Bekijk originele versie : zelfmoord ,,dat is ..
wat ik wil
vanaf zaterdag heb ik maar een ding gewild
het klinkt ,klinkt gek
,ik weet het
ik weet ook niet aan wie ik het kwijt kan ,dus maar hier
ik had een leven ,
ik had een hart
ik had een toekomst
dat is allemaal in een x weg
vanaf zaterdag
heb ik geprobeerd hoe het zo zijn om zelf moord te gaan plegen
zelf moord ,hoe en wat
mes ,ophangen
van alles ging er door me hoofd
ik weet niet wat ik moet doen
als ik er aan denk ben ik mezlf niet meer
..
weet het nie meer
...
LieveMeisje
17-02-2004, 08:29
:eek: wat is er gebeurt met je??? je hebt een leven... waarom wil je zelf moordplegen????? :(
LieveMeisje
17-02-2004, 08:38
Origineel gepost door eljerrari
enige oplossing dat is zelfmoord ..klaar.
soubhan th`allah, das geen enige oplossing..
Je kunt met iemand erover praten als je probleem hebt....
Er zijn zoveel mogelijkheden, een zelfmoord plegen is geen OPLOSSING!!!
Think about it.... ga je met iemand er over praten enzo....
inscha allah komt je er wel uit....
miss_chaimae
17-02-2004, 09:04
meen je dat serieus of hoe zit het lijkt my een
beetje ongeloofwaardig..:confused:
maar als het egt zo is geef ik je 1 tip GEEN ZELFMOORD is het ergste wat je kunt doen en is trouwens ook HARAM..!!
moehim hoop je hiermee geholpe te hebben..
groetjes..chaimae
salamoe 3aleikoem broeder ik kan je een ding zeggen mani taki allah jad3al lahoe magradja vrees allah broeder wil je echt hulp ga koran paken en ga lezen en als je niet kan lezen ga lekker effe en koran bandje luisteren en bie idni allah komt het goed
Eselem o3alaikom wr wb
Beste broeder, zelfmoord is echt geen oplossing. Denk je dat als je dood bent met rust wordt gelaten?? Nee!! Dan begint de nachtmerrie echt. Broeder, vraag Allah swt om hulp. Alleen Hij swt kan jou helpen. Doe smeekbedes en vraag om hulp en Hij swt zal jou inchaallah helpen. Luister niet naar chajtan. Heb geduld, het is moeilijk maar je wordt er voor beloond inchaallah.
We eselem o3alaikom wr wb
maghrebgirl20
17-02-2004, 11:00
zelfmoord is haraam, en de lafste manier om je problemen op te lossen/ uit de weg te gaan.
weet je wat je moet doen spring uit het raam en als je hulp nodig hebt stuur me maar een pm ik duw je graar
Allure_80
17-02-2004, 12:17
Je zegt dat je erachter bent gekomen dat het leven hard is, hoe moet het dan wel niet zijn na je zelfmoord?! Hoe zal het er dan aan toegaan? Trust me, als je het boek "De dood, het graf en wat erna gebeurt" leest, dan WIL je geen zelfmoord plegen. Het leven is/kan hard zijn. Jij hebt ervaren dat het hard is. Dat is niet erg, maar wees je er wel van bewust dat dingen gebeuren met een reden. Na regen komt altijd zonneschijn. Jij denkt nu dat je deze dal niet uit kunt klimmen, maar dat is WEL zo!! Je moet niet opgeven!! Lees het volgende en put daar je kracht uit:
"Wees je bewust van Allah, dan zal je Hem voor je vinden; zorg dat je Allah kent als het je goed gaat, dan zal Hij je kennen bij tegenspoed. Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou ook niet moest overkomen en dat wat er met jou is gebeurd, niet aan jou voorbij kon gaan. En weet dat de overwinning met geduld samengaat, vreugde met droefenis en verlichting met moeilijkheden". (Sahih Ahmad).
Wend je tot Allah (swt), Hij is de Enige die jou kan helpen.
Ik wens je heel veel sterkte en vooral geduld. En vergeet niet: je bent sterker dan je denkt!
Allure
LieveMeisje
17-02-2004, 12:39
Origineel gepost door eljerrari
k heb de hele nacht niet kunnen slapen
enige dat ik kon bedenken ...is ..dat ,gewoon zelfmoord
k niet aan andere dingen denken ...het leven is hard ben ik nou wel achter komen
maar wat allemaal met mij is gebeurd was een spel en ik had het niet eens in de gaten
als ik zo behandeldword door 1 persoon is de knoop door gehakt terwijl ik alles voor heb gedaan om ..het echt voor elkaar te krijgen
dan vraag ik me nu af als het niet meer lukt..en het komt door die persoon dan ben ik het leven niet meer waard
i wil dood ..wallah lieve meisje
ik heb niks anders gedaan dan alleen maar denken aan dat
ik ben de hele dag gewoon aan het piekeren en piekeren en mijn hoofd staat op ontploffen
ik kan niet eens meer slapen ..al vanaf zaterdag niet meer
het spijt me dat ik je hiermee lastig val
ik weet he niet meer
:( ik heb je een pm gestuurd....
ik_oke_is
17-02-2004, 12:43
Origineel gepost door LieveMeisje
:( ik heb je een pm gestuurd....
ik wil ook zelfmoord plegen lievemeisje :auw2:
jallah ik wacht op je pm ....
:maf2:
LieveMeisje
17-02-2004, 12:45
Origineel gepost door ik_oke_is
ik wil ook zelfmoord plegen lievemeisje :auw2:
jallah ik wacht op je pm ....
:maf2:
:schok: jij ook al :eek:
soumaya_meftah
17-02-2004, 21:51
kom op lieve broeders en zuster zelf moord is zeker geen oplossing.
Denk aan jullie famillie jullie ouders broers zussen enz.
Heb SBAR vraag Allah swt om hulp.
Mohim sterkte :verdriet:
SCHAT HEB GEDULD ZO KOM JE HEEL VER MET GEDULD EN LAAT NIEMAND OVER JE HEEN LOPEN OKEE STERKTE DAAAAAAAG ALS JE WIL PRATEN STUUR PM ALS JE IEMAND NODIG HEBT STUUR PM OKEE DAAAAAAAAAAAG
nordin501
18-02-2004, 00:50
maar mensen toch leert een ander meisje kennen er zijn er zoveel....en maar hopen dat je van je fouten geleerd hebt en nooit meer en meisje dan maar kunt vertrouwen.....gouden raad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.