Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ipod

nadortje
20-10-2008, 15:43

mijn ipod doet het niet meer. ik kan ook de cd niet meer vinden wat moet ik nu doen.

mietje
20-10-2008, 18:08
itunes downloaden (google intikken itunes downloaden) installeren en je ipod verbinden met je pctje...

nadortje
20-10-2008, 18:11
itunes downloaden (google intikken itunes downloaden) installeren en je ipod verbinden met je pctje... die heb ik al. maar dan nog doet ie het niet

mietje
20-10-2008, 18:26
op t displaytje... wat zie je ? als ik het niks is vrees ik het ergste... of laat hem fftjes iets langer aan de lader/pc en wacht het af... (kudt ipodsss)

nadortje
20-10-2008, 18:27

op t displaytje... wat zie je ? als ik het niks is vrees ik het ergste... of laat hem fftjes iets langer aan de lader/pc en wacht het af... (kudt ipodsss) nee als ik hem heb aangesloten laad die gewoon op en staat er ook niet los koppelen ofzo. maar ik kan niks meer op zetten enzo

gmail
20-10-2008, 18:32
Reset em even, misschien dat het dan wel lukt: Resetten doe je door het bovensteknopje en de middelste knopje tegelijk in te drukken en dat een paar seconden, totdat de I-Pod uit gaat ..

nadortje
20-10-2008, 18:35
Reset em even, misschien dat het dan wel lukt: Resetten doe je door het bovensteknopje en de middelste knopje tegelijk in te drukken en dat een paar seconden, totdat de I-Pod uit gaat .. heb ik gedaan ook niks geholpen