Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Only for the girlzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Shakira85
14-10-2002, 19:36

Helaba sisters, ik heb een vraagje voor jullie; mogen jullie de pil enzo nemen van de ouders?Vertrouwen ze jullie? Ik bedoel dan wel voor pijnlijke menstruatie he!! En wat betreft uitgaan,mag dat bij jullie zomaar?Als ik sommige verhalen hoor van vriendinnen die wel mogen weggaan...... Da snap ik dus ni he?!!!!!!!!!!En wat met vriendjes? Welke dingen zijn er nog die jullie WEL of NIET mogen? Laten we erover praten,waarom ni? xxxxxxxxxxxxxxxxxShakira

tetouania_zina
14-10-2002, 19:38
Origineel gepost door Shakira85 Helaba sisters, ik heb een vraagje voor jullie; mogen jullie de pil enzo nemen van de ouders?Vertrouwen ze jullie? Ik bedoel dan wel voor pijnlijke menstruatie he!! En wat betreft uitgaan,mag dat bij jullie zomaar?Als ik sommige verhalen hoor van vriendinnen die wel mogen weggaan...... Da snap ik dus ni he?!!!!!!!!!!En wat met vriendjes? Welke dingen zijn er nog die jullie WEL of NIET mogen? Laten we erover praten,waarom ni? xxxxxxxxxxxxxxxxxShakira waarom wel :rolleyes:

Shakira85
14-10-2002, 19:44
verdere uitleg?

tetouania_zina
14-10-2002, 19:47
Origineel gepost door Shakira85 verdere uitleg? lees je reactie maar terug, dan kom je bij het stukje van: Laten we erover praten,waarom ni? en ik zeg waarom wel :rolleyes:

LaZina
14-10-2002, 20:18

ewa wat is dit nou weer voor reactie?!?!?!??!?! reageer dan gewoon niet....... ik wil er ook niet over praten maar ik reageer dan tenminste ook niet :jeweetog: Beslama x x x x

laboudanda
14-10-2002, 20:27
Jah gaan we nog TOUWTJE springen of HOE ZIT HET?? (hey het blijft tussen ons he..)

tetouania_zina
14-10-2002, 21:14
Origineel gepost door LaZina ewa wat is dit nou weer voor reactie?!?!?!??!?! reageer dan gewoon niet....... ik wil er ook niet over praten maar ik reageer dan tenminste ook niet :jeweetog: Beslama x x x x waarom reageer je dan nu :rolleyes:

LaZina
14-10-2002, 21:56
hej lieverd ik reageer op jou hoor!!

maryame
15-10-2002, 00:39
Origineel gepost door Shakira85 Helaba sisters, ik heb een vraagje voor jullie; mogen jullie de pil enzo nemen van de ouders?Vertrouwen ze jullie? Ik bedoel dan wel voor pijnlijke menstruatie he!! En wat betreft uitgaan,mag dat bij jullie zomaar?Als ik sommige verhalen hoor van vriendinnen die wel mogen weggaan...... Da snap ik dus ni he?!!!!!!!!!!En wat met vriendjes? Welke dingen zijn er nog die jullie WEL of NIET mogen? Laten we erover praten,waarom ni? xxxxxxxxxxxxxxxxxShakira ik mag niet uit, heb daar ook geen behoefte aan. ik gebruk geen pil en als ik die zou gebruiken zou het zijn, omdat ik het tegen de pijn gebruik net als elk ander medicijn dus waarom niet. ik mag sommige dingen niet en andere idngen weer wel het heeft gewoon te maken met wat het is en meestal vindt ik het niet erg, ik zou het in ieder geval niet stiekum kunnen en willen doen. groetjes chadia

prinses18
15-10-2002, 12:49
ik mag niet uitgaan maar doe het wel ik mag niet roken maar doe het wel laat ik het zo zeggen ik doe alles wat ik van mijn ouders niet mag.

Junkie
15-10-2002, 13:07
Origineel gepost door prinses18 ik mag niet uitgaan maar doe het wel ik mag niet roken maar doe het wel laat ik het zo zeggen ik doe alles wat ik van mijn ouders niet mag. Kom je vanavond bij me logeren? :D

casanova_girl18
15-10-2002, 13:14
Hoi, Ik snap het wel. Maar je moet blij zijn met wat je hebt als je niet weet wat er is kun je iets ook niet missen net als roken. Als je niet rookt dan mis je het niet. Zo is het met het uitgaan bij mij. Ik weet niet wat ik mis en ik ben er blij om. Ik hoor verhalen. En daar zou ik niet tussen willen zijn. Groetjes nezha

miss22
15-10-2002, 14:51
de pil gebruik ik niet, maar al ik hem als medicijn zou gebruiken, zouden mijn ouders daar geen probleem mee hebben. uitgaan doe ik niet. er is verder nooit over gesproken thuis, maar ik heb er ook geen behoefte aan. moet er eigenlijk niet aan denken. als ik iets gezelligs wil doen, dan spreek ik gewoon overdag met wat vriendinnen af om ergens wat te gaan drinken of te winkelen ofzo..... en guys.....vriendjes zijn absoluut niet toegestaan, dus heb gewacht totdat de ware mijn pad zou kruisen en dat is volgens mij nu gebeurd......so I'm very happy xxxx

laboudanda
15-10-2002, 17:57
Hey alle MANNEN weg wezen hieroo want dit is een MEISJES topic..straks krijgen jullie de meiden plaag ofshoo!! Ik ben ook weg.. BUH BYE!

Shakira85
15-10-2002, 18:59

Voorwa snappen sommigen ni d

Pagina's : [1] 2