Bekijk originele versie : Al je vriendinnen
Rtelamartil
20-10-2008, 23:22
Opeens besef je dat al je vriendinnen verliefd, verloofd of getrouwd zijn en jij nog steeds single bent.
Ze hebben ook geen tijd meer voor jou want alles draait om hun vent!
Wat zou jij dan doen??
Rtelamartil
21-10-2008, 22:31
UUUUPPPPPPPPPP!!! Advies graag!!
Tja, ze hebben gewoon geen tijd meid. Persoonlijk snap ik dat niet helemaal. Als je getrouwd bent betekent dat in mijn ogen niet dat je je sociale leven stop moet zetten, maar misschien moet je gewoon nieuwe contacten zoeken met andere leuke meiden die wel genoeg tijd hebben. Wat je ook kan doen is bijv 1 dag in de maand afspreken als vaste dag om bij elkaar te komen met de crew. Dat is wat een kennisje van mij doet.
Jongedame_
22-10-2008, 11:04
Nieuwe vriendinnen zoeken?
Dame1987
22-10-2008, 11:22
indd.. als ik jou was dan zou ik andere vriendinnen gaan zoeken...
t zal wel moeilijk zijn in het begin, maar uiteindelijk gaat ieder zn/ haar eigen weg...
succes
moi
Hmmm ik zit in zo een situatie maar ik zie mijn getrouwde vriendinnen zo vaak mogelijk! Anyways heb inmiddels andere vriendinnen ontmoet, met wie ik het leuk/goed heb hmdl..
Rtelamartil
23-10-2008, 22:32
Hmmm ik zit in zo een situatie maar ik zie mijn getrouwde vriendinnen zo vaak mogelijk! Anyways heb inmiddels andere vriendinnen ontmoet, met wie ik het leuk/goed heb hmdl..
Hoi Naura,
Nou dan heb je geluk de mijne zijn echt te druk. En al spreken we af zeggen ze toch af.
Een vaste dag afspreken lukt ook niet dus ja zie het echt niet meer zitten:(
Ik heb nu alleen nog de leuke herrinneringen over.
Maar ik weet ook niet hoe ik nieuwe vriendinnen moet ontmoeten:confused:
Als jullie advies hebben dan graag!
Thanx!!
DiepOngelukkig
23-10-2008, 22:37
Nou dat probleem heb ik niet, mijn vriendin en ik zijn allebei ontspoord. En vriendinnen van vroeger zijn ook allemaal niet getrouwd, en degene die wel gingen trouwen zijn alweer gescheiden.
DiepOngelukkig
23-10-2008, 22:38
Hoi Naura,
Nou dan heb je geluk de mijne zijn echt te druk. En al spreken we af zeggen ze toch af.
Een vaste dag afspreken lukt ook niet dus ja zie het echt niet meer zitten:(
Ik heb nu alleen nog de leuke herrinneringen over.
Maar ik weet ook niet hoe ik nieuwe vriendinnen moet ontmoeten:confused:
Als jullie advies hebben dan graag!
Thanx!!
Vrijgezellen dames en getrouwde mongooltjes gaan niet samen.
Rtelamartil
23-10-2008, 22:54
Vrijgezellen dames en getrouwde mongooltjes gaan niet samen.
Je hebt geluk dat jij en jouw vriendin allebei ontspoord zijn. Want met wie kan je beste ontsporen dan met jouw eigen vriendin!;)
Tja, dat single en getrouwd niet samen gaan heb ik nu wel keihard gevoeld!:moe:
Waar ik me ook zwaar aan irriteer is dat sommige vriendinnen die getrouwd zijn zwaar:ego: hebben gekregen en opeens OH, ZO HEILIG zijn!
ITFOEEE!!
Hagenese
23-10-2008, 22:54
Vet afstand nemen. Heb ik ook gedaan.
Aan zulke wijven heb je niks!
Leukste is..check straks hoe hard ze terug komen kruipen, zodra het uit is! :hihi:
Rtelamartil
23-10-2008, 22:58
Vet afstand nemen. Heb ik ook gedaan.
Aan zulke wijven heb je niks!
Leukste is..check straks hoe hard ze terug komen kruipen, zodra het uit is! :hihi:
Ja, ik heb sinds vandaag niet meer met ze gebeld. Ik kreeg maar van eentje een smsje.
Ik dacht stik maar!
En als het uit is dan pech want ik heb het allang uitgemaakt met hen!!:kwaad:
Hagenese
23-10-2008, 23:00
Ja, ik heb sinds vandaag niet meer met ze gebeld. Ik kreeg maar van eentje een smsje.
Ik dacht stik maar!
En als het uit is dan pech want ik heb het allang uitgemaakt met hen!!:kwaad:
Goed zo meissie!:goedzo:
Ben trots op je! :haha:
Rtelamartil
23-10-2008, 23:16
Goed zo meissie!:goedzo:
Ben trots op je! :haha:
Thanx meid! :kus:
Nou nog nieuwe vriendinne vinden, waar o waar zijn jullie?? OF is iedereen al voorzien tegenwoordig??
Hagenese
23-10-2008, 23:17
Thanx meid! :kus:
Nou nog nieuwe vriendinne vinden, waar o waar zijn jullie?? OF is iedereen al voorzien tegenwoordig??
Je praat tegen 1 :D
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.