Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Krant de metro

kleinerat
17-02-2004, 09:09

Wie de metro bij de hand heeft van vandaag 17-02-04 moet gaan kijken op pagina 14 links boven kan niet missen leuke artikel voor de dames onder ons

Noumidya
17-02-2004, 09:23
Ik heb het gelezen. Met zo'n operatie red je je misschien in dit leven, maar wanneer je na je dood voor ALLAH staat. Dan red je jezelf niet, dan zul je goed boeten.

lailaelmou
17-02-2004, 09:24
Wat voor operatie ?

lawiza
17-02-2004, 09:26
Het is hellemaal niet gunstig voor de dames, Want waar je ook gaat, of doet .Allah is de alhorende , en de alwetende.

kleinerat
17-02-2004, 09:26

echt erg dan meiden dat doen je man voor de gek te houden

lawiza
17-02-2004, 09:31
En ik weet niet wat jij zegt , je man voor de gek houden. Of de mannen allemaal nog maagd zijn.

lailaelmou
17-02-2004, 09:35
Ze mogen van mij dat soort shit hier verbieden... Een meid hoort gewoon respect te hebben voor haar eigen lichaam en haar trots.... Helaas denken veel meiden hier niet aan..... Ze willen eerst genieten en dan dicht laten naaien... Sorry ik als meid heb dan geen respect voor je..... Lawiza... Ewa wat kunnen wij daar aan doen... NIETS... Jongens die slaan alles op los maar intussen willen zij wel een maagd iemand..... Dit zal helaas altijd zo blijven...

kleinerat
17-02-2004, 09:36
dat hoor je mij ook niet zeggen dat alle mannen nog maagd zijn maar stel voor als je mocht kiezen je gaat een operatie onder of je bent eerlijk tegen je man dan heb ik toch meer respect voor de gene die eerlijk is geweest

lawiza
17-02-2004, 09:49
Het is wel beter als een vrouw de waarheid vertelt, maar de vraag is of hij bij haar dan zal blijven, dat betwijfel ik zeer.

lailaelmou
17-02-2004, 09:51
Inderdaad lawiza... Dat soort mensen zijn wel bang voor een jongen maar vergeten 1 persoon Allah (swt)

MissBlaBla
17-02-2004, 10:00
Kan iemand dat artikel voor me overtypen? BlaBla

kleinerat
17-02-2004, 10:03
alles is beter dan tegen je partner gaan lopen liegen stel voor hij komt er later wel achter en dan weet je wat er gaat gebeuren

lailaelmou
17-02-2004, 12:09
Origineel gepost door kleinerat alles is beter dan tegen je partner gaan lopen liegen stel voor hij komt er later wel achter en dan weet je wat er gaat gebeuren Dat is waar. Het is nog beter om je trots te behouden en dat pas aan je man te geven.... Laila

Frikouja
17-02-2004, 13:41
en wat zouden de dames dan doen als ze het toch zo ver hebben laten komen.(DUS EEN STEL JE VOOR VRAAG, ZO`N VRAAG ALS VEBEELD JE NU IN IEMAND ANDERS SITUATIE)...? het laten voor wat het is en eerlijk tegen je ouders zeggen van hey ik trouw niet met al die mensen die mij ten huwelijk zijn komen vragen omdat ik geen maagd ben. En jah ma ik vind het niet gepast om tegen mijn man te liegen dat ik maagd ben dus blijf ik thuisss wachten op de perfecte man die mij als meid zonder zelfrespect en eer accepteerd....? Frik.