Bekijk originele versie : ontmaagd door verloofde
neverwithouthim
20-10-2008, 17:43
Hoe erg is het dat je al seks hebt gehad met iemand ,voordat je getrouwd bent? wordt het je vergeven als je met elkaar gaat trouwen ? wat vinden jullie hiervan
Lovely_23
20-10-2008, 18:01
Is net zo erg als dat je ontmaagd wordt door je vriendje ofzo.
Behalve als je de papiere al had getekend natuurlijk!
Verloving bestaat in de islam niet. Het is elkaar om de hand vragen en hierna bekent maken dat jullie getrouwd zijn. En het wordt met koran afgesloten.
Wettelijk is het alleen maar formaliteit. Dus als je een verlovingsfeest hebt gegeven en er sadak afgesproken en ma3rouf..dan ben je in principe getrouwd.
Dat is mijn laatste info die ik gekregen heb
Moslima-Hajar
20-10-2008, 18:39
zodra de papieren getekend zijn dan ben je getrouwd dus dat betekent dat je alles met elkaar mag doen en niet haraam is je bent dus een getrouwde vrouw en voor dat je de papieren nog niet getekend heb mag het niet..
Lovely_23
20-10-2008, 18:47
Verloving bestaat in de islam niet. Het is elkaar om de hand vragen en hierna bekent maken dat jullie getrouwd zijn. En het wordt met koran afgesloten.
Wettelijk is het alleen maar formaliteit. Dus als je een verlovingsfeest hebt gegeven en er sadak afgesproken en ma3rouf..dan ben je in principe getrouwd.
Dat is mijn laatste info die ik gekregen heb
Klopt.
RiffijnseDame18
20-10-2008, 19:30
Zouziaa is het geen dat geld, Dus trouwen op papier!
als je op paier getrouwd ben wel ja...
DeLiefste
22-10-2008, 12:02
Hoe erg is het dat je al seks hebt gehad met iemand ,voordat je getrouwd bent? wordt het je vergeven als je met elkaar gaat trouwen ? wat vinden jullie hiervan
Trouwen, wat is dat. Je gaat de vrouw met wie je wilt trouwen en de moeder van jouw kinderen zal worden echt niet ontmaagden voor het huwelijk. Want je hebt dan echt respect, voor de toekomstige moeder van jouw kinderen.
Als je maar van hem houdt en hij van jou.
Dat is het belangrijkste.
aboe-dawoed
23-10-2008, 22:11
Assalaam ailekoem.
Misschien moet je de vraag anders stellen "Wat vind Allah ervan....Diegene heeft zeker een zonde begaan.Wanneer men verloofd is betekent het niet dat ze bij elkaar mogen zijn en noch gemeenschap mogen hebben.Want er zich zozija plaats heeft gevonden dan mag je doen wat toegestaan is en Het ontmaagden staat aan 7 moorden en het huwelijk wordt niet gezegend want de duivel heeft zich al aangemeld.Maar toon berouw en Allah is de meest vergeefsgezind.
Ma salaam
samiraatje18
31-10-2008, 14:18
[QUOTE=aboe-dawoed;55716599]Assalaam ailekoem.
Misschien moet je de vraag anders stellen "Wat vind Allah ervan....Diegene heeft zeker een zonde begaan.Wanneer men verloofd is betekent het niet dat ze bij elkaar mogen zijn en noch gemeenschap mogen hebben.Want er zich zozija plaats heeft gevonden dan mag je doen wat toegestaan is en Het ontmaagden staat aan 7 moorden en het huwelijk wordt niet gezegend want de duivel heeft zich al aangemeld.Maar toon berouw en Allah is de meest vergeefsgezind.
staat het echt bekend als 7 moorden,dus als een meisje ontmaagd is dan heeft ze 7 moorden gepleegd.
als je berouw toont vergeeft Allah je
sexy_mii
31-10-2008, 14:26
Is net zo erg als dat je ontmaagd wordt door je vriendje ofzo.
Behalve als je de papiere al had getekend natuurlijk!
Dus als er op een papiertje, gewoon gemaakt door iemand anders staat dat je getrouwd bent en je tekend daar dan mag het ineens wel.
Kan ik zelf niet gewoon een briefje schrijven en handtekening zetten, dan ben ik ook gewoon op papier getrouwd, dan is het niet erg toch??:maf2: :hihi:
Stille_Sterre
06-11-2008, 00:06
[QUOTE=aboe-dawoed;55716599]Assalaam ailekoem.
staat het echt bekend als 7 moorden,dus als een meisje ontmaagd is dan heeft ze 7 moorden gepleegd.
als je berouw toont vergeeft Allah je
volgens mij klopt dit niet heb je daliel ?
Dus als er op een papiertje, gewoon gemaakt door iemand anders staat dat je getrouwd bent en je tekend daar dan mag het ineens wel.
Kan ik zelf niet gewoon een briefje schrijven en handtekening zetten, dan ben ik ook gewoon op papier getrouwd, dan is het niet erg toch??:maf2: :hihi:
Tuurlijk kan het. Net zoals je een marmita met groente en varkensvlees kunt maken en dan alleen de groenten en de jus eten en het varkensvlees laten staan :hihi:
rotterdamboy
06-11-2008, 09:26
praat je over je zelf dame :jammer: eerst trouwen dan pas:likje: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.