Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grote teleurstelling. Ze kiest voor een ander!

Soufyane24
17-02-2004, 10:24

Salaamoe alaikoem beste mensen, Ik ben sinds 3 a 4 weken geleden in contact gekomen met een zuster elders in het land. Het was kennismaking via Marokko.nl. We mailden elkaar en niet kort daarna bellen. Het bleek al snel dat we goed met elkaar konden opschieten, communicatief was het goed tussen. We konden goed met elkaar praten enzo. Op vele fronten zaten we op 1 golflengte. Ik vond dit positief, en ik hoopte dat het iets zou worden, omdat we toch beide de juiste intenties hadden, namelijk trouwen. Zij had inprincipe de eigeschappen die ik in een vrouw zoek. Ik zag het al voor me inprincipe, een leven met haar, hoe gek het ook klinkt. Afgelopen weekend hoorde ik nog van haar nicht dat betreffende zuster alleen maar lovend over mij spreekt, dat ze mij super leuk vindt, en dat ze over haar oren verliefd op mij is. Dat deed mij wel goed om dat te horen, ik had het namelijk niet verwacht, dat het zo snel kon gaan. Ik hoopte dus dat het iets zou worden tussen ons tweeen. Ik had er goed over nagedacht, en bedacht dat zij de ware voor me kan zijn inscha allah. Echter, gister kreeg ik een vervelend bericht te horen, een bericht die mij deed verbazen. Een bericht die mijn hart heeft gebroken. Een vriendin van betreffende zuster belde mij op, met de volgende mededeling, namelijk dat betreffende zuster zondag om haar hand is gevraagd door een jongen die haar zus voor dr heeft geregeld. Betreffende zuster heeft na lang nadenken voor die jongeman gekozen, en haar ja-woord aan hem gegeven. Waarom? waarom? dat vraag ik me steeds af. Ik dacht dat het goed zat, dat er misschien iets in zat, een toekomst inscha allah. Maar ze heeft gekozen voor een ander. Natuurlijk gun ik haar van harte, en hoop ik dat ze gelukkig wordt. Maar aan de andere kant baal ik echt, ik had het niet verwacht. Ik had me verheugd op een betere kennismaking met de zuster. Ze sprak alleen maar positief over mij tegenover haar vriendinnen en nichten. En uiteindelijk kiest ze voor een ander, waarom? Ik kon gister niet slapen, alleen denkend aan haar, aan de mascha allah zuster die een andere keuze heeft gemaakt. Ik vroeg me af, waarom ze niet eerst wachte, mij beter leren kennen, en me een kans te geven. Het enigste wat ik niet had, wat zij wel in een man zoekt is werk. Ik ben student, en bijna klaar met mijn studie, dus dat zou geen probleem zijn. Vandaar dat het me meer pijn doet. Misschien was het omdat ze me pas kon, maar waarom gaf ze me geen kans. Ik baal er echt van, ik ben gekwetst, mn hart is gebroken echt (heb dit nooit gehad, eerste keer). Ik hoop inscha allah dat betreffende zuster ondanks haar keuze, gelukkig zal worden. Ik gun het haar van harte. En ik hoop dat ze een goede man heeft gekozen inscha allah. Dit wou ik met jullie delen beste mensen. Ma3asalaama, Soufyane

Broer1
17-02-2004, 10:34
We 3alaikom eselem wr wb Beste broeder, ik vind het heel erg jammer voor je. Het is qadar Allah, Hij swt heeft het zo gewild. Hij swt zal jou inchaallah een betere vrouw schenken. Heb geduld. Veel geluk inchaallah van je broeder gewenst.. We eselem o3alaikom wr wb

dariffa
17-02-2004, 10:36
dat is inderdaad heel naar, ik kan me voorstellen dat jij je nu echt bedonderd voelt! dit is misschien het laatste wat je wilt horen nu maar "el makhteb" ik denk zelf dat het gewoon betekent dat er hier op aarde iemand anders rondloopt die jou veel gelukkiger kan maken insja Allah! veel succes ! ma3a salama!!

Soufyane24
17-02-2004, 10:40
Salaamoe alaikoem broeders en zuster, bedankt voor jullie steun. Inscha allah kom ik de ware alsnog tegen, fie amaanie allah. Ze was inderdaad niet mijn elmekteb. Zij was ook een betere vrouw, en daarom doet het me pijn dat ze voor een ander heeft gekozen. Nogmaals bedankt. Ma3asalamaa, Soufyane

dariffa
17-02-2004, 10:42

graag gedaan ;)

