Bekijk originele versie : Najib26 moet blijven!!!!!!!!!! reden...............
Jemal2002
14-10-2002, 23:47
Een moslim heeft geen angst voor mensen......
Hij moet doen en zeggen wat halal is en dat ook vasthouden......ook al wordt hij bekritiseerd
Helaas geeft Najib de hoop al op :verdriet:
Angst voor mensen
“Laat niemand van jullie zichzelf kleineren.” Zij zeiden: “O Boodschapper van Allah, hoe kan iemand van ons zichzelf kleineren?” Hij zei: “Hij stuit op een zaak, die Allah aangaat, waar hij iets over had moeten zeggen, maar hij zegt het niet, daarom zegt Allah (de Almachtige, de Verhevene) op de Dag der Opstanding tot hem: “Wat heeft jou weerhouden om over ‘dit en dat, en dit en dat’ iets te zeggen?” Hij zegt:” (Het was) uit angst voor de mensen.” Dan zegt Hij (Allah): “Je kunt beter voor Mij de gepaste vrees hebben.”
KI_kracht
14-10-2002, 23:56
najib mag niet weg. en najib is ook niet weg. hij weet wat zijn plichten zijn. en hij zal ze nakomen. geef die mens wat tijd en ik weet zeker dat hij terug komt. en hij zal nog sterker terug komen dan hij ooit was. dus geduld mensen en insha allah komt het goed.
Jemal2002
14-10-2002, 23:57
Origineel gepost door FarD
(Dit is geen persoonsverheerlijking, er zijn zeker meerdere moslims die hier goed bezig zijn, maar het verlies van zo'n lid is om zijn reden niet acceptabel... De persoon door wie dit o.a. komt had dit niet mogen doen.. :()
inderdaad!
Iedereen doet zijn deel. Zo leren wij van elkaar. Kennis is macht.
Het winnen van informatie over de islam maakt een moslim rijker, geestelijk rijker.
Hoe (geestelijk) rijker je bent hoe beter jij de islam kan verrichten.
En de enige manier om dit te doen is van elkaar te leren.
Het zal me een dikke, vette, beschimmelde Salamiworst wezen...
salamiworst is haram.
Hahahahahahahhaahahahahahah!
sorry kon het niet laten!:D
ZIE NAJIBS EIGEN TOPIC VOOR MIJN ARGUMENTATIE OM TE BLIJVEN!!!
Stick around Najib :)
Origineel gepost door Jizzy
salamiworst is haram.
Hahahahahahahhaahahahahahah!
sorry kon het niet laten!:D
Het zal me een "Halal tafuk kabab" wezen.... ;)
Wat gaat najib weg???
waarom :confused: mensen vertel effe waarom hij weggaat.
Origineel gepost door Rajaa21
Het zal me een "Halal tafuk kabab" wezen.... ;)
geen tafuk? :kwaad: :D
soumaya1
15-10-2002, 00:15
aaah is hij echt weg, ach ja er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan, en zijn tijd van gaan is nu gekomen.
DESPERADA
15-10-2002, 00:29
SalaaM aleiKom....
:jammer: Ik Hoop Dat hij wel lanGs Komt om de reactie's te lezen, de argumenten die worden aangehaald om te blijven..... daT zal ziJn beslUiT inschallaH verandereN....
maaRre Hij mag dan wel hier op deze site zijn gestOpT, inschallaH zaL hij zijn dawha/mensen aansporen tot het goede voort zetten, zoweL In CybeR woRld alS in de reaL worLd....... Zolang hij maar niet stopt met het verkondigen van het woord van Allah SWT!! OveRaL waaR hij Ook maG ziJn.......
moslimastyling
16-10-2002, 20:30
salaam mensen
Ik zie dat veel mensen niet willen dat Najib zou stoppen..
Misschien kan iemand me op de hoogte houden van het reilen en zeilen
ben van vandaag pas lid en hoop nog een tijd met jullie door te brengen
tetouania_zina
16-10-2002, 20:30
boeiend :rolleyes:
IK WIL NAJIB TRUG!!!!!
Zo.
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.