Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DE Vrouw voor Najib.

Pagina's : [1] 2 3 4

camjo
14-10-2002, 19:52

Salaam Allemaal.. Ik heb de topic van Najib gelezen..waar hij een vrouw zoekt. Ik waardeer de eerlijkheid van Najib..wat betreft zijn eisen. Ik denk dat nog mannen zijn die in dezelfde situatie als hij verkeren. De geschikte partner vinden..is moeilijk..voor zowel de vrouwen als de mannen. Waarom is het zo moeilijk..om een geschikte partner te vinden.. Zijn de eisen te hoog.. Waarom is niet alleen het geloof belangrijk.. Dus, veel vragen.. De partner vinden..is alsof jezelf terugvinden..en pas als je je tekorten accepteert..zullen de eisen minder scherp worden..en incha'allah zul je deze vinden..met andere woorden..vroeg of laat moet je water bij de wijn doen. Het belangrijkste is het geloof..de rest is bijzaak..of toch niet.. Ok..wat denken jullie over dit onderwerp.. Euuhhh.. :D Ik heb de geschikte partner al gevonden alhamdu'lilaah..en ben nu 12 jaar gelukkig getrouwd..ik heb niet veel gezocht hoor..een goede moslimfamilie was voor mij al voldoene om te trouwen. Geloof en vertrouwen was voor mij de doorslag.

loubna170
14-10-2002, 19:58
bij mij is geloof ook heel belangrijk maar stel je nou eens voor er is een een man die heel erg goedgeloofig is en de vrouw ook. maar de karakter van de man en vrouw klikt niet zo ja wat dan dan leef je toch heel ongellukig met zo een iemand voor d rest van je leven. ik wil hiermee zeggen dat geloof niet alles is het moet namelijk ook klikken

Cyclop
14-10-2002, 20:06
onzin er zijn duizenden meisjes die niet eens wat make-up is, puur en maagd

Najib26
21-10-2002, 00:33
Haha die Mo, speciaal een topic over de vrouw van Najib :) Nou inmiddels heb ik mijn oproep verwijderd. Ik staak voorlopig mijn zoektocht maar, want het lijkt bijna onmogelijk om een Marokkaanse vrouw te vinden die mooi, intelligent, aardig en praktiserend is.

NoreJihan
21-10-2002, 01:04

Origineel gepost door Najib26 Haha die Mo, speciaal een topic over de vrouw van Najib :) Nou inmiddels heb ik mijn oproep verwijderd. Ik staak voorlopig mijn zoektocht maar, want het lijkt bijna onmogelijk om een Marokkaanse vrouw te vinden die mooi, intelligent, aardig en praktiserend is. Oordeeel niet zommaar over mensen En kijk eerst naar jezelf Waar slaat zon opmerking op? Mooi,intelligent,aardig,praktiserend netals of jij ze bezit Als je echt zon goede moslim was had je zoiets niet geplaats zoals ze in de islam zeggen ware schoonheid zit van binnen daarvoor was die hoofdoek toch bedoeld om je te bedekken en om op innerlijk te vallen en intelligent wie ben jij om te zeggen of iemand intelligent is of niet dat is ook een minpuntje van jou ,altijd denken dat je een betweter bent en over aardig iiedereen is aardig op zijn manier en over praktiserend jij bent niet Allah om daarover te oordelen maar blijkbaar ben je lelijk want anders plaats je niet zon oproep :rolleyes: groetjes iemand die echt kotsmisselijk van jou wordt

Najib26
21-10-2002, 01:10
Origineel gepost door NoreJihan Oordeeel niet zommaar over mensen En kijk eerst naar jezelf Waar slaat zon opmerking op? Mooi,intelligent,aardig,praktiserend netals of jij ze bezit Als je echt zon goede moslim was had je zoiets niet geplaats zoals ze in de islam zeggen ware schoonheid zit van binnen daarvoor was die hoofdoek toch bedoeld om je te bedekken en om op innerlijk te vallen en intelligent wie ben jij om te zeggen of iemand intelligent is of niet dat is ook een minpuntje van jou ,altijd denken dat je een betweter bent en over aardig iiedereen is aardig op zijn manier en over praktiserend jij bent niet Allah om daarover te oordelen maar blijkbaar ben je lelijk want anders plaats je niet zon oproep :rolleyes: groetjes iemand die echt kotsmisselijk van jou wordt Misselijk? Dit is goed voor je: :) http://www.mijnapotheek.nl/zelfzorgwinkel/media/rennie_24.gif