ik_oke_is
17-02-2004, 11:15
Origineel gepost door Soufyane24 Salaamoe alaikoem beste mensen, Ik ben sinds 3 a 4 weken geleden in contact gekomen met een zuster elders in het land. Het was kennismaking via Marokko.nl. We mailden elkaar en niet kort daarna bellen. Het bleek al snel dat we goed met elkaar konden opschieten, communicatief was het goed tussen. We konden goed met elkaar praten enzo. Op vele fronten zaten we op 1 golflengte. Ik vond dit positief, en ik hoopte dat het iets zou worden, omdat we toch beide de juiste intenties hadden, namelijk trouwen. Zij had inprincipe de eigeschappen die ik in een vrouw zoek. Ik zag het al voor me inprincipe, een leven met haar, hoe gek het ook klinkt. Afgelopen weekend hoorde ik nog van haar nicht dat betreffende zuster alleen maar lovend over mij spreekt, dat ze mij super leuk vindt, en dat ze over haar oren verliefd op mij is. Dat deed mij wel goed om dat te horen, ik had het namelijk niet verwacht, dat het zo snel kon gaan. Ik hoopte dus dat het iets zou worden tussen ons tweeen. Ik had er goed over nagedacht, en bedacht dat zij de ware voor me kan zijn inscha allah. Echter, gister kreeg ik een vervelend bericht te horen, een bericht die mij deed verbazen. Een bericht die mijn hart heeft gebroken. Een vriendin van betreffende zuster belde mij op, met de volgende mededeling, namelijk dat betreffende zuster zondag om haar hand is gevraagd door een jongen die haar zus voor dr heeft geregeld. Betreffende zuster heeft na lang nadenken voor die jongeman gekozen, en haar ja-woord aan hem gegeven. Waarom? waarom? dat vraag ik me steeds af. Ik dacht dat het goed zat, dat er misschien iets in zat, een toekomst inscha allah. Maar ze heeft gekozen voor een ander. Natuurlijk gun ik haar van harte, en hoop ik dat ze gelukkig wordt. Maar aan de andere kant baal ik echt, ik had het niet verwacht. Ik had me verheugd op een betere kennismaking met de zuster. Ze sprak alleen maar positief over mij tegenover haar vriendinnen en nichten. En uiteindelijk kiest ze voor een ander, waarom? Ik kon gister niet slapen, alleen denkend aan haar, aan de mascha allah zuster die een andere keuze heeft gemaakt. Ik vroeg me af, waarom ze niet eerst wachte, mij beter leren kennen, en me een kans te geven. Het enigste wat ik niet had, wat zij wel in een man zoekt is werk. Ik ben student, en bijna klaar met mijn studie, dus dat zou geen probleem zijn. Vandaar dat het me meer pijn doet. Misschien was het omdat ze me pas kon, maar waarom gaf ze me geen kans. Ik baal er echt van, ik ben gekwetst, mn hart is gebroken echt (heb dit nooit gehad, eerste keer). Ik hoop inscha allah dat betreffende zuster ondanks haar keuze, gelukkig zal worden. Ik gun het haar van harte. En ik hoop dat ze een goede man heeft gekozen inscha allah. Dit wou ik met jullie delen beste mensen. Ma3asalaama, Soufyane :auw2: marokko.nl is niet de manier om aan een vrouw te geraken maar goed zwaar in't zak gezet :hihi:

Shahinez
17-02-2004, 11:18
Assalaam oe halajkoem soufyane Heb eigenlijk niet veels mee te delen.Het enigste wat ik je kan zeggen is dat er voor alles een reden is en dat Allah swt dit niet heeft laten verlopen zoals je het wilt, omdat er misschien iemand ergens nog op deze aardbol is die wel je vrouw kan zijn en goed met je is. Alvast ik wens je heel veel succes toe en veel geduld.Vergeet neit dat geduld beloont word a weld anas Veel sterkte toegewenst, het komt goed inchallah ma3a Salama

Anissa_bel
17-02-2004, 11:53
Komt wel erg had aan,zekers als je het via iemand anders te weten bent gekomen...Maar tjaa...el moukteb de lah...hier kun je niets aan doen. Maak je studies af en wieweet kom je nog iemand die even bijzonder is tegen... Never Say Never ! Alles ligt in de handen van god... Mhasalama

younesel18
17-02-2004, 12:13
Alles heeft een eerste keer!!!

Miss_Vanitas
17-02-2004, 12:24
Dr zijn wel meer vrouwen op deze aarde :rolleyes:

younesel18
17-02-2004, 12:26
Origineel gepost door Miss_Vanitas Dr zijn wel meer vrouwen op deze aarde :rolleyes: Jaaaaaaaaaaa hooooor, Jij hebt makkelijk praten.. Zeker nog nooit verliefd geweest?

Miss_Vanitas
17-02-2004, 12:35
Origineel gepost door younesel18 Jaaaaaaaaaaa hooooor, Jij hebt makkelijk praten.. Zeker nog nooit verliefd geweest? Jawel! Maar je komt er wel overheen... Ik heb zoiets van... als je iemand leuk vindt... dan stap je daar niet zo maar overheen... Als die meid hem echt echt leuk had gevonden, dan had ze voor hem 'gevochten'... Het is niet ment to be... hij krijgt vast een nog leukere meid... hij is tenslotte nog jong en doet een studie... nou dan... Je moet het gewoon zien als een ervaring in je leven... sjit happens!

Chrazed21
17-02-2004, 12:36
Salaam Ik heb jouw verhaal gelezen en vindt het heel erg vervelend dat je dit moet mee maken,maar vindt je niet dat je wat te snel gaat. Misschien wilde ze gewoon vrienden zijn en meer niet. En dat ze heeft gekozen voor een jongen die haar zus voor haar heeft geregeld. Boel shit. Als ze jouw leuk vond en zoals jij zegt dat jullie op vele fronten op 1 golflengte zaten. Zou ze echt niet voor een ander hebben gekozen,omdat hij voorzien is van een baan. En als zij om jouw gaf had ze het zelf tegen je gezegd dat ze voor een ander heeft gekozen en niet via via. Maak je niet druk lieverd zoals men zegt ieder pot pas een deksel. Dus je ware liefde kom je wel ooit tegen :zwaai:

ik_oke_is
17-02-2004, 12:38
ik vraag me af als jullie nu zeggen ,ik leef met je mee ; ZOOOOOOOO erg voor je enzo voel hij zich dan beter ??? :auw2: :maf2:

LieveMeisje
17-02-2004, 12:50

Origineel gepost door ik_oke_is ik vraag me af als jullie nu zeggen ,ik leef met je mee ; ZOOOOOOOO erg voor je enzo voel hij zich dan beter ??? :auw2: :maf2: :maf2: