Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : String

Pagina's : [1] 2 3 4

Aimana
17-02-2004, 16:03

Dat kan toch best al draag je een Hijaab, toch. Ik bedoel niemand ziet hem toch.

NadIa84LovesFo
17-02-2004, 16:04
ja niemand ziet het.....

Aimana
17-02-2004, 16:08
Ik zeg eerlijk ik draag hijaab... maar ben nog niet zo ver om echte islamitosch te kleden. Soms draag ik een broek of een rok en daar een boven een colber of zo. Dan vind ik het lelijk om er zo een oma onderbroek erdoor heen te zien... toch!! En het zit fijner ook nog!!

ik_oke_is
17-02-2004, 16:12
Origineel gepost door Aimana Ik zeg eerlijk ik draag hijaab... maar ben nog niet zo ver om echte islamitosch te kleden. Soms draag ik een broek of een rok en daar een boven een colber of zo. Dan vind ik het lelijk om er zo een oma onderbroek erdoor heen te zien... toch!! En het zit fijner ook nog!! dus je draagt een hijaab en daaronder een broek waar je doorheen kan kijken ?? tfoe 3liek als dat zo is

Aimana
17-02-2004, 16:14

Origineel gepost door ik_oke_is dus je draagt een hijaab en daaronder een broek waar je doorheen kan kijken ?? tfoe 3liek als dat zo is neee stom stom stom Een beetje nadenken. Vaak zie je de randjes als je iets er onder aan hebt net als een truitje onder een bloesje. Bijvoorbeeld een spijkerbroek of zo een pantalon. Geen doorschijnende broeken. Suffie!!

durex
17-02-2004, 16:14
Origineel gepost door Aimana Ik zeg eerlijk ik draag hijaab... maar ben nog niet zo ver om echte islamitosch te kleden. Soms draag ik een broek of een rok en daar een boven een colber of zo. Dan vind ik het lelijk om er zo een oma onderbroek erdoor heen te zien... toch!! En het zit fijner ook nog!! dodelijke sexy combinatie :D

HalveWaarheid
17-02-2004, 16:15
Origineel gepost door Aimana neee stom stom stom Een beetje nadenken. Vaak zie je de randjes als je iets er onder aan hebt net als een truitje onder een bloesje. Bijvoorbeeld een spijkerbroek of zo een pantalon. Geen doorschijnende broeken. Suffie!! Ewa je showed die ass dan toch! :confused:

marilynmonroe
17-02-2004, 16:17
Ik draag nooit ondergoed! :D

Aimana
17-02-2004, 16:18
Origineel gepost door HalveWaarheid Ewa je showed die ass dan toch! :confused: Zoals ik al zei. Ik draag mijn hijaab nog niet zo heel lang dagelijks... En ik ben niet in een keer veranderd van dit doe ik niet dat doe ik niet. Ik droeg vroeger alleen maar strakke dingen, mijn buik kon je zien bla bla bla. Nu is dat niet meer. Alleen draag ik nog niet islamitische kleding. Het is wel allemaal bedekt. Maar zoals een korte iets dat je toch dat kunt zien... ja dat doe ik nog wel... Ik weet het is niet goed... maar zoals ik bezig ben, ben ik echt wel in die richting om me echt te kleden zoals het echt moet.

ik_oke_is
17-02-2004, 16:19
Origineel gepost door marilynmonroe Ik draag nooit ondergoed! :D :stout: binnen paar jaar heb je tieten die tot je knieen reiken :maf:

Aimana
17-02-2004, 16:21
Origineel gepost door Nihou Draag gewoon waar je je lekker in voelt. En string zie je pas zitten als je een zeer stakke broek draagt of als je er met de bedoeling naar kijkt. Maar een gewone onderbroek kan ook mooi en sexy zijn. Ieder zen smaak zeker Dat is waar... heup onderbroekjes die zijn stoer!!!

ik_oke_is
17-02-2004, 16:22
Origineel gepost door Aimana Zoals ik al zei. Ik draag mijn hijaab nog niet zo heel lang dagelijks... En ik ben niet in een keer veranderd van dit doe ik niet dat doe ik niet. Ik droeg vroeger alleen maar strakke dingen, mijn buik kon je zien bla bla bla. Nu is dat niet meer. Alleen draag ik nog niet islamitische kleding. Het is wel allemaal bedekt. Maar zoals een korte iets dat je toch dat kunt zien... ja dat doe ik nog wel... Ik weet het is niet goed... maar zoals ik bezig ben, ben ik echt wel in die richting om me echt te kleden zoals het echt moet. wat wil je nu horen? je bent goed bezig ofsow?? je maakt gewoon de meiden belachelijk die hun hijaab wel op de juiste manier dragen , ik zou liever hebben dat je die hijaab niet draagt tot je fatsoenlijke kleren aantrekt, en DAN pas de hijaab maar alé goed, je bent goed bezig volhouden maar :maf2:

durex
17-02-2004, 16:23
Origineel gepost door marilynmonroe Ik draag nooit ondergoed! :D jij vraagt gewoon om een pm waarin er gevraagd word wanneer we seks gaan hebben :D

marilynmonroe
17-02-2004, 16:23
Origineel gepost door ik_oke_is :stout: binnen paar jaar heb je tieten die tot je knieen reiken :maf: Leuk toch, kun je er lekker mee zwaaien! :D

Aimana
17-02-2004, 16:27

Origineel gepost door ik_oke_is wat wil je nu horen? je bent goed bezig ofsow?? je maakt gewoon de meiden belachelijk die hun hijaab wel op de juiste manier dragen , ik zou liever hebben dat je die hijaab niet draagt tot je fatsoenlijke kleren aantrekt, en DAN pas de hijaab maar alé goed, je bent goed bezig volhouden maar :maf2: Luister jonge man Ieder op zijn eigen manier... Als ik niets zeg ben ik belachelijk en als ik wel iets zeg ben ik NOG belachelijk. Je moet eerst iets zien dan pas oordelen.!!!! Maar ja mij maakt het niet uit wat je denkt. Het is tussen mij en Allah swt! En niet tussen jou en mij!! Een hijaab draag ik niet voor jullie of om mij zelf in een goede plaatje te zetten ik draag het voor me zelf en voor Allah swt!

Pagina's : [1] 2 3 4