Junkie
21-10-2002, 06:02
Origineel gepost door Najib26 Misselijk? Dit is goed voor je: :) http://www.mijnapotheek.nl/zelfzorgwinkel/media/rennie_24.gif Najib is terug en gaat meteen reclame maken. Ben je nu op de commerciele tour? :D

Onslaught
21-10-2002, 10:54
hmmmmmmm interessant????

Schorpioentje
21-10-2002, 11:41
Origineel gepost door Najib26 Haha die Mo, speciaal een topic over de vrouw van Najib :) Nou inmiddels heb ik mijn oproep verwijderd. Ik staak voorlopig mijn zoektocht maar, want het lijkt bijna onmogelijk om een Marokkaanse vrouw te vinden die mooi, intelligent, aardig en praktiserend is. En wat heeft meneertje te bieden?

Hindaatje
21-10-2002, 11:58
Origineel gepost door NoreJihan Oordeeel niet zommaar over mensen En kijk eerst naar jezelf Waar slaat zon opmerking op? Mooi,intelligent,aardig,praktiserend netals of jij ze bezit Als je echt zon goede moslim was had je zoiets niet geplaats zoals ze in de islam zeggen ware schoonheid zit van binnen daarvoor was die hoofdoek toch bedoeld om je te bedekken en om op innerlijk te vallen en intelligent wie ben jij om te zeggen of iemand intelligent is of niet dat is ook een minpuntje van jou ,altijd denken dat je een betweter bent en over aardig iiedereen is aardig op zijn manier en over praktiserend jij bent niet Allah om daarover te oordelen maar blijkbaar ben je lelijk want anders plaats je niet zon oproep :rolleyes: groetjes iemand die echt kotsmisselijk van jou wordt Ben het helemaal eens met jouw :)

emsoem
21-10-2002, 12:46
Origineel gepost door angel21 safi zoektocht gestaakt, ik wou je nog mailen ;) heeeeeeeeeeeey hallo allemaal hoe gaat het met jullie als goed???oke houden zo.........en naijb je bent weer terug ;) heeeeeeeey angel ik heb er 2 voor jouw gevonden 1tje een beetje gek maar heeel aardig hoor.... 2 serieus en aardig maar ben nog niet klaar pas als ik er 10 heb dan pas mag je de leukste eruit vissen :D =emsoem=

freemale
21-10-2002, 13:42
Origineel gepost door NoreJihan Oordeeel niet zommaar over mensen En kijk eerst naar jezelf Waar slaat zon opmerking op? Mooi,intelligent,aardig,praktiserend netals of jij ze bezit Als je echt zon goede moslim was had je zoiets niet geplaats zoals ze in de islam zeggen ware schoonheid zit van binnen daarvoor was die hoofdoek toch bedoeld om je te bedekken en om op innerlijk te vallen en intelligent wie ben jij om te zeggen of iemand intelligent is of niet dat is ook een minpuntje van jou ,altijd denken dat je een betweter bent en over aardig iiedereen is aardig op zijn manier en over praktiserend jij bent niet Allah om daarover te oordelen maar blijkbaar ben je lelijk want anders plaats je niet zon oproep :rolleyes: groetjes iemand die echt kotsmisselijk van jou wordt Als Najib dat bij een vrouw zoekt, dat is toch zijn recht??? Je mag toch wel een bepaalde beeld van je ideale/man vrouw hebben? Als je dat al niet meer mag hebben kun je net zo goed met de eerste de beste boer(in) trouwen!

