Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil met haar trouwen maar ben nog te jong!!

Pagina's : [1] 2

PATRION
16-02-2004, 16:39

mensen oo mensen wat moet ik doen....??? ik heb het meisje van mijn dromen ontmoet, ik wil met haar trouwen alleen ben ik nog een beetje te jong, wat moet ik??? hoe langer het duurt hoe gekker ik word!!!!! ZIJ IS MIJN LEVEN!!

Aimana
16-02-2004, 16:41
Jong trouwen is denk ik veel leuker mits je het financieel aan kan dan als je pas op je dertigste gaat trouwen. Trouwens hoe oud ben je?

MoEtJe_MoEtJe
16-02-2004, 16:41
NOU ER IS NIEMAND DIE JOU TEGEN HOUDDDDDDDDDDD GELOOF ME

PATRION
16-02-2004, 16:50
ik ben 20 maar studeer nog.... dus moet het financieel ook aankunnen vinden jullie niet

Frikouja
16-02-2004, 16:53

ik zag net in je profiel dat je 24 jaar oud bent...Nu verloven en over een jaartje trouwen...mooie leeftijd toch of nie somss? daarnaast speelt leeftijd toch nie zo een belangrijk rol, bedoel daarmee als je op je 24/25 alles wel gezien hebt en uitgespeeld bent en geen zigzag meer doet, dan is 24 ok, Of zijn r nog andere obstakels behalve je leeftijddddd..

PATRION
16-02-2004, 16:55
het is eigenlijk niet mijn leeftijd, spelen en zo doe ik zoiezo niet meer, ik studeer nog, hoe moet ik rondkomen...??? kan geen bruiloft stichten van studie en een paar honderdjes die ik van mijn club krijg!!

Frikouja
16-02-2004, 16:56
oww als jij zegt dat je 20 jaar bent en het financieel nie aankan dan kan je idd nog beter wachten tot je alles op een rijtje hebt. want 20 jaar voor een jongen vind ik wel jongg

PATRION
16-02-2004, 17:00
oke thx voor je advies meiske!!

Frikouja
16-02-2004, 17:04
you`re welcome ;)

miss_saliha
16-02-2004, 17:16
Origineel gepost door Frikouja oww als jij zegt dat je 20 jaar bent en het financieel nie aankan dan kan je idd nog beter wachten tot je alles op een rijtje hebt. want 20 jaar voor een jongen vind ik wel jongg het is wel jong maar het kan wel...leeftijd doet er niet toe,mijn neef gaat ook al binnenkort trouwen op die leeftijd kwestie van kan je het wel aan??en in principe kan je ook gewoon eerst verloven en dan pas later trouwen,wanneer je er klaar voor bent.Wanneer je denkt dat je het aan kan!!Simpel :D veel succes met je keus en wens je veel geluk met haaar insha allah! groetjes saliha :zwaai:

naadje83
16-02-2004, 17:41
Ik vind dat je nog veel te jong bent. Op het gebied van de islaam is de beste manier gaan trouwen, maar ik zou eerst maar afwachten. Ik hoop voor je dat het geen vlaag is...

PATRION
16-02-2004, 18:12
dank je miss saliha!!! Moge Allah ook jou wensen vervullen meid!! ( met een knappe man)

sweet_nadoria
16-02-2004, 18:31
Ik ken een jongen die ook even oud is als jij ... Hij is helemaal gek op een meid net als jij :) Mohiem hij is met haar ouders gaan praten, niet echt officiel hand vragen maar gewoon dat ze weten safie dat ze voor elkaar zijn .. Als hij genoeg geld bij elkaar heeft gespaard gaat ie echt om der hand vragen .. Voor hun zelf zijn ze nu zeg maar verloofd ... Das toch ook een mooie oplossing ? :o

miss_morgan15
16-02-2004, 18:44
weet als je het meisje echtgraag ziet ga je gewoobn la haar hand vragen en misschien een verloving geven en daarna kun je haar leren kennen en daarna kan je trouwen met haar.... laat haar voor al niet gaan als je haar echt graag wilt!!!ik hoop incha'allah da je methaar kunt trouwen en da je elukkig zult zijn met haar !!!! veel succes

miss_saliha
16-02-2004, 18:47

Origineel gepost door PATRION dank je miss saliha!!! Moge Allah ook jou wensen vervullen meid!! ( met een knappe man) shokran ik hoop het ook insha allah! :)

Pagina's : [1] 2