Bekijk originele versie : het verzorgen van eten op bruiloften
marocgirl850
17-02-2004, 14:42
salaam
Beste zusters,
Mocht je binnenkort een feestje hebben en kun je niemand vinden die voor het verzorgen van bestilla van vis of kip en salades kan zorgen.
Mijn moeder doet zelf ook op feesten bestila en salades
en ze word vaak gevraagd.
De ingredienten moet je zelf kopen.
-Een bord bestilla vis of kip kost 15euro.
-Een bord salade kost 10euro.
Zoek je iemand dan kun je hier op reageren.
chadia00
17-02-2004, 15:13
Dag Girl..
mijn vraag is .. of je moeder het bij dr eigen thuis doet of bij de klant zelf?? groetjes chadiaatje
marocgirl850
17-02-2004, 15:15
ze maakt het klaar bij ons thuis
chadia00
17-02-2004, 15:28
ok en nog even een vraagje hoeveel personen kunnen om 1 bord wat je moeder dan maakt?? en hoe doen julile het als de klant in utrecht woont?? of adam? of doen jullie het allen voor omgeving roosendaal...
en hoe zit het met de borden ?? van jullie zelf of moet het van de klant ook komen?
ik hoop dat je mijn vragen kan beantwoorden... dan kan ik jullie gaan promoten veel vriendinnen van mij gaan trouwen.. namelijk..
kusjes van chadiaatje
MASTERDAM
17-02-2004, 16:19
IK ZIE ALLES IN HET WIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MASTERDAM
17-02-2004, 16:31
Haha maak maar een grapje. Wie is er nog op zoek naar trouwtaarten of kaarten????
Gr,
Achmed
marocgirl850
17-02-2004, 18:01
dag Chadia
er kunnen ongeveer 8 personen aan 1 bord eten
de borden moeten van de klant komen
dan is het wel moeilijk als je uit adam of utrecht maar dat kun je denk ik wel oplossen maar meestal komen de mensen het ook zelf ophalen
kusjes
Bent_Fes
17-02-2004, 18:26
is het eten dan niet al lang koud voordat het bij de bestemming aankomt.. :confused:
naoual_jadida
21-02-2004, 19:32
hallo
ik heb interesse kun je mij mailen? najima60@hotmail.com
dankje
Origineel gepost door marocgirl850
salaam
Beste zusters,
Mocht je binnenkort een feestje hebben en kun je niemand vinden die voor het verzorgen van bestilla van vis of kip en salades kan zorgen.
Mijn moeder doet zelf ook op feesten bestila en salades
en ze word vaak gevraagd.
De ingredienten moet je zelf kopen.
-Een bord bestilla vis of kip kost 15euro.
-Een bord salade kost 10euro.
Zoek je iemand dan kun je hier op reageren.
hallo marocgirl850,
waar woon je? en wat kost het als ik alles aan jullie overlaat (dus de ingredienten)want vind het persoonlijk prettiger om alles kant en klaar te hebben.
het is trouwens niet voor een feest hoor maar meer als ik visite krijg en even lekker makkelijk wil doen.
hoor hoop ik gauw van je! :zwaai:
xxxxjes lina
xxxHannan
26-02-2004, 01:04
Sorry, de prijs van het eten, zegt genoeg
maroccogirl80
27-02-2004, 23:28
Dag Hannan, ik reageer op jouw reactie ik vind de manier waarop je reageert erg kinderachtig, misschien wil deze mevrouw niet altijd het onderste uit de kan halen en doet ze dit meer uit plezier dan commerciele overtuiging. We zijn namelijk niet allemaal geldwolven.
groeten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.