Hanan_A
21-10-2002, 14:52
oh en nog een ding! jongeman er bestaan zat maar dan ook zat van dergelijke jongedames waar jij van droomt, zoals ik al zei open je ogen maar gewoon, en kijk op de juiste plaatsen. om maar een voorbeeld te geven ik was gister naar een lezing geweest, en er waren echt veel jongedames die en mooi en praktizerend waren en intelligent, en ook nog lief, en waarschijnlijk hebben ze nog wel meer goede eigenschappen, maar om daar achter te komen zul je wel meer moeten ondernemen, dan aleen naar ze kijken. want bovenstaande vereisten zijn allemaal wel aan de buitenkant te zien, mooi: dat zie want je ziet het uiterlijk hoewel, een meisje met haar hijab op ziet er anders uit dan zonder! praktizerend: je ziet haar de hijab dragen, en je ziet haar wellicht bidden, als je tegen haar praat dan let je op de manier waarop ze spreekt, met het nodige respect, en denkt na voor ze iets zegt, is beleefd enz intelligent: je komt wellicht te weten waar ze studeert, en wat mbo, hbo, wo en lief: dat kan je ook afleiden aan hoe ze tegen je praat en hoe haar gezichtsuitdrukking is en de ogen zijn de spiegels van het hart dus daar kan je ook nog het een en ander uit afleiden. oh en nog iets een man zonder lef en durf..... euhm is zeg maar niet compleet man, als je snapt wat ik bedoel dia was nog als reactie op een bericht van je waarin je schreef dat je niet op de jongedames af durft te stappen, denk er maar eens over na ik bedoel het absoluut niet gemeen ofzo als je dat debkt echt niet, ik hoop alleen dat het je ogen opent, en your mind(niet dat daar iets mee is) maar goed ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

NoreJihan
21-10-2002, 14:52
Origineel gepost door freemale Als Najib dat bij een vrouw zoekt, dat is toch zijn recht??? Je mag toch wel een bepaalde beeld van je ideale/man vrouw hebben? Als je dat al niet meer mag hebben kun je net zo goed met de eerste de beste boer(in) trouwen! Je moet goed lezen jij voordat je onzin typt Dat is het probleem niet hij zegt ze bestaan niet meer mooie intelligente etc etc meiden en ik zeg wie ben jij om daarover te oordelen??

NoreJihan
21-10-2002, 14:53

Origineel gepost door Hanan_A oh en nog een ding! jongeman er bestaan zat maar dan ook zat van dergelijke jongedames waar jij van droomt, zoals ik al zei open je ogen maar gewoon, en kijk op de juiste plaatsen. om maar een voorbeeld te geven ik was gister naar een lezing geweest, en er waren echt veel jongedames die en mooi en praktizerend waren en intelligent, en ook nog lief, en waarschijnlijk hebben ze nog wel meer goede eigenschappen, maar om daar achter te komen zul je wel meer moeten ondernemen, dan aleen naar ze kijken. want bovenstaande vereisten zijn allemaal wel aan de buitenkant te zien, mooi: dat zie want je ziet het uiterlijk hoewel, een meisje met haar hijab op ziet er anders uit dan zonder! praktizerend: je ziet haar de hijab dragen, en je ziet haar wellicht bidden, als je tegen haar praat dan let je op de manier waarop ze spreekt, met het nodige respect, en denkt na voor ze iets zegt, is beleefd enz intelligent: je komt wellicht te weten waar ze studeert, en wat mbo, hbo, wo en lief: dat kan je ook afleiden aan hoe ze tegen je praat en hoe haar gezichtsuitdrukking is en de ogen zijn de spiegels van het hart dus daar kan je ook nog het een en ander uit afleiden. oh en nog iets een man zonder lef en durf..... euhm is zeg maar niet compleet man, als je snapt wat ik bedoel dia was nog als reactie op een bericht van je waarin je schreef dat je niet op de jongedames af durft te stappen, denk er maar eens over na ik bedoel het absoluut niet gemeen ofzo als je dat debkt echt niet, ik hoop alleen dat het je ogen opent, en your mind(niet dat daar iets mee is) maar goed ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Ik ben het helemaal met je eens

Pagina's : [1] 2 3 4