Bekijk originele versie : Tekent de AEL haar eigen doodvonnis?
het onderstaande bericht ik zojuist van FOK geplukt.
De AEL bevstigd het op haar site. Gelukkig is het waar.
Want dat betekent inn ieder geval dat de AEL het niet lang meer redden.
Hoe kunnen de toch al niet zo briljante AEL-ers toch zo'n idioot kiezen als leider.
De Arabisch/Islamitische Janmaat is opgestaan... "Landgenoten..."
De Nederlandse afdeling Arabisch Europese Liga (AEL) heeft een voorzitter gekozen: Nabil Marmouch. Tot nu toe was Abou Jahjah waarnemend voorzitter, nadat kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih zich in mei vorig jaar terugtrok.
De 29-jarige Nabil Marmouch is nog in een rechtszaak verwikkeld. Vorige week werd drie maanden tegen hem geeïst wegens heling van gestolen laptops en verzet bij arrestatie.
Marmouch is al sinds de oprichting betrokken bij de AEL-NL. In maart werd hij opgepakt omdat hij een Israëlische vlag stond te verbranden bij een betoging. In april kwam hij wederom in het nieuws toen hij samen met Mohammed Cheppi zei dat de AEL van plan was zelfmoordacties van Palestijnen te steunen.
De kersverse AEL-voorzitter is in het verleden op internet actief aanwezig geweest. Zo wordt verondersteld dat hij onder de naam Mokromike op het forum van Maroc.nl anti-semitische uitlatingen heeft gedaan. Nabil Marmouch zou ook actief zijn (of zijn geweest) op FOK!, met onder meer de naam Mokromike.
AEL, rust in vrede.
mojojojo
16-02-2004, 22:58
http://images.fok.nl/upload/marmouch-ael.jpg
Afwachten of hij ongeschonden uit Laptop-gate komt :D
arabchrstn
16-02-2004, 23:01
tssss, tis niet waar.
hahahaha, nou. Ik zie de toekomst voor AEL-Nederland zeer rooskleurig in !!!
Succes Nabil, ik hoop dat je nog wat kan brouwen uit die chaos.
Letten wij op onze laptopjes. Oh nee, dat is verleden tijd.
arabchrstn
16-02-2004, 23:04
groupie-alert code red. groupie-alert
arabchrstn
16-02-2004, 23:08
Wens ik mijn broeder van harte succes, is het nog niet goed.
Wat wil je dat ik schrijf aan inhoudelijks
Origineel gepost door SisterP
ARAB.....JAAAAAA TOCHHHHH HELEMAAL GELIJK..
2DE NIETINHOUDELIJKE REACTIE...DINGDONGGGGG KWARTJE MOET VALLEN...WC IS ERGENS ANDERS...!!!! :D
PS..I LOVE YOU TOOOOOOOOOOOOOOO
U bewijst uw rol als "groupie" eer aan.
G.e.i.l je op crimi's ?
;)
Nou, maar wat moet die AEL dan in Nederland? Geen moslims of Marokkaan is geinteresseerd in deze neo-nazi's. Nazi's hadden nog een progamma; welvaart en uitroeing van en deel der bevolking. Wat wil die AEL nog?
Marokkanen en andere moslisms hebben alle rechten, en plichten dus wat hebben die mensen niet dat de AEL ze gaat geven?
Scottie.
Origineel gepost door SisterP
JA ..JIJ OOK???
Hangt ervan af hoe ze eruit zien en wat voor lijstje ze hebben :D
arabchrstn
16-02-2004, 23:16
Inderdaad,
aan jouw doelmatige betoog, angevuld met tal van jouw argumentenen, jouw opbouw en jouw conclusie,
ja, daar kan ik nog een puntje aan zuigen.
PS..I LOVE YOU TOOOOOOOOOOOOOOO
arabchrstn
16-02-2004, 23:22
Onze beroepsmoslim deb. eeh Nebiel.
In menig islamitisch land was hij allang zijn handje kwijt geraakt, evenals wat andere lichaamsdelen.
Gelukkig mag zo iemand vrij rondlopen in Nederland.
Pim Fortuijn, Peter R. de Vries, Nabiel Marmouche... Waarom kan nu nooit een NORMAAL iemand leider zijn van een politieke partij/beweging.
Nou oke dan, laat ik dan inhoudelijk reageren.
Als dit werkelijk de beste kandidaat was die ze voor die functie hebben dan zie ik het somber in voor de AEL.
De islamitische Janmaat is opgestaan...
Ik zie hem al zitten achter een bureautje met een fout bloemstukje... "Landgenoten....."
Sorry hoor, maar met zo'n voorzitter diskwalificeert de AEL zichzelf als serieuze beweging.
arabchrstn
16-02-2004, 23:25
Nu pas?
Allemachtig, Jaja had zeker geen alternatief. Niemand wilde deze taak op de schouders nemen.
Nu is ie echt een lekkere kluif voor de pers en politiek. Niet klagen als je flink aangepakt wordt MokroMike/Nabil.
Aangeschoten wild loopt niet lang door.
Origineel gepost door Scottie
Nou, maar wat moet die AEL dan in Nederland? Geen moslims of Marokkaan is geinteresseerd in deze neo-nazi's. Nazi's hadden nog een progamma; welvaart en uitroeing van en deel der bevolking. Wat wil die AEL nog?
Marokkanen en andere moslisms hebben alle rechten, en plichten dus wat hebben die mensen niet dat de AEL ze gaat geven?
Scottie.
Vraag ik me ook af over Likoet Nederland, joden hebben alle rechten en plichten dus wat hebben die mensen niet dat de Likoet ze gaat geven?
Laten we de LPF de voordeel van de twijfel geven, en niet gelijk demoniseren. Mocht bij de lpf ook niet. Professor Pim is uiteindelijk een gedachtegoed geworden. Ik zag laatst met konnigingedag zijn partijprogramma of boek op een rommelmarkt liggen, tussen wat afgedankte kapotte electronica en wat kinderspeeltjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.