Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe doen die meisjes dat verkering nemen????

LZN
16-02-2004, 22:45

Salaam iedereen, Ik lees heel veel topics hier van hij heeft het uitgemaakt of hij bla bla..... Ik bedoel zijn die meisjes niet bang als ze verkering nemen. Met bang bedoel ik dat die jongens alleen maar spelen en andere dingen willen. Hoe dan ook ik begrijp het niet helemaal en ik wil graag jullie meningen horen..

younesel18
16-02-2004, 22:49
Origineel gepost door samiraaaatje Salaam iedereen, Ik lees heel veel topics hier van hij heeft het uitgemaakt of hij bla bla..... Ik bedoel zijn die meisjes niet bang als ze verkering nemen. Met bang bedoel ik dat die jongens alleen maar spelen en andere dingen willen. Hoe dan ook ik begrijp het niet helemaal en ik wil graag jullie meningen horen. Wat dan?? Ben je van plan iets te ondernemen?

gorcummer
16-02-2004, 22:54
is net naar een winkel gaan , je kijkt, en is het mooi koop je het. of je steel het gene wat je mooi vindt .. ben je het zat . geef je het weg . of je verkoop het , zo is het ook met liefde{verkering}

miss_saliha
16-02-2004, 23:14
Origineel gepost door gorcummer is net naar een winkel gaan , je kijkt, en is het mooi koop je het. of je steel het gene wat je mooi vindt .. ben je het zat . geef je het weg . of je verkoop het , zo is het ook met liefde{verkering} awiliiiii..... :eek: zo goedkooooop...... :rolleyes: het is geen spelletje hoor.... :D

Anissa_bel
16-02-2004, 23:34

Origineel gepost door gorcummer is net naar een winkel gaan , je kijkt, en is het mooi koop je het. of je steel het gene wat je mooi vindt .. ben je het zat . geef je het weg . of je verkoop het , zo is het ook met liefde{verkering} :rolleyes: A child has spoken....

BeHated
17-02-2004, 01:10
They told me....Play tha Player Be4 tha Faking Player Plays you! The Players en Playarettes....Told me this!

SiLLYMe
17-02-2004, 02:10
als iemand zegd kus de grond doe je dat toch ook niet duss waarom zou een meisje iets met een jonge doen als zij dat zelf niet wil. en jaa verkering kan je zo krijgen maar het is moeilijk om hem bij je te houden xxxxxxxxxjes

Lady_moi
17-02-2004, 07:44
Het beste is geen verkering :( Zo vermijd je pijn, verdriet en ongeluk Eenmaal je het te pakken hebt en het loopt mis dan kan het nare gevolgen hebben..

RitaMaria
17-02-2004, 08:24
Origineel gepost door gorcummer is net naar een winkel gaan , je kijkt, en is het mooi koop je het. of je steel het gene wat je mooi vindt .. ben je het zat . geef je het weg . of je verkoop het , zo is het ook met liefde{verkering} :lol:

LieveMeisje
17-02-2004, 08:27
:hihi: waaayoooooooooooooooooooooooooooow ik wist t niet dat de liefde een speelgoed is.... :maf2:

faaatje66
17-02-2004, 08:42
Origineel gepost door samiraaaatje Salaam iedereen, Ik lees heel veel topics hier van hij heeft het uitgemaakt of hij bla bla..... Ik bedoel zijn die meisjes niet bang als ze verkering nemen. Met bang bedoel ik dat die jongens alleen maar spelen en andere dingen willen. Hoe dan ook ik begrijp het niet helemaal en ik wil graag jullie meningen horen. omdat ze braindead zijn en geen angst voor allah...bedorven en beïnvloed door de kafirs... gehersenspoelde monkeys... :jammer:

faaatje66
17-02-2004, 09:02
Origineel gepost door hasnilamour oohhhhhhhhhhhhhhhh moet het nog een keer uitgelegd worden ik sluit me bij de woorden van hier boven want het zijn inderdaad gehersen spoelde monkeys ohhh dus vandaar dat ze voor een neger kiezen wallaah ik ga stuk hier......... :giechel: en ja de meeste hebben weinig kennis over de ultieme godsdienst of zijn in het verleden gekwetst en dat is trioest diep triest er zijn gelukkig nog goeie jongens en goeie meisjes dankzij allah...... lamour cest pas facile mais une bentnass est tres gentille :goedzo: goed gezegd !

gorcummer
17-02-2004, 23:28
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: kennis ...wie wil leren moet gaan zoekken , en tegenwoordig heeft iedereen internet , typ het in en het staat gedrukt voor je neus, en de gods dienst staat nooit ver van de deur. de meiden die deze dingen doen doen dat met volle verstandt.ok fouten maken doen we allemaal . maar leer er dan ook van :kwaad: . de meiden van tegenwoordig zijn te losbollig . denken op zijn hollands . ik vraag me weleens af . hoe zal het met onze kinderen gaan , ....