Bekijk originele versie : Wie heeft ook.....
Rtelamartil
19-10-2008, 22:07
Wie heeft ook flink wat overgewicht en gaat naar een dietiste??
En helpt dit ook??
En wordt dit volledig vergoed door je verzekering of niet??
Ik vraag dit omdat ik voor het eerst naar toe ga?:o
Alleen serieuze reacties!
Thanx!!
Bent_Nador89
19-10-2008, 22:25
ik ken iemand die naar dietiste gaat.. en het wordt volgens mij gewoon vergoed..
moet je even aan je huisarts vragen :)
Boterbloempje_
19-10-2008, 22:37
Jaa ik ging daar een paar jaar geleden naartoe.
Het word inderdaad vergoed. Ik vond het alleen jammer want de diëtiste die ik had was gewoon te slecht voor worden. Ik zat er met mijn overgewicht en ik ging naar haar toe om samen naar een oplossing te zoeken en eventueel een afval-programma. Naaaa elke sessie, letterlijk elke sessie zei ze het zelfde: Wat vind je van je eetpatroon nu? Wat denk je dat je moet om af te vallen. Ik had zo iets van als ik dat wist dan zat ik hier niet :moe:
En als ik wat voorstelde zei ze nee is niet goed voor jou, wat dan wel ?:rolleyes:
Uiteindelijk ben ik sinds een paar maanden op eigen houtje begonnen met afvallen en ben nou al 32 kilo afgevallen. En dat zonder diëtiste dus voor mij had het geen zin.
x. Boterbloempje_
Rtelamartil
19-10-2008, 22:49
Jaa ik ging daar een paar jaar geleden naartoe.
Het word inderdaad vergoed. Ik vond het alleen jammer want de diëtiste die ik had was gewoon te slecht voor worden. Ik zat er met mijn overgewicht en ik ging naar haar toe om samen naar een oplossing te zoeken en eventueel een afval-programma. Naaaa elke sessie, letterlijk elke sessie zei ze het zelfde: Wat vind je van je eetpatroon nu? Wat denk je dat je moet om af te vallen. Ik had zo iets van als ik dat wist dan zat ik hier niet :moe:
En als ik wat voorstelde zei ze nee is niet goed voor jou, wat dan wel ?:rolleyes:
Uiteindelijk ben ik sinds een paar maanden op eigen houtje begonnen met afvallen en ben nou al 32 kilo afgevallen. En dat zonder diëtiste dus voor mij had het geen zin.
x. Boterbloempje_
OMG! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Vertel vertel!!:)
Ik hoop niet dat ik ook zo eentje ( dietiste) krijg!Want dan flip ik!:hihi:
Rtelamartil
19-10-2008, 22:50
ik ken iemand die naar dietiste gaat.. en het wordt volgens mij gewoon vergoed..
moet je even aan je huisarts vragen :)
Thanx maar mijn huisarts wist het ook niet.:D
ik heb binnen kort ook een afspraak bij de dieetiste ik hoop dat ze me wel kan helpen want ik heb ook flinkovergewicht.
en de dokter adviseerde me ook te gaan sporten.
Rtelamartil
20-10-2008, 21:14
ik heb binnen kort ook een afspraak bij de dieetiste ik hoop dat ze me wel kan helpen want ik heb ook flinkovergewicht.
en de dokter adviseerde me ook te gaan sporten.
Ik hoop het ook voor jou! PM me maar dan kunnen we elkaar steunen!!
Kus kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.