Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blind date

smartie4
16-02-2004, 15:13

Haha ik moest daarnet lachen wallah was in de stad in rotterdam ging naar free record shop 2 marokkaanse boys die ik ken khaled en anaouar haha wachten op hun date ik omest me kapotlachen meisje komt naar buiten en wat hoofddoekje om haha en ze zegt "hier ben ik dan" haha is zielig goeie ouwe tijd hij gaf me een knipoog gatver van nou nee niet mijn type hij zei tegen haar gewoon in haar gezicht nou liever niet

01LaHbIbAh09
16-02-2004, 15:17
Wat is Bind date eigenlijk??? :confused: Dat is toch met iemand afspreken die je niet kent???? Als ik het fout heb, verbeter me dan effe

smartie4
16-02-2004, 15:19
Origineel gepost door BentFes ok het is zielig ok sorry voor mijn misvatting

Laysa
16-02-2004, 15:45
:giechel: ... Zeg je nu dat ze met zijn 2-en 1 date hadden met hetzelfde meisje ? :D Date 1 get the other for free :p ...

smartie4
16-02-2004, 15:48

Origineel gepost door Laysa :giechel: ... Zeg je nu dat ze met zijn 2-en 1 date hadden met hetzelfde meisje ? :D Date 1 get the other for free :p ... was een vriendje haha ik vond het zielig

Laysa
16-02-2004, 15:57
Origineel gepost door smartie4 was een vriendje haha ik vond het zielig :giechel: demn ..... wat een chicken durft hij geen eens alleen te gaan hahaha ... dan vind ik dat die meid meer lef heeft .... :D Trouwens wel gemeen van hem dat hij het zo zei tegen haar ... ik bedoel wat dacht hij te vinden een stoei eeh ... meid a la Katja ?? :rolleyes: :giechel:

minora
25-02-2004, 13:45
Origineel gepost door smartie4 Haha ik moest daarnet lachen wallah was in de stad in rotterdam ging naar free record shop 2 marokkaanse boys die ik ken khaled en anaouar haha wachten op hun date ik omest me kapotlachen meisje komt naar buiten en wat hoofddoekje om haha en ze zegt "hier ben ik dan" haha is zielig goeie ouwe tijd hij gaf me een knipoog gatver van nou nee niet mijn type hij zei tegen haar gewoon in haar gezicht nou liever niet Daarom moet je ook niet aan blind-dates En in haar gezicht zeggen 'liever niet' is ook super zwak