Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen!

Pagina's : [1] 2 3

lawiza
17-02-2004, 09:10

Ik heb best wel lange relatie met iemand ,en hou ontzettend veel van hem. Maar elke keer als ik over trouwen begint dan springt hij op een andere onderwerp, het is net of hij helemaal niks van trouwen wilt weten, terwijl we al 3 jaar met elkaar gaan, Op dit moment ben radeloos, en weet echt niet wat ik moet doen, en waar ik voor sta.

mechid
17-02-2004, 09:43
salamoe 3aleikoem itaki allah fie nafsek en weet dat je verkeerd bezig bent om een man te zoeken of te krijgen doe het op de juiste manier, en zoek en man dus volgens de soena en allah zal je en goed man geven

lawiza
17-02-2004, 09:46
Maar het is al gebeurt, ik kan het niet terugdraaien.

salwa23
17-02-2004, 10:00
hij gebruikt je alleen dus ik zou de relatie beeindige als ik jou was. een relatie voor het huwelijk is haram voor jongens en meisjes

lawiza
17-02-2004, 10:05

Ik weet het, maar ik dacht verder aan een toekomst.

Frikouja
17-02-2004, 10:07
zet hem voor een keus...zeg hem dat het je opvalt dat hij iedere keer op een ander onderwerp springt als jij over trouwen begint. zeg dat jij voor jezelf duidelijkheid nodig hebt en die nu ook graag wil, zodat jij weet waar je voor staat. dwing hem tot een gesprek (bij wijze van..). Misschien is ie r nie klaar voor en wil ie r nie over praten maar t kan net zo goed zijn dat hij gewoon niet met je wil praten en met jou aan t `chille` is..

lawiza
17-02-2004, 10:10
Ik weet dat hij niet met mij speelt, dat weet ik gewoon. Maar ja dat trouwen gaat heel moelijk bij hem.

maghrebgirl20
17-02-2004, 11:01
is het niet duidelijk dan dat hij (nog) niet wil trouwen?

jalila17
17-02-2004, 11:05
ej meid als jij echt met hem wil trouwen dan moet je het hem vertellen en zeggen dat hij de keus moet maken en dan zie je zelf waar je aan toe bent. en als hij dan een vage smoes heeft!! dumpe die handel

lawiza
17-02-2004, 11:26
Ik weet , ik zal eens goed met hem gaan praten. Hoop dat het goed komt.

BentFes
17-02-2004, 11:26
Salaam, Ik denk dat het beter is als je met deze relatie stopt. Als hij je vraagt waarom, is dat het moment voor jou, om te vertellen dat je nu serieus bent en meer aan trouwen denkt. Misschien dat hij dan toegeeft. Doet hij dat niet, dan heb je ten minste geen haram relatie meer en weet je dat hij vindt dat jullie relatie niet naar een huwelijk gaat leiden. Trouwens, als hij nog niet wil trouwen, kan hij wel alvast om je hand vragen en een tijdje later te trouwen. Dan zijn jullie verloofd. Veel succes :goedzo: Ma3a Salama :zwaai:

miss_baddouri
17-02-2004, 11:34
salaam hey meid als hij echt van je houdt en de ware voor jou is dan vraagt hij je nog wel eens ten huwelijk mischien dat hij er nu alleen nog niet klaar voor is, je moet het gewoon ff afwachten. Maar in de qouran staat er wel: GEEN CONTACT VOOR HET HUWELIJK. duz probeer nog wel ff geen sexuele contacten met hem te zoeken beslema

miss_baddouri
17-02-2004, 11:36
salaam GEEN SEXUELE CONTACT VOOR HET HUWELIJK . bedoel ik sorry

lawiza
17-02-2004, 11:45
Nee , zover zal ik ook nooit gaan, ik weet wat mijn grenzen zijn.

Allure_80
17-02-2004, 12:01

Lieve meid, Als ik dit zo lees, dan gaat er een gevoel door mij heen van: nee... deze jongen wil niet trouwen. Althans niet nu. Hoe oud zijn jullie, eigenlijk? Jullie zijn al 3 jaar samen, dan weet hij toch wel wat voor boter hij in de kuip heeft? Met andere woorden, hij weet toch wat hij dan kan verwachten van jou, in de toekomst. En als jij erover begint, dan snijdt ie een ander onderwerp aan? Dat lijkt mij toch een duidelijk teken.. Dit is heeeeel oneerlijk van hem tegenover jou. Hij laat je in het donker, geeft niet aan waar jij aan toe bent. Hij kan op zn minst met je verloven... Maar ja, dat kan dan ook alleen als hij het WIL. En die intentie lijkt te ontbreken. Als ik je een advies mag geven: ga een gesprek met hem aan en vertel hem wat je dwars zit en geef ook aan dat je over HET onderwerp wilt praten en dat hij geen moeite hoeft te doen om een ander onderwerp aan te snijden. En stel hem voor een keuze. Trouwen of niet? Als hij echt van je houdt, laat hem dan zijn woorden omzetten in daden! Succes!! Allure

Pagina's : [1] 2 3