Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe topic n.a.V. misbegrepen vorige topic

Pagina's : [1] 2

AlMuallima
21-10-2008, 16:53

Salaam iedereen Ik heb de grote stap gezet en het heeft zoveel veranderd in mijn leven dat ik heb besloten het hier te vertellen. Ik heb niet veel slettebak-vriendinnen en heb via mijn oproep hier ook niet echt concrete info gekregen. Via via ben ik toch aan een nummer geraakt van een huisarts die ervaring zou hebben met zulke problemen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en haar gebeld. Ze heeft me aan de telefoon haar standpunt duidelijk gemaakt; geen man is het waard om voor onder het mes te gaan, aanvaard en respecteer jezelf zoals je bent, je kan het verleden niet veranderen, een goed mens zijn is meer dan je benen dicht houden etc... Ze nodigde me uit naar haar praktijk om me uit te leggen wat ik kan doen, maar ze was alleszins tegen operaties.. Uit wanhoop heb ik besloten haar toch te bezoeken en gisteren was het zover. Ik was doodzenuwachtig... Toen ze mij uit de wachtkamer haalde kon ik nauwelijks nog normaal lopen. Daarbinnen stelde ze voor om eerst al eens te kijken hoe het maagdenvlies in elkaar zit en ze wou het mijne laten zien met een spiegel. Ik moest op het bed gaan zitten met mijn benen gespreid. Echt vreselijk, ik ging wel dood van schaamte.. Ze liet het zien met de spiegel en zei; als je naar het ziekenhuis was gegaan en om een operatie had gevraagd, hadden ze je voor gek verklaard. Je maagdenvlies is helemaal in tact. Normaal is er bij ontmaagde dames een stip of opening te zien, bij jou is dat niet. Ik kan niet beschrijven hoe ik me toen voelde. Ze vroeg me mijn verhaal te doen. Ik ben toen ik een jaar of 8 was, misbruikt door iemand die bij ons huurde. Toen het misbruik nog bezig was, verhuisde het hele gezin plots ver weg. Ik heb altijd gedacht dat mijn ouders het ontdekt hadden en dat ze hen daarom hadden weggestuurd. Maar jaren later, toen ik ongeveer 12 of 13 was, ontdekte ik dat mijn ouders nog bevriend waren met hen en dat ze om een heel andere redenen waren verhuisd. Toen begon de angst. Want ik had al gehoord hoe de Marokkaanse biologie in mekaar zit... Toen ik 15 ongeveer was, kregen we op school gratis staaltjes van tampons. Al mijn (belgische) vriendinnen waren er erg blij mee, dus wou ik maar meedoen, ik was tenslotte toch geen maagd. Ik heb er 1 of 2 gebruikt, maar omdat het teveel pijn deed, ben ik ermee gestopt. Toen ik 20 was heb ik een grote fout gemaakt en mijn ouders waren erachter gekomen (het had niks te maken met jongens of sex). Het vertrouwen was volledig weg en ze eisten een gyneacologisch onderzoek, hoewel maagdelijkheid helemaal niks met het voorval te maken hadden. Ik heb dagen in doodsangst geleefd; ik zou sterven, als ik mezelf niet van kant zou maken, zouden mijn ouders dat wel doen als ze mijn geheim ontdekten. Alhamdoulilah, Allah heeft me door die donkere periode geholpen. Ik belde naar mijn huisarts die alhamdoulilah heel hulpvaardig was, maar ze was gestopt met werken. ze regelde het dat ik naar een gyneacoloog kon gaan en een vals attest kon krijgen. Toen ik naar die gyneacoloog ging, ging er iemand mee dus ik kon niet vrij met haar praten. Ze was heel kortaf, onderzocht me op een koele manier en schreef het valse voorschrift, voor de rest niks.. En nu, sta ik op het punt te trouwen, na heel mijn leven gebukt te gaan onder angst en depressie, nu hoor ik dat het in tact is??? Wat is er toen allemaal gebeurd? Zal ik nog bloeden op de huwelijksnacht? Moet ik "voorzorgen" nemen? Wat moet ik doen aub help me weet het echt niet meer.. PS...Aan iedereen die mij hulp, steun geboden heeft, moge Allah je belonen met het Paradijs insha Allah. Aan iedereen die klaarstond om te oordelen en in mijn problemen genoeg reden vonden om zich te vermaken met spot en lesterpraatjes... Ik zou kunnen zeggen moge Allah jullie vervloeken, maar dat doe ik niet. Ik vergeef het jullie in de hoop dat jullie zelf leren vergeven... Vooral als je zelf buiten een situatie staat, hou je persoonlijke haat en frustraties voor jezelf

miss_melilla
21-10-2008, 17:16
Ik vind het echt erg man, dat je zoiets heb moeten meemaken. Dat wens je niemand toe.......

BerberBloed
21-10-2008, 20:09
wat erg...

Rtelamartil
21-10-2008, 22:01
Jee, wat erg zeg. Maar als je misbruikt bent dan heb je seks gehad en dan ben je dus ook geen maagd meer. Ik begrijp het dan niet dat je dan toch nog maagd bent volgens die dokter! Tja, ik zou het gewoon eerlijk vertellen aan mijn man. Maar ja das heel moeilijk! Als hij echt om jou geeft dan trouwt hij met jou en niet vanwege je maagdenvlies! Sterkte meid!

