Bekijk originele versie : Hoe kan ik makkelijk films downloaden?? help!
Hallo heren/dames
Ik wil graag zelf films kunnen downloaden omdat ik binnenkort blut raak aan de videotheeks. Ik haal echt bijna elke dag 2 films en na die twee films wil ik alleen maar meer :(
Vandaar dat ik nu graag zelf films wil gaan downloaden zo ben ik en goedkoper uit. Het enige probleem is, dat ik op dat gebied van software etc. echt een kluns ben.
Wie kan mij helpen en vertellen wat de makkelijkste manier is om films te downloaden en makkelijk te kunnen bekijken? Of bestaat er misschien zoiets als een website waar ik kant en klare films kan bekijken zonder dat ik ze hoef te downloaden. Behalve peekvid.com dan die ken ik al.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes malika!
rette177
22-10-2008, 22:40
www.google.nl download Utorrent.
en registreer je dan op deze site www.seederstor.org supersnel downloaden met nederlandse ondertiteling en brand em vervolgens met Nero op een dvd.
Ik moet mijn lap zeker heel de nacht aan laten staan als ik die film wil ontvangen :moe:
yep..
zo werkt het he
voor iets hoort iets...
strooom betalen he...
ipv van de videotheek :P
rette177
23-10-2008, 15:15
nee hoeft niet die site download gewoon op volle snelheid ik heb een film binnnen 40minuten
rachid1979
24-10-2008, 00:43
nieuwsgroepen is het allerbeste
rette177
24-10-2008, 01:33
[QUOTE=rachid1979;55726577]nieuwsgroepen is het allerbeste[/QUOTE
niet als je de sites hebt die ik heb ik heb sites waar de releases eerder zijn dan op nieuwsgreopen en evensnelle download snelheid gewoon volle snelheden.
momocro99
24-10-2008, 09:37
niet als je de sites hebt die ik heb ik heb sites waar de releases eerder zijn dan op nieuwsgreopen en evensnelle download snelheid gewoon volle snelheden.
wat zijn die sites dan??
samira_mocro17
24-10-2008, 10:32
www.mininova.nl
Je kan er van alles downloaden, films, games, programma's enz
roefaida
24-10-2008, 11:22
notif..
marokkaan18
24-10-2008, 12:47
www.mininova.nl
Je kan er van alles downloaden, films, games, programma's enz
waarom als ik iets daar wil downloaden pakt tie het niet?
rachid1979
24-10-2008, 14:26
[QUOTE=rachid1979;55726577]nieuwsgroepen is het allerbeste[/QUOTE
ik hou t lekker op nieuwsgroepen met ftd en grabit veel makkelijker en overzichtelijker. en trouwens ik wil niet als eerste zijn met de films gaat mij meer om software en spelletjes voor mijn psp
www.google.nl download Utorrent.
en registreer je dan op deze site www.seederstor.org supersnel downloaden met nederlandse ondertiteling en brand em vervolgens met Nero op een dvd.
Hoi, ik heb dit gedaan en de film is in Utorrent nu ook 100% completed maar ik weet niet hoe ik hem moet bekijken! Ik klik op play maar hij doet niks:S moet ik nog iets speciaals doen?
ILI_Amazigh
24-10-2008, 23:15
Hallo heren/dames
Ik wil graag zelf films kunnen downloaden omdat ik binnenkort blut raak aan de videotheeks. Ik haal echt bijna elke dag 2 films en na die twee films wil ik alleen maar meer :(
Vandaar dat ik nu graag zelf films wil gaan downloaden zo ben ik en goedkoper uit. Het enige probleem is, dat ik op dat gebied van software etc. echt een kluns ben.
Wie kan mij helpen en vertellen wat de makkelijkste manier is om films te downloaden en makkelijk te kunnen bekijken? Of bestaat er misschien zoiets als een website waar ik kant en klare films kan bekijken zonder dat ik ze hoef te downloaden. Behalve peekvid.com dan die ken ik al.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes malika!
Via bittorrent is een goede optie
Nieuwsgroepen is de beste optie, maar kost geld
Warezforumz, ook wel een optie maar vaak involledige downloads en sloom
Verder ken ik niet echt andere methode die ik zou aanraden. Via limewire etc. raad ik af want daar stikt t van de virussen, spam enzo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.