Bekijk volle/desktop versie : jes ik heb eindelijk toestemming om een gimaar te dragen



14-10-2002, 21:46
wa salaaaaaaaaam 3llikome...........

ik kon dit niet laten naar een jaar strijden met mijn ouders, om een gimaar te dragen mocht ik hem vanaf vandaag subhannallah aan doen... ik had er een gekocht en droeg hem tijdens de salaat op...

mijn vader keek me zo aan van mashallaaaaaaaah mijn moeder ook ik heb toestemming gekregen om het te dragen.. elhamdolilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa h ik ben zo happy elhamdolilah muslima1900 heeft gelijk nooit de moed opgeven.. als je echt van de islam houdt

14-10-2002, 22:01



Citaat:
Origineel gepost door el_qaida
moge allah je belonen voor de liefde van de islam
djazaak allah o geirin broeder wederzijds

14-10-2002, 22:12
MAsChallaH OucHti......

MaaK Douá Voor Mij..... Dat ik inschallah ook sterk sta en hem kan dragen.........

Ma3Salaam

14-10-2002, 22:13

Citaat:
Origineel gepost door DESPERADA
MAsChallaH OucHti......

MaaK Douá Voor Mij..... Dat ik inschallah ook sterk sta en hem kan dragen......... :blooz:

Ma3Salaam
ow zeker ogtie dat doe ik zeker en voor elke zuster want ik gun het jullie zon mashallah van een hijaap...

djazaak allah o geirin

enna behabek bi idni allah ja ogtie

14-10-2002, 23:23


ogtie mat gafish

15-10-2002, 13:43
In de naam van Allah swt de barmhartige de genadevolle,

A salamoe alaikoum warahmatoelahi wabarakatoehoe zuster,

Allereerst, alhamdoelileh zuster, Moge Allah swt je daarvoor belonen inshallah en jou weg naar aldjanah vergemakelijken.

Maar zuster de hijaab is niet iets is waar je toestemming om vraagt, het is iets dat je doet omdat het het juiste is. Het is het perfecte!! Je vraagt geen toestemming om de islam, het mag je in ieder geval niet tegenhouden of je al dan niet de toestemming krijgt. Allah swt is jou schepper en tot Hem zul je wederkeren.

Wa salamoe alaikoum warahmatoelahi wabarakatoehoe

15-10-2002, 15:28
Assalamoe alaikoem wara7matallah
Masha allah ugti alhamdoelilah Moge allah swt onze ouders en ons allen leiden!
Een nasee7a hou et the next time voor jou
we doen Alles omwille van ALlah swt (in sha allah)
Moge allah ons leiden
wasalam alaikoem
al oegt OemAbdoellah

15-10-2002, 18:56
ewa onze ouders zullen ons altijd raar aan kijken maar diep in hen harten zijn ze trots op ons elhamdolilaaaaaaaah

30-06-2022, 11:32

Citaat door Hart4Islam:
wa salaaaaaaaaam 3llikome...........

ik kon dit niet laten naar een jaar strijden met mijn ouders, om een gimaar te dragen mocht ik hem vanaf vandaag subhannallah aan doen... ik had er een gekocht en droeg hem tijdens de salaat op...

mijn vader keek me zo aan van mashallaaaaaaaah mijn moeder ook ik heb toestemming gekregen om het te dragen.. elhamdolilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa h ik ben zo happy elhamdolilah muslima1900 heeft gelijk nooit de moed opgeven.. als je echt van de islam houdt
Hier kunnen veel zusters een voorbeeld aannemen: springen om jezelf correct te kunnen bedekken. Maar helaas zie je bij de meeste dat de ouders hun dochters smeken om zich te bedekken.