Nefertari
21-10-2008, 22:15

Onze lmgharba denken altijd dat het maagdenvlies iets vanzelfsprekend is...niets is minder waar. Ze staan er niet eens bij stil dat een vrouw alahihfed misbruikt kan geweest zijn, dat ze geboren is zonder dat vliesje...er zijn zoveel dingen die we niet eens weten en toch staan we altijd klaar voor een 'negatief' oordeel daarover. Alsof een vrouw alleen maar uit een maagdenvlies bestaat. En haar gevoelens, haar geloof, haar intelligentie, haar schoonheid...telt dat opeens allemaal niet meer mee voor de islamitische man? Meiske, ik bewonder jouw sterkte en wens je veel geluk toe in de toekomst. Probeer er het beste van te maken. Aan je man kan je misschien vertellen dat je misbruikt bent geweest maar soms kan je bepaalde dingen of gebeurtenissen beter voor je eigen houden, wat niet weet niet deert.

PaRaSoNiCa
22-10-2008, 02:02
Heftig verhaal meid. Hoop dat je alle narigheid achter je kan laten nu je bijna gaat trouwen. Je vraagt je af of je gaat bloeden tijdens de huwelijksnacht, niet iedereen bloedt, wat mensen ( lees: Marokkaanse mannen ) ook beweren. De één bloedt wel, de ander niet. Jij weet dat je niets verkeerds hebt gedaan, en de dingen in het verleden zijn niet door jouw toedoen gebeurt. Misschien moet je dit verhaal aan je verloofde vertellen, dan weet hij het tenminste en dan kan je ook vertellen dat je in principe nog steeds maagd bent. Sterkte meid!

AlMuallima
02-01-2009, 21:50
Iedereen, ik wou gewoon even laten weten hoe het is geweest... elhamdou lillah, alles is normaal verlopen, de dokter had gelijk, ik heb toch gebloed... Ik had me al die tijd nergens zorgen om gemaakt! Dank aan iedereen die moeite heeft gedaan om me gerust te stellen!

B2B
02-01-2009, 22:13
Salaam iedereen Ik heb de grote stap gezet en het heeft zoveel veranderd in mijn leven dat ik heb besloten het hier te vertellen. Ik heb niet veel slettebak-vriendinnen en heb via mijn oproep hier ook niet echt concrete info gekregen. Via via ben ik toch aan een nummer geraakt van een huisarts die ervaring zou hebben met zulke problemen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en haar gebeld. Ze heeft me aan de telefoon haar standpunt duidelijk gemaakt; geen man is het waard om voor onder het mes te gaan, aanvaard en respecteer jezelf zoals je bent, je kan het verleden niet veranderen, een goed mens zijn is meer dan je benen dicht houden etc... Ze nodigde me uit naar haar praktijk om me uit te leggen wat ik kan doen, maar ze was alleszins tegen operaties.. Uit wanhoop heb ik besloten haar toch te bezoeken en gisteren was het zover. Ik was doodzenuwachtig... Toen ze mij uit de wachtkamer haalde kon ik nauwelijks nog normaal lopen. Daarbinnen stelde ze voor om eerst al eens te kijken hoe het maagdenvlies in elkaar zit en ze wou het mijne laten zien met een spiegel. Ik moest op het bed gaan zitten met mijn benen gespreid. Echt vreselijk, ik ging wel dood van schaamte.. Ze liet het zien met de spiegel en zei; als je naar het ziekenhuis was gegaan en om een operatie had gevraagd, hadden ze je voor gek verklaard. Je maagdenvlies is helemaal in tact. Normaal is er bij ontmaagde dames een stip of opening te zien, bij jou is dat niet. Ik kan niet beschrijven hoe ik me toen voelde. Ze vroeg me mijn verhaal te doen. Ik ben toen ik een jaar of 8 was, misbruikt door iemand die bij ons huurde. Toen het misbruik nog bezig was, verhuisde het hele gezin plots ver weg. Ik heb altijd gedacht dat mijn ouders het ontdekt hadden en dat ze hen daarom hadden weggestuurd. Maar jaren later, toen ik ongeveer 12 of 13 was, ontdekte ik dat mijn ouders nog bevriend waren met hen en dat ze om een heel andere redenen waren verhuisd. Toen begon de angst. Want ik had al gehoord hoe de Marokkaanse biologie in mekaar zit... Toen ik 15 ongeveer was, kregen we op school gratis staaltjes van tampons. Al mijn (belgische) vriendinnen waren er erg blij mee, dus wou ik maar meedoen, ik was tenslotte toch geen maagd. Ik heb er 1 of 2 gebruikt, maar omdat het teveel pijn deed, ben ik ermee gestopt. Toen ik 20 was heb ik een grote fout gemaakt en mijn ouders waren erachter gekomen (het had niks te maken met jongens of sex). Het vertrouwen was volledig weg en ze eisten een gyneacologisch onderzoek, hoewel maagdelijkheid helemaal niks met het voorval te maken hadden. Ik heb dagen in doodsangst geleefd; ik zou sterven, als ik mezelf niet van kant zou maken, zouden mijn ouders dat wel doen als ze mijn geheim ontdekten. Alhamdoulilah, Allah heeft me door die donkere periode geholpen. Ik belde naar mijn huisarts die alhamdoulilah heel hulpvaardig was, maar ze was gestopt met werken. ze regelde het dat ik naar een gyneacoloog kon gaan en een vals attest kon krijgen. Toen ik naar die gyneacoloog ging, ging er iemand mee dus ik kon niet vrij met haar praten. Ze was heel kortaf, onderzocht me op een koele manier en schreef het valse voorschrift, voor de rest niks.. En nu, sta ik op het punt te trouwen, na heel mijn leven gebukt te gaan onder angst en depressie, nu hoor ik dat het in tact is??? Wat is er toen allemaal gebeurd? Zal ik nog bloeden op de huwelijksnacht? Moet ik "voorzorgen" nemen? Wat moet ik doen aub help me weet het echt niet meer.. PS...Aan iedereen die mij hulp, steun geboden heeft, moge Allah je belonen met het Paradijs insha Allah. Aan iedereen die klaarstond om te oordelen en in mijn problemen genoeg reden vonden om zich te vermaken met spot en lesterpraatjes... Ik zou kunnen zeggen moge Allah jullie vervloeken, maar dat doe ik niet. Ik vergeef het jullie in de hoop dat jullie zelf leren vergeven... Vooral als je zelf buiten een situatie staat, hou je persoonlijke haat en frustraties voor jezelf Vreselijk :( la 7awla wa la qouata illa billah. Ik hoop dat die viezerik die je heeft misbruikt voor altijd in hel zal branden. Lieve schat je weet toch dat niet iedereen bloed tijdens haar eerste keer. Dat is echt een broodje-aap-verhaal. Je moet juist hopen dat je man rustig en teder met je is, waardoor de kans kleiner wordt dat je gaat bloeden. Trouwens wat jou is overkomen is zo lang geleden, hoe verwachte je dat je helemaal open zou zijn daar beneden :confused: Je lichaam heeft zich gewoon al hersteld. Elhamdoulilah de littekens aan de buitenkant zijn genezen, insha Allah zal met de hulp van Allah je innerlijke littekens ook genezen.

