Bekijk originele versie : Marokaanse jongeren in Marokko!!!!
Meknes_ifrane
17-02-2004, 01:34
Ik wilde graag van jullie weten wat jullie vinden van marokaanse jongeren in marokko, ik bedoel maar het kan toch zijn dat je weleens met een puur marokaanse jongen of meid gepraat hebt over alles en nog wat... misschien ook weer niet!!!
Dit jaar heb ik twee weken lang de marokaanse jongeren op school in meknes meegemaakt en ik vroeg me af of jullie ook dingen hebben ervaren.. zowel goede als slechte..
yallah beslemma
Meknes_ifrane
17-02-2004, 01:35
Nou je ervaring misschien ...??? si Behated
Wat is er nou zo bijzonder aan Marokkaanse jongeren in Marokko?!
:maf:
Meknes_ifrane
17-02-2004, 01:41
Best veel hoor !!! Tenminste als je twee weken lang met ze opschiet op een school en ze ook meemaakt, kun je zien hoe ze zijn maar jij hebt dat dus niet meegemaakt ... ik heb het eigenlijk niet over bijzonderheid , maar ik vroeg me alleen jullie ervaringen !!!
Angel_Berkane
17-02-2004, 11:28
gAtarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Jongens in marokko, die uit Parijs komen enzo...wallah die zijn zo lekker..pffff
01LaHbIbAh09
17-02-2004, 12:29
Marokkaanse jongeren in Marokko zijn wel oke!!! :wijs:
ik_oke_is
17-02-2004, 12:36
Origineel gepost door Meknes_ifrane
Ik wilde graag van jullie weten wat jullie vinden van marokaanse jongeren in marokko, ik bedoel maar het kan toch zijn dat je weleens met een puur marokaanse jongen of meid gepraat hebt over alles en nog wat... misschien ook weer niet!!!
Dit jaar heb ik twee weken lang de marokaanse jongeren op school in meknes meegemaakt en ik vroeg me af of jullie ook dingen hebben ervaren.. zowel goede als slechte..
yallah beslemma
wees eens wat duidelijker? WAt heb je meegemaakt ??
missynadia
17-02-2004, 13:24
kheb veel marokaanse vrienden daaro in meknes!!!
ze zijn niet allemaal te vertrouwen maar de meeste zijn wel oke!!!
thallaw
beslemaa x nadia
NadIa84LovesFo
17-02-2004, 14:12
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Marokkaanse jongeren in Marokko zijn wel oke!!! :wijs:
vindt je? ik vindt ze allemaal net kamelen :hihi:
01LaHbIbAh09
17-02-2004, 19:09
Origineel gepost door NadIa84LovesFo
vindt je? ik vindt ze allemaal net kamelen :hihi:
Blondie hou eens effe op ja!!! :giechel:
Meknes_ifrane
18-02-2004, 22:46
Origineel gepost door maxon10
hahahahaa,
zij willen,
1 trouwen
2 naar europa komen
3 vrijheid = (je weet maar nooit)
Zij willen hmm wie is zij???
de meeste tja ik mag je graag gelijk geven!!!
en hoe, ik vind het niet zeer gek, want wat zien zij als mensen vanuit europa komen, ze zien autos, en verse autos ook nog, ze zien dat jullie met geld smijten, snap je.... ze denken werkelijk dat we het luxe hebben tja maar sommige die hebben ons door en weten zich zo te vertellen dat we er voor werken, dealen of toiletten schoonmaken!!!!
En op die school, zag ik dat ze zich niet prettig voelde dan in hun eigen land.. ze vertelde mij van ... je zult je nooit thuis voelen dan in je eigen land.. dus maghreb hiya bladek... !!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.