Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor alle meisjes die liefdes verdriet hebben.

Pagina's : [1] 2

LZN
16-02-2004, 16:31

Eigen dikke schuld. Ga ergens anders uithuilen i.v.p hier. De wereld zit al vol met problemen en jullie komen hier zielig doen. Waarom snik snik snik ? Waarom heeft hij me verlaten? waarom heeft hij met me gespeeld? ik had alles voor hem over? tzzzzzzzzzzzz Moest je maar geen relatie beginnen..

marilynmonroe
16-02-2004, 16:37
Origineel gepost door tjsalout Eigen dikke schuld. Ga ergens anders uithuilen i.v.p hier. De wereld zit al vol met problemen en jullie komen hier zielig doen. Waarom snik snik snik ? Waarom heeft hij me verlaten? waarom heeft hij met me gespeeld? ik had alles voor hem over? tzzzzzzzzzzzz Moest je maar geen relatie beginnen. Oh, oh, boehoehoehoeeeee Tjalout, het is uit!!! Mag ik op jouw schouder uithuilen? Please??? :p

Aimana
16-02-2004, 16:42
geen relatie geen stiekem gedoe geen leugens geen geroddel geen fitnah geen verdriet

marilynmonroe
16-02-2004, 16:43
Origineel gepost door tjsalout je krijgt van mij een lolly, daar word je effe stil van. Kun je de vleeslolly's effe vergeten. Oh, nou dat vind ik heel barmhartig van je. Ik ben mijn verdriet weer even vergeten! Hé, maar liefdesverdriet is zeker ook de reden waarom jij zwaar gestoord bent geworden hè. :D

naadje83
16-02-2004, 16:46

Origineel gepost door tjsalout Geen een meisje krijgt me zo zwaar gestoord. Geen enkel meisje is dat waard. Ya yaaaaa, waarom geloof ik er elemaal niets van??

Aimana
16-02-2004, 16:48
Origineel gepost door tjsalout Geen een meisje krijgt me zo zwaar gestoord. Geen enkel meisje is dat waard. Wedden als jij mij kent en ziet wel!!! :D

naadje83
16-02-2004, 16:48
Origineel gepost door tjsalout :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Zieke!!!

krimmie
16-02-2004, 16:55
Origineel gepost door tjsalout Eigen dikke schuld. Ga ergens anders uithuilen i.v.p hier. De wereld zit al vol met problemen en jullie komen hier zielig doen. Waarom snik snik snik ? Waarom heeft hij me verlaten? waarom heeft hij met me gespeeld? ik had alles voor hem over? tzzzzzzzzzzzz Moest je maar geen relatie beginnen. Wollah illa zo'n meiden vind ik zieliggggggg yasmina is voor hun een soort uithuil site :rolleyes:

Laysa
16-02-2004, 17:09
Origineel gepost door tjsalout Geen een meisje krijgt me zo zwaar gestoord. Geen enkel meisje is dat waard. Zeg nooit nooit .... hoogmoedigheid wordt zwaar afgestraft door het leven .... :D Je bent een mens zoals wij allemaal met je fouten en gebreken zoals elk ander.... en nu maar hopen dat Allah ons allen genadig is ... :) ameen ...

Bachelorette
16-02-2004, 18:30
Origineel gepost door Laysa Zeg nooit nooit .... hoogmoedigheid wordt zwaar afgestraft door het leven .... :D Je bent een mens zoals wij allemaal met je fouten en gebreken zoals elk ander.... en nu maar hopen dat Allah ons allen genadig is ... :) ameen ... amien precies meid..clue is dat je leert van je fout

NIDAL_808
16-02-2004, 20:07
Oordeel niet te snel over die meisjes. Het zijn mensen met gevoelens...en soms maakt een gestoord joch misbruik van die gevoelens. Het is een gevoelige leeftijd. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben meegemaakt, niet? Maar als je liefdesverdriet hebt...hou het dan idd voor jezelf i.p.v het hier op Marokko.nl neer te kalken. Ga naar je beste vriendin en huil bij haar uit...hier kom je alleen vage types tegen (lees Tjsalout) die je niet begrijpen. ;) Mannen... :rolleyes:

Laysa
16-02-2004, 20:35
Origineel gepost door Bachelorette amien precies meid..clue is dat je leert van je fout Ja toch :D niemand is perfect .... verdraagzaamheid is ver te zoeken dezer dagen ... Respect to you my sister :D ... :maf:

samia01
16-02-2004, 22:06
heey laat hun in hun waarde hoor damn stel dat ze nou geen schouder hebben ik zelf heb nog nooit liefdes verdriet gehad maar ik weet dondersgoed hoe het ontstaat ik heb genoeg jongens gezien die ik heb laten huilen omdat ze dik geplayed werden door mij of wat dan ook je kan wel groot praten maar ja we zullen zien wie hier strax om advies komt vragen sukkel

Lady_moi
17-02-2004, 07:39
Daar zeg je zoiets het wereld zit vol problemen :( Die wereld is nie goed wanneer gaat allah ons leven nemen :verdriet: Origineel gepost door tjsalout Eigen dikke schuld. Ga ergens anders uithuilen i.v.p hier. De wereld zit al vol met problemen en jullie komen hier zielig doen. Waarom snik snik snik ? Waarom heeft hij me verlaten? waarom heeft hij met me gespeeld? ik had alles voor hem over? tzzzzzzzzzzzz Moest je maar geen relatie beginnen.

Pagina's : [1] 2