Este
03-01-2009, 13:12
Dus je wilde jezelf laten corrigeren om he huwelijk te betreden met een leugen. gatverdemmeeeeeeeeeeee wat een vieze actie..en zeer laag... te laag voor woorden..

AlMuallima
04-01-2009, 00:49
Lees de tekst tenminste mongool! @B2B Amien voor je mooie doe'a gelukkig bestaan er nog mensen zoals jij!

Este
04-01-2009, 14:18
Lees de tekst tenminste mongool! @B2B Amien voor je mooie doe'a gelukkig bestaan er nog mensen zoals jij! Ik heb de tekst goed gelezen en het komt er gewoon op neer dat jij dacht dat je ontmaagd was en jij wilde het laten corrigeren.. Dus je huwelijk betreden met een leugen.. vies en walgelijke actie

matalsagirl
04-01-2009, 21:21
ze zeggen (heb ik ook alleen maar gehoord) dat als je 5 jaar lang geen sex hebt dat het weer dicht gaat Allah o a3lam

AlMuallima
05-01-2009, 00:02
Ja dat wilde ik, en met een zuiver geweten, wat jou met geweld wordt ontnomen wil je koste wat kost terug, dat is bij iedereen zo. En het zou geen leugen zijn want ik was misschien lichamelijk geen maagd dan, maar in mijn hoofd wel. Mijn huwelijksnacht zou zowiezo mijn eerste keer zijn.

fluffy
05-01-2009, 00:11
stomme meiden ****** ****** ****** maar uiteindelijk willen ze getrouwd zijn met een man naar keuze ontmaagden vrouwen, er zijn genoeg lelijke en onzekere mannen, jullie horen bij elkaar je kan niet en de hoertje gespeeld te hebben en gelukkig getrouwd zijn met de man waarop jullie verliefd worden, accepteer de gevolgen van jullie kanker daden :moe:

Pi3p3l03ntj3
05-01-2009, 00:46

je moet gewoon vertrouwen op allah... jij hebg geen ontucht gepleegd waardoor je je maagdheid bent verloren, je was een kind. je zou t je aanstaande kunnen vertellen, maar je bent niets verplicht.. tegenwoordig is t al moeilijk voor bepaalde meiden om te vertellen dat ze verloofd zijn geweest. laat staan dat je geen maagd meer bent een goede man zou t wel begrijpen , maar dan is de kans er dat hij je niet gelooft.. t is wel moeilijk, vooral omdat je t ook niet makkelijk aan je ouders kunt vertellen, want marokkanen zijn nou eenmaal niet zo begripvol op deze gebieden vooral nu je natuurlijk al volwassen bent, zullen ze vast wel denken dat je t gewoon verzint succes

Pagina's : [1] 2