Bekijk originele versie : Waar kan je werken op je 15de ??
Welke winkels zyn leuk om te werken ??? !!!
UP UPUPUPUPUPUPUPUP
Ligt aan wat je leuk vindt en de omgeving waar je woont.
Tawayagetshhh
20-10-2008, 12:11
Bij de zeeman of wibra kan je werken.. :hihi:
Bij de zeeman of wibra kan je werken.. :hihi:
Helemaal mee eens; je verdient je geld! :hihi:
weten jullie misschien ok waar je het meeste verdient ??
opgekowed
20-10-2008, 12:50
Zal volgens mij overal het minimum loon zijn
Kledingwinkels verdien je sowieso minder dan bij supermarkten. Waar je ook wilt/gaat werken, je moet minimumloon verdienen. Voor 15 jarige is dit: €2,50 per uur.
Kledingwinkels verdien je sowieso minder dan bij supermarkten. Waar je ook wilt/gaat werken, je moet minimumloon verdienen. Voor 15 jarige is dit: €2,50 per uur.
oooh that suckss kledingwinkels zyn veel beter dan supermarkten mr yaaa dan zie ik nog wel wat k ga doen ...
thxx hee (K)
oooh that suckss kledingwinkels zyn veel beter dan supermarkten mr yaaa dan zie ik nog wel wat k ga doen ...
thxx hee (K)
Niets te danken! :sjans:
PussyCatDoll_
21-10-2008, 11:40
is wel moeilijk want op je 15-de mag je nog geen kassa doen dus waar jij terecht kunt is bij een krantenbaatje
is wel moeilijk want op je 15-de mag je nog geen kassa doen dus waar jij terecht kunt is bij een krantenbaatje
Officieel mag dat niet, nee.. Tegenwoordig gebeurt het vaak. Ik zat namelijk op mijn 14e al achter de kassa.
mohamedb
21-10-2008, 11:51
zwart werk :hihi:
zwart werk :hihi:
Als je wordt gepakt, dan ben je de pineut jongen! :o
mohamedb
21-10-2008, 12:04
Als je wordt gepakt, dan ben je de pineut jongen! :o
Als je wordt gepakt ben je dom bedoel je :D
tegenwoordig doen ze het zo dat je werkt als invaller en als ze langs komen dan zeggen ze ja kees is ze die is effe ingevallen voor kees:D
Als je wordt gepakt ben je dom bedoel je :D
tegenwoordig doen ze het zo dat je werkt als invaller en als ze langs komen dan zeggen ze ja kees is ze die is effe ingevallen voor kees:D
Ja, maar als ze het nachecken bij de belasting, heb je een probleem. Daar kun je jezelf niet onderuit praten, ongeacht wat je zegt! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.