Bekijk originele versie : computer loopt vast bij openen paint
Ik krijg dan de melding dat ik onvoldoende geheugen heb om de bewerking te starten.
Hoe komt dit?
Hoe kan ik het oplossen?
hallo niemand die me ff kan helpen :moe:
NadOoria
19-10-2008, 22:51
Wil je graag helpen ma weet zelf niet :o:(
kzou zeggen informateer je pc ofzo
Thanks meis voor je poging.
Hoop dat er iemand reageerd die er verstand van heeft :D
:hihi:
TS: Onvoldoende geheugen? Heb je geprobeerd wat overbodige bestanden/software weg te halen? Mijn pc krijgt ook kuren wanneer hij te vol zit. :moe:
:hihi:
TS: Onvoldoende geheugen? Heb je geprobeerd wat overbodige bestanden/software weg te halen? Mijn pc krijgt ook kuren wanneer hij te vol zit. :moe:
Ja heb wat programma's eraf gehaald, misschien maar foto's eraf halen. Zijn best grote bestanden per foto. Maar ik heb nog steeds wel ruimte op mijn schijf iets van 25 Gig ofzoiets, als ik het goed zeg :o
Ja heb wat programma's eraf gehaald, misschien maar foto's eraf halen. Zijn best grote bestanden per foto. Maar ik heb nog steeds wel ruimte op mijn schijf iets van 25 Gig ofzoiets, als ik het goed zeg :o
Ooooh dan is je pc gewoon gek geworden denk ik!
Als mijn pc dat aangeeeft dan heb ik ook echt amper ruimte meer over, paar mb'tjes en geen gig! :hihi:
Ooooh dan is je pc gewoon gek geworden denk ik!
Als mijn pc dat aangeeeft dan heb ik ook echt amper ruimte meer over, paar mb'tjes en geen gig! :hihi:
Wat een kutpc heb ik dan :kwaad:
Loopt ie alleen daar vast of bij andere dingen ook?
Alleen bij Paint, ik kan hem niet eens meer afsluiten ivm dat geheugen probleem.
Rare prrobleem. Pc opnieuw installeren dan.
Ik heb geen vista, hoe moet ik dat dan doen :kweetnie:
Is het een windows vista pc?
opgekowed
21-10-2008, 12:01
Maak eens een print screen of reboot je pc ff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.