Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik KAN er niet meer TEGEN

eenzaaampje
16-02-2004, 23:39

ik voel me altijd eenzaam een klote echt gewoon 50%van de dag, ik slaap echt zo lang het mogelijk is zodat ik maar niet hoef op te staan naar deze wereld,zodra ik opsta doe ik wat ik moet doen school, stage of werk, dan ga ik weer slapen . ik heb echt geen leven mn vriendinne kan ik echt op een hand tellen ,heb wel meer meiden waar ik mee weg kan die me vaak bellen van ga je mee maar heb nooit zin ga liever naar huis op mn kamer zitten of slapen.verder mag ik best veel van mn ouders maar doe noooiiiiiit wat ik ga niet naar de film ik ga geen weekendje weg ik ga nooit de stad in ik doe gewoon helemaal nix, wallah voel me echt eenzaam echt ik heb het geld om dingen te doen ik heb de vrijheid ik heb de mensen met wie ik wat kan doen maar ik doe nooit wat lig altijd in mn bed.vroeger huilde ik veel al weet ik vaak niet waarom gewoon zomaar voelde me eenzaam dat heb ik nu niet meer alleen het gevoel nog. ik heb echt alles wat je maar zou willen kwa materiale dingen maar doe er nix mee, bijv kleding kopen doe ik nooit ten zij het echt moet en echt het is niet dat het financieel niet kan of een filmpje pakken of wat dan ook ik lig altijd maar te piekeren in mn kamer.

Anissa_bel
16-02-2004, 23:44
Waarschijnlijk mis je iemand in je leven....je begint het waarschijnlijk te beseffen maar je wilt het niet toegeven anders zou ik niet weten wat er met je scheelt ! You got it bad...lieverd! (usher song) ;) Ik kan me ook vergissen... :zwaai:

ik_oke_is
16-02-2004, 23:46
Origineel gepost door eenzaaampje ik voel me altijd eenzaam een klote echt gewoon 50%van de dag, ik slaap echt zo lang het mogelijk is zodat ik maar niet hoef op te staan naar deze wereld,zodra ik opsta doe ik wat ik moet doen school, stage of werk, dan ga ik weer slapen . ik heb echt geen leven mn vriendinne kan ik echt op een hand tellen ,heb wel meer meiden waar ik mee weg kan die me vaak bellen van ga je mee maar heb nooit zin ga liever naar huis op mn kamer zitten of slapen.verder mag ik best veel van mn ouders maar doe noooiiiiiit wat ik ga niet naar de film ik ga geen weekendje weg ik ga nooit de stad in ik doe gewoon helemaal nix, wallah voel me echt eenzaam echt ik heb het geld om dingen te doen ik heb de vrijheid ik heb de mensen met wie ik wat kan doen maar ik doe nooit wat lig altijd in mn bed.vroeger huilde ik veel al weet ik vaak niet waarom gewoon zomaar voelde me eenzaam dat heb ik nu niet meer alleen het gevoel nog. ik heb echt alles wat je maar zou willen kwa materiale dingen maar doe er nix mee, bijv kleding kopen doe ik nooit ten zij het echt moet en echt het is niet dat het financieel niet kan of een filmpje pakken of wat dan ook ik lig altijd maar te piekeren in mn kamer. :hihi: :maf2:

mocro_chicaaa
16-02-2004, 23:48
is dit serieus

Shahinez
16-02-2004, 23:50

Ik denk ook dat je die persoon nodig hebt.Je hebt inderdaad alles, althans dat zeg je. Geloof mij, een persoon is pas rijk als hij iemand heeft die onvoorwaardelijke liefde kan geven. Je kunt alles hebben wat je hartje begeert, zoals geld, kleren, vrijheid... maar als je die persoon niet hebt, is je leven gewoon niet compleet. Misschien heb ik het HELEMAAL mis en ik bied mijn excuses op voorhand al voor, maar 1 ding moet je weten.Het is niet omdat je alle vrijdheid krijgt en hebt en al het geld dat je automatisch gelukkig bent. Keep that in mind ;) beslama

tatouzient
16-02-2004, 23:50
tja... kop op! Tatou.

eenzaaampje
16-02-2004, 23:52
ja kweet het. heb alles maar is wel uit met mn vriend na 2 jaar.mischien komt het ook een beetje daardoor maar ook toen ik met hem had was ik al zo alleen ging het toen weg als ik met hem afsprak en nu blijft het.

eenzaaampje
16-02-2004, 23:54
en ja ik meen het wou echt dat het een grap was maar helaas het is de waarheid

tatouzient
16-02-2004, 23:56
Origineel gepost door eenzaaampje ja kweet het. heb alles maar is wel uit met mn vriend na 2 jaar.mischien komt het ook een beetje daardoor maar ook toen ik met hem had was ik al zo alleen ging het toen weg als ik met hem afsprak en nu blijft het. we hebbe t probleem gevonde denk ik... wegens welke reden ist uitgemaakt? Tatou.

eenzaaampje
17-02-2004, 01:13
hij mocht niet van zn ouders trouwen met mij, maar woe wel verder met de realtie toen had ik geen zin meer en heb het uitgemaakt

mooiemeisje
17-02-2004, 01:20
wallah je beschrijft net wat ik ook meemaak,Sboebanallah diem.... Ik heb dat ook,net wat je allemaal zegt...vrijheid(ook niet hijaak!),geld,goede vrienden..maar toch...echt raar,jouw topic doet me echt denken aan mezelf...ja meid ik weet niet wat ik je moet zeggen want ik zit namelijk in dezelfde shitt...maar als je ooit vragen hebt,zal ik je proberen te helpen dus pm me maar...