Bekijk originele versie : Een serieus gesprek
mistarifest
14-10-2002, 21:08
Gedicht
He lieverd heb je tijd
We moeten even praten
Het is tijd voor een gesprek
Ik kan het niet zo laten
Ik zit al een hele tijd
met een vraag in mijn hoofd
En ik stel je hem alleen
als je een eerlijk antwoord beloofd
Je beloofd een eerlijk antwoord
Oh, goed dat maakt me blij
Nou hier is mijn vraag dan:
`Hoe serieus meen je het met mij´
Als jij niet serieus bent
bespaar me dan de pijn
Ik wil niet een ´vriendinnetje` zijn
Het zoveelste meisje
Als jij me als een `speeltje`ziet
Laat me dan nu maar gaan
Probeer niet mijn trots te schenden
Raak me dan met geen vinger aan
Als jij het niet serieus meent
Zeg het dan nu meteen
Ook al doet het me nog zo`n pijn
En verandert mijn hart in steen
Maar meen jij het WEL serieus
Ben ik de enige voor jou,
Weet dan dat ik dit alleen maar vraag
Omdat ik werkelijk van je hou.............
heel mooi wholla! Zelf gemaakt?
x x x x
echt mooi geschreven heel leuk
mistarifest
14-10-2002, 21:18
Maar het is toch zo als een jongen niet serieus met mij is hoef ik hem echt niet. Het is of serieus zijn of geen vriendje
mistarifest
14-10-2002, 21:31
tuurlijk gebeurt dit ook in de praktijk. Zodra er erover trouwen begonnen word is de jongen weg en nemen ze uiteindelijk allemaal een meisje uit marokko
Missrapster
14-10-2002, 23:26
uh.....kgeef niemand wat en niemand geeft mij wat...en zo wil ik het voorlopig nog wel ff houden....kben geen speeltje voor niemand niet....ik heb dit lichaam met moeite gekregen.....zoveel energie en zoveel tijd is erin mij gestoken om mij hier op aarde te brengen...dat laat ik niet voor een paar minuten verspelen...!!..Kben niet te koop...zal het ook nooit zijn/worden....kgebruik me hersens want kheb ze niet voor niets gekregen....so US THE BRAINS and NOT the BODY!!!
BENTGHATAR
15-10-2002, 21:38
Origineel gepost door Missrapster
uh.....kgeef niemand wat en niemand geeft mij wat...en zo wil ik het voorlopig nog wel ff houden....kben geen speeltje voor niemand niet....ik heb dit lichaam met moeite gekregen.....zoveel energie en zoveel tijd is erin mij gestoken om mij hier op aarde te brengen...dat laat ik niet voor een paar minuten verspelen...!!..Kben niet te koop...zal het ook nooit zijn/worden....kgebruik me hersens want kheb ze niet voor niets gekregen....so US THE BRAINS and NOT the BODY!!!
:goedzo:
manal18meknes
15-10-2002, 23:22
Origineel gepost door mistarifest
Maar het is toch zo als een jongen niet serieus met mij is hoef ik hem echt niet. Het is of serieus zijn of geen vriendje
Zo denk ik er ook over.
P.S vind ik echt een mooi gedicht.
mistarifest
16-10-2002, 16:02
en als hij nou zegt dat het serieus is, en je gaat met hem naar bed?
en toch loopt het fout. een marokkaanse meid uit de buurt had met een jongen. hij zei tegen haar ik wil met jou trouwen. waarom zouden we wachten? ze stemde toe en ging met hem naar bed. wallah de volgende dag wisten al zijn vrieden het, hij vertelde iedereen dat ze makkelijk was.
dan denk ik: hoe moet ik nou weten dat het menens is? moet hij dan naar mijn ouders toe komen?
Als het echt menens is en hij jou als de ware ziet wacht hij ten eerste om met jou naar bed te gaan tot dat je werkelijk zijn vrouw bent . Een marokkaanse jongen die echt van je houd zou je niet eens durven aan te raken. Iemand die het echt serieus meent doet het niet voor zijn eerste huwelijksnacht. Om zijn sereiusheid te laten blijken kan hij inderdaad naar jou ouders toe komen, maar hij kan je ook gewoon met respect behandelen en je niet als een speeltje zien.
;)
Mistarifest, heb je het echt zelf geschreven?
Missrapster
16-10-2002, 18:27
mistarifest....als mn kill dat zou sturen...damnzzzz.ik zou in zn armen springen...en hem omhelzen..but...if he's joking...haah..jaja...dan krijgt hij wat anders van me.................................een blauwe oog..;)
Origineel gepost door mistarifest
Gedicht
He lieverd heb je tijd
We moeten even praten
Het is tijd voor een gesprek
Ik kan het niet zo laten
Ik zit al een hele tijd
met een vraag in mijn hoofd
En ik stel je hem alleen
als je een eerlijk antwoord beloofd
Je beloofd een eerlijk antwoord
Oh, goed dat maakt me blij
Nou hier is mijn vraag dan:
`Hoe serieus meen je het met mij´
Als jij niet serieus bent
bespaar me dan de pijn
Ik wil niet een ´vriendinnetje` zijn
Het zoveelste meisje
Als jij me als een `speeltje`ziet
Laat me dan nu maar gaan
Probeer niet mijn trots te schenden
Raak me dan met geen vinger aan
Als jij het niet serieus meent
Zeg het dan nu meteen
Ook al doet het me nog zo`n pijn
En verandert mijn hart in steen
Maar meen jij het WEL serieus
Ben ik de enige voor jou,
Weet dan dat ik dit alleen maar vraag
Omdat ik werkelijk van je hou.............
Hai Tarifest,
Waarschijnlijk heb je dit gedicht van amazigh. nl gehaald. Ik heb dit gedicht namelijk geschreven en een paar weken geleden daar geplaatst...
Groetjes,
Cina
KAPOTMOOI HE.ZOOOOO
MIJN COMPLIMENTEN HOOR MEID
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.