Bekijk originele versie : Serial killers
Safira75
15-10-2002, 08:37
Zijn seriemoordenaars per defintie mensen die gesto9ord zijn?
Ik zat gisteren te kijken naar de film Red dragon (het laatste deel van silence of the lambs) over dr. Hanibal Lecter en nog een psycho...
En ik vroeg mij af of mensen die dit soort daden plegen in welk geval dan ook wel "normaal" kunnen zijn. Laat ik zeggen klinisch gezien.
Ik bedoel, hun daden zijn wel psychotisch, maar maakt dat hen ook direct psycho??
En als ze dan psycho zijn. Kunnen ze daar dan wat aan doen? Of ligt de schuld dan buiten hen?
Safira75
15-10-2002, 10:02
Geen psycho's aanwezig vandaag ?
:d
Wel jammer dat men het pas weet als het kwaad al geschied is, anders zou ki zeggen:"preventief ruimen".
Origineel gepost door Junkie
Wel jammer dat men het pas weet als het kwaad al geschied is, anders zou ki zeggen:"preventief ruimen".
PSYCHO CHAIMAA IN THE HOUSEEEEEEE :maf2: ewa ja ze kunnen zich psycho voordoen of ze zijn eenmaal psycho.....Just like me :D PS JE AVATAR IS MOEILIJKKKKKKKKKKKKKKKKK :goedzo:
Origineel gepost door Chaimaa
PSYCHO CHAIMAA IN THE HOUSEEEEEEE :maf2: ewa ja ze kunnen zich psycho voordoen of ze zijn eenmaal psycho.....Just like me :D PS JE AVATAR IS MOEILIJKKKKKKKKKKKKKKKKK :goedzo:
Ik ben nou eenmaal moeilijk. :ego: :D
Gewoon verkeerde hobbie denk ik.
Origineel gepost door Safira75
Zijn seriemoordenaars per defintie mensen die gesto9ord zijn?
Ik zat gisteren te kijken naar de film Red dragon (het laatste deel van silence of the lambs) over dr. Hanibal Lecter en nog een psycho...
En ik vroeg mij af of mensen die dit soort daden plegen in welk geval dan ook wel "normaal" kunnen zijn. Laat ik zeggen klinisch gezien.
Ik bedoel, hun daden zijn wel psychotisch, maar maakt dat hen ook direct psycho??
En als ze dan psycho zijn. Kunnen ze daar dan wat aan doen? Of ligt de schuld dan buiten hen?
Safira has deep thoughts...;):D
oops ik had het over safira's avatar maar die wietplant van je is ook dodelijk!!!!
DESPERADA
15-10-2002, 10:52
KdeNk dat ze meerdere Indentiteiten hebbeN, zo HebbeN ze eeN die pschypoot is, en die meestal s ávonds tevoorschijn komt... En overdag in het dagelijks leven communiceren ze gezond, waardoor ze ook nooit verdacht wordeN......
Kunnen ze daar wat aan doen? :confused:
Allah ou Aliem
Safira75
15-10-2002, 10:57
Origineel gepost door Chaimaa
oops ik had het over safira's avatar maar die wietplant van je is ook dodelijk!!!!
Origineel gepost door lelahamka
ze zijn gewoon gek
neej...ik ben gewoon gek...:maf::maf2:
Safira75
15-10-2002, 10:58
OK maar als ze psycho zijn he...dan heeft het moorden wat ze doen toch een biologische reden als het ware...dan is het toch aangeboren...
en als dat zo is...dan zijn ze toch niet verantwoordelijk.
je kan iemand met een ziekte zoals kanker toch ook niet verantwoordelijk daarvoor houden?
DESPERADA
15-10-2002, 11:03
Maar als het is bewezen dat het een soort van pscho is Krijgen ze toch TBS, Dus een soort van ziekenhuis voor Hun, Todat ze beteR ziJn (voorzover zulke mensen kunnen genezen)
Safira75
15-10-2002, 11:05
Origineel gepost door DESPERADA
Maar als het is bewezen dat het een soort van pscho is Krijgen ze toch TBS, Dus een soort van ziekenhuis voor Hun, Todat ze beteR ziJn (voorzover zulke mensen kunnen genezen)
en stel dat ze niet te genezen zijn.....
en in veel landen krijgen dat soort mensen de doodstraf he!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.