Bekijk originele versie : wat zal jij doen...............
miss_oujdia17
16-02-2004, 15:55
wat zal jij doen als je man tegen je zegt
je mag niet werken .
je hebt een hele goede baan zal je
voor je baan kiezen of voor je man
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :D
:D
CHINEESJE
16-02-2004, 15:58
Origineel gepost door miss_oujdia17
wat zal jij doen als je man tegen je zegt
je mag niet werken .
je hebt een hele goede baan zal je
voor je baan kiezen of voor je man
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :D
:D
IK ZOU EERST MET HEM PROBEREN TE PRATEN EROVER, OM MISSCHIEN TOT EEN COMPROMIS TE KOMEN. MOCHT HIJ ECHT VOET BIJ STUK HOUDEN, DAN ZOU IK VOOR MIJN MAN KIEZEN. HIJ IS TOCH WEL BELANGERIJKER DAN DE BAAN (ALS HIJ TENMINSTE EEN GOEDE MAN IS EN MIJ MET RESPECT ZOU BEHANDELEN.)
Khanoussi
16-02-2004, 16:17
Precies , eerst er over praten , hij moet toch wel een verdomd goeie reden hebben wil hij jou laten stoppen met werken.
Origineel gepost door CHINEESJE
IK ZOU EERST MET HEM PROBEREN TE PRATEN EROVER, OM MISSCHIEN TOT EEN COMPROMIS TE KOMEN. MOCHT HIJ ECHT VOET BIJ STUK HOUDEN, DAN ZOU IK VOOR MIJN MAN KIEZEN. HIJ IS TOCH WEL BELANGERIJKER DAN DE BAAN (ALS HIJ TENMINSTE EEN GOEDE MAN IS EN MIJ MET RESPECT ZOU BEHANDELEN.)
Je moet respect tonen voor je man zeker als het een goede is. Ik zo zeker met hem gaan praten, zo kunnen we de voordelen en de nadelen bespreken.
Een man die respect voor jou heeft en normaal met je omgaat, zal natuurlijk nooit zeggen 'Jij mag niet werken'.
imzouren21
16-02-2004, 18:50
stoppen met werken, als hij dat wil. Maar dat moet hij niet gaan zeuren over dat we teweinig geld hebben en moeilijk rond kunnen komen.
Romeisa18
18-02-2004, 14:59
sorry hoor maar voor je met elkaar trouwd moet je dat
soort dingen bespreken.
en ik ga werken of hij dat nou wil of niet, ik zit niet voor niets jaren op school.
ik kies voor mn werk
hallo ik ga jaren naar school om een diploma te halen zodat ik in de toekomst inkomen heb etc en dan komt mn man zeggen dat ik niet mag werken
yeh grap!!!!
d8 het eff niet
trouwens er zijn genoeg jongens op de wereld die wel een meid willlen met een diploma en werk etc dus dan zeg ik.....................
Boy i don't need you!!!!!!!!!
:hihi:
Moeilijke keus.
Ik zou er eerst rustig met hem over praten en hem vragen wat de reden is. Komt hij met koppige en niet nuttige redenen aanzetten, kies ik met 100% zekerheid voor mijn werk. Is zijn reden goed genoeg om mij te overtuigen, dan kap ik er denk ik wel mee.
Ma3a Salama
:zwaai:
al_tetouania
18-02-2004, 15:46
ahlan :)
ewa als mijn man dan een goede baan heeft waarom niet!
maar ik denk niet dat dat een probleem zou zijn, want tegenwoordig moeten er twee werken voor de kost.
thallaw............ :zwaai:
maghrebgirl20
18-02-2004, 22:15
ik zou al voor dat we gaan trouwen ff goed praten met elkaar en eerlijk zijn tegen elkaar zodat er geen misverstanden ontstaan.
ik kan me niet voorstellen dat een man dat zou verbieden, maar ja t zal wel vaak gebeuren
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.