Bekijk originele versie : Aandacht
fatima84
15-10-2002, 10:03
Salaam
Hey ik heb 2 vraagjes voor iedereen hier, ten eerste als jullie iemand ontmoeten naar wat zien julie het eerste. En eerlijk antwoorden hé.
Ten tweede zien jullie verschillen tussen marokkanen van nederland en van belgië.
bousat fatmake :zwaai:
eerlijk???? zijn uitstraling....en hij moet er netjes uit zien dus goed gekleed en goed verzorg...beauty is altijd mooi megenomen *het moet mijn smaak jongen zijn* :D en er is zeker wel een verschil!!! de mentaleit verschilt verschrikkelijk...!!! ik hou het maar op de nederlandse marokanen!!!! :zwaai:
fatima84
15-10-2002, 10:23
Ja dat onschuldig lachje hé, maar ik kijk ook wel 1st naar het uiterlijk.
Is hij verzorgd, mooi tanden, hij moet niet superknap zijn ofzo hoor, maar wel iets aantrekkelijks.
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is liegen gewoon maar denk ik. Maar uiteindelijk is het de innerlijke dat telt.
fatima84
15-10-2002, 10:26
haha inderdaad er is een grote verschil
DE marokkanen van holland zijn ten eerste vele socialer en uiten meer hun gevoelens. In belgië heb je zo'n goro's die denken dat ze het zijn, macho's.
1e Indruk: Uiterlijk
1e Afdruk: Innerlijk.
Als hij niet kan praten, denken, verantwoordelijkheid tonen, humor hebben, niet goed verzorgd is.... Dan is het :zwaai: Byebye met de handjes!
Origineel gepost door fatima84
haha inderdaad er is een grote verschil
DE marokkanen van holland zijn ten eerste vele socialer en uiten meer hun gevoelens. In belgië heb je zo'n goro's die denken dat ze het zijn, macho's.
ofniettttttt en i kword misselijkl van dat accentjeeeeeeeeeeee
fatima84
15-10-2002, 10:33
welk accentje chaima
hahahaahaha CHAIMAAAAAAAAAAAAA ---> Fatima84 is BELG! ;)
Ik vind het accentje eigenlijk wel zo schattig :) Klinkt zoeter dan dit Oud-Hollands :D
Alsof ze ermee besmet zijn geraakt, maar Belgische Marokkanen zijn toch dommer.
fatima84
15-10-2002, 10:38
hahaha nee nee sorry sorry
ik wil niet oordelen ofzo maar damn hollanders zijn pas echt dom hoor(ik heb het nu over de jongens hé, de meiden van holland zijn af)
maar hé niet iedereen is het zelfde
bousat fatmake
fatima84
15-10-2002, 10:41
En trouwens ik ben marokkaans en zeker niet BELG
ik woon maar in belgië.
TANGER is tha best en ja antwerpen ook natuurlijk
And i love jullie hollands accentje
Origineel gepost door fatima84
welk accentje chaima
ik bedoel dat frans gemixt met vlaams en marokkaans klinkt echt achterlijk wollah..... dan zeggen ze bijv... fieke s3ar...c'est comme ca???? oeffffff ik vind vlaams wel schattig
Origineel gepost door Kenitrya
hahahaahaha CHAIMAAAAAAAAAAAAA ---> Fatima84 is BELG! ;)
Ik vind het accentje eigenlijk wel zo schattig :) Klinkt zoeter dan dit Oud-Hollands :D
ik bedoelde het goed :D
fatima84
15-10-2002, 10:57
jaja ik ken dat frans gemixte vlaams met marokkaans er nog tussen
zehmak gatar, maar dan moet je eens naar brussel gaan wilieeeee
bousat fatmake
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.