Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ICT'ers graag hier melden!

LangeSoussia
22-10-2008, 09:11

Hello, Had graag een ICT'er gesproken of iemand die veel verstand heeft van laptops/ windows vista. Ik hoor het graag!!

opgekowed
22-10-2008, 10:19
zeg het maar

ILI_Amazigh
22-10-2008, 11:07
Hello, Had graag een ICT'er gesproken of iemand die veel verstand heeft van laptops/ windows vista. Ik hoor het graag!! Verstand van Laptops ja. verstand van Vista... hmm enige wat ik er van weet is dat ik er helemaal gestoord van wordt. Vista is troep.:hihi:

poepsex
22-10-2008, 11:55
lolz ben er ook 1 vertel maar wat je wilt weten, ILI imazigh na het service pack 1 update zou vista geen problemen meer moeten veroorzaken bij mij alvast niet gaat harstikke goed welke besturingsyteem gebruik jij dan.

LangeSoussia
22-10-2008, 12:15

Nou, ik heb nog niet zo lang geleden een acer laptop gekocht, maar de laatste dagen reageert hij niet meer. In het begin kan ik gewoon internetexplorer openen en internetten, maar op een gegeven moment reageert hij niet als ik op buttons klik, dus zowel op internet niet als op andere menu's, zoals "deze computer" en "afbeeldingen". Ik kan m alleen op de slaapstand zetten, maar niet afsluiten. Heb hem dus 2 dagen achter elkaar een paar sec. op de afsluitknop moeten drukken alvorens af te kunnen sluiten. Ik kan wel nog gewoon internetten, maar alleen de pagina die ik al heb geopend. Als ik op ververs klik doet ie het gewoon. Msn doet het ook, maar zodra ik me afmeld en opnieuw wil aanmelden doet ie het niet, krijg dan een foutmelding. En msn doet trouwens, als ik aangemeld ben, ook anders (bv: als ik iets typ en dan op enter, dan zet ie alle tekst onder elkaar, i.p.v bladiebla zegt.....) Ben ik een beetje duidelijk geweest?

jing-jang
22-10-2008, 14:25
ik wil graag helpen maar ik weet niets van vista nooit gebruikt :o sorry ps. gebruik alinea's anders rennen alle ict'ers weg :likje:

LangeSoussia
22-10-2008, 15:05
heb je geen vista cd erbij gekregen.?? installeer heel die windows opnieuw op. en je zegt niet sjo lang geleden gekocht heb je geen garantie dan??? ja, heb een jaar garantie, dus val nog binnen die periode. Dacht alleen dat zo'n probleem niet voor garantie in aanmerking zou komen. Maar ik ben nu sterk aan het overwegen om naar de winkel met mn laptop te gaan. Heb wel wat cd's gekregen maar weet niet wat, waar en hoe. Ben op dat gebied echt een leek:confused: Het enige wat ik kan doen, is telkens op volgende klikken:o Daarnaast vraag ik me af of het probleem zich na de installatie niet blijft voordoen...

LangeSoussia
22-10-2008, 15:48
ik wil graag helpen maar ik weet niets van vista nooit gebruikt :o sorry ps. gebruik alinea's anders rennen alle ict'ers weg :likje: hahaha, kennelijk ben jij niets gewend:hihi: Het waren allemaal lossen zinnen van het zelfde onderwerp, dus m.i. geen alinea nodig:p

MaRouaN
22-10-2008, 16:02
Het kan liggen aan configuratiescherm en dan kijken bij energiebesparing. Misschien dat de vaste schijven zich na een bepaalde tijd uitschakelen. En dan laptop in slaapstand gaat. Het kan zijn dat hij daardoor problemen geeft bij het uit de slaapstand komen. Ik heb dat probleem zelf ook namelijk met VISTA ik ga er straks naar kijken en anders neem ik contact op met Toshiba want mijn laptop valt nog onder de garantie. Succes :goedzo:

mietje
22-10-2008, 16:04
vista is voor mietjes :D

LangeSoussia
22-10-2008, 16:11
Het kan liggen aan configuratiescherm en dan kijken bij energiebesparing. Misschien dat de vaste schijven zich na een bepaalde tijd uitschakelen. En dan laptop in slaapstand gaat. Het kan zijn dat hij daardoor problemen geeft bij het uit de slaapstand komen. Ik heb dat probleem zelf ook namelijk met VISTA ik ga er straks naar kijken en anders neem ik contact op met Toshiba want mijn laptop valt nog onder de garantie. Succes :goedzo: mijne valt ook onder de garantieperiode (heb m pas 3 weken), maar ik heb in principe geen probleem om uit de slaapstand te komen. Ik kan gewoon (nu al 3 dagen achter elkaar) na een uur ofzo, niet op buttons klikken. Heel raar allemaal. Ik heb zelf niets aan de instellingen veranderd.