niet met de woorden maar met de daden dan heb je een marokkaanse vrouw die te vertrouwen is. Maar niet gek he als ze de regels van het geloof navolgt.
wasalaam
Lady_moi
17-02-2004, 19:46
Das nie eerlijk ik geef iedereen een 2de kans en ik krijg er zelf nooit ene :traan1:
Nie da het wat met u te maken heeft :)
ik weet waarom de meeste marokaanse meisjes ni te vertrouwen zijn! de meeste mogen van thuis ni veel dus beginnen ze te liegen tg hun ouders, ze zijn da dan zo gewoon da ze zo tg iedereen doen! en als een jongen al weet da denk ik hé! dus begin mij ni aan te vallen als ik mij vergis hé!!! en ik heb gezegd de meeste marokanen hé dus NI allemaal.
goetjes hnina
probeer het een keertje als je op vakantie bent in marokko met eentje uit de bergen, misschien heb je dan meer sucses
Bergen, markt of china overal heb je goeie en slechte mensen. Maar denk je dat een goeie moslima die echt goed praktiseert niet vertrouwt?
vat het niet te lelerlijk op lampjuh, tuurlijk weet ik dat er overal goede en kwaaie mensen zijn, want je moest eens weten wat die meisjes in de bergen allemaal uitspokten achter de hooiberg, en bij de waterbron
als jij goei moslimman bent .
dan zou je geen haraaaam realtie aan gaan.
dus jij bent ook niet vertrouw .
wat zuur jij over de meisjes.
salaam.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.