Bekijk originele versie : ik WORD GekKKk...........
eenzaaampje
16-02-2004, 14:01
het is al een tijdje uit en ik word er gek van ik mis hem zo erggggggg, ik heb het zelf uitgemaakt dat wel maar omdat hij altijd vaag zat et doen over onze toekomst,,,aantal feiten
-ik hou van hem
-hij houd van mij
-hij mag niet met zn ouders met mij trouwen
-ik mag wel van mijn ouders met hem trouwen
-hij wil wel met mij trouwen maar niet ten koste van zijn ouders
-al 2 weken nix gehoord van hem
-al 2 jaar een relatie gehad
-ik word gek
wallah ik weet het gewoon niet soms denk ik ach meskien wat een klote ouders heeft ie mag hij geen eens trouwen met wie hij wil en van wie hij houd, en aan de andere kant denk ik van ej bent gewoon een pleuress kl ootzak en speelt gewoon goed toneel .wallah ik wet het echt niet meer word er gek van .
dan denk ik weer ach hij kan er ook nix ana doen dat hij in zon kuttt gein is geboren en dan denk ik weer asl je echt wou was je al bij mn ouders geweest ik weet het niet wallah word gek..
mag ik advies van jullie AUB :(
jasmina87
16-02-2004, 14:06
he meid ik weet prescies waar je het over hebt ik heb ook
een vriend tenminste had 3 jaar bijna is net uit want het ging gewoon
niet tussen ons hij is anders als ik en ik mag ook nie van me ouders met hem trouwen tenminste denk ik maar ik nsap het ook wle van je ex zeg maar het is nie makkelijk maar van de andere kant hij houd van je als hij met je trouwt zullen zn ouders het moeten accepteren
01LaHbIbAh09
16-02-2004, 14:10
Kijk zijn ouders willen jou niet, en hij is bang om zijn ouders te verliezen en dat ik kan heel goed begrijpen. Maar dat ie jou ineens aan de kant zet, dat snap ik niet!! :confused: Volgens jou houdt ie van jou, maar hij laat jou stikken!! :confused: En wat ik al helemaal niet snap, JIJ hebt het uitgemaakt, dus ik denk dat ie geen keus heeft!! Dus vindt je het gek dat ie niks van zich laat horen!! Maar het kan ook gewoon aan mij liggen: Of ik snap niks van het verhaal, Of de relatie klopt gewoon niet!! :confused: Dus mijn Advies: VERGEET HEM!!!
eenzaaampje
16-02-2004, 14:14
ja ik weet niet , maar heb hem ook best vaak beledigt van jij bemnt echt zielig dat je niet gaat voor je liefde bla bla bla.
en ja het lijkt erop dat hij na 2 jaar toch voor zn ouders kiest komt wel hard aan moet ik zeggen had ik echt niet verwacht, mischien ook omdat mijn oudesr er nooit een punt van zouden maken maar zouden ze dat toch doen dan had ik denk ik wel voor hem gekozen toen des tijds nu is het anders omdat ik weet wat hij kiest maar had ik dat niet geweten had ik zeker voor hem gekozen ,
we zagen elkaar bijna iedere dag 2 jaar lang nooit echt grote problemen gehad ja soms kleine ruzietjes maar nooit echt wat serieus.d8 echt van dit is mn droomman hij had alles een mooi innerlijk mooi uiterlijk lief zorgzaam geld we zouden echt een goede toekomst tegoemoed gaan ....maar helaas had niet zo moeten zijn.
ps moet wel zeggen dat het met hem ook niet zo goed gaat heb het van zn beste vriend die vertelde me dat hij ook zei van als ik niet met haar trouw trouw ik met niemand...wallah snap het allemaal niet meer het is zo tegenstrijdig allemaal....en daarom word ik gekkkkkkk
sunshine08
16-02-2004, 14:22
Maar heeft hij het wel gezegd thuis?
En voor hoe lang heeft ie het volgehouden?
Kan ook zijn dat hij het zat is en even met niemand
wil praten omdat het niet wil lukken!
01LaHbIbAh09
16-02-2004, 14:24
Ewa meid jullie houden van elkaar, maar het is heel moeilijk vanwege zijn ouders. Maar je moet hem niet beledigen dat vindt ik fout van jou!!! Bekijk het eens van zijn kant, hij houdt ook van zijn ouders en is bang voor de gevolgen!! Ik vindt dat je ook een beetje rekening moet houden met zijn gevoelens, want je kan hem niet dwingen om voor jou te kiezen snap je? Het gaat hier echter wel om zijn OUDERS!!! Tjaaaah ik weet het meid, het is heel ingewikkeld allemaal en voor jou heel moeilijk, maar ook voor hem. Maar misschien heb je er toch goed aan gedaan om het uit te maken, zo geef je hem juist ruimte!!! En wie weet komt alles toch nog goed, heb er vertrouwen in ;)
Ps. Een relatie is Haram, ik wil niet bot doen maar maak hem duidelijk dat ie serieus om joun hand moet komen vragen want anders vindt ik dat jullie relatie geen zin heeft en hem maar beter kunt vergeten!!!
je moet zo denken.......... het komt allemaal weer goed.....
eenzaaampje
16-02-2004, 14:47
ik heb al die tijd gedacht komt wel goed moet nou eerlijk zeggen dat ik de hoop heb opgegeven.ik zal wel altijd van hem houden hij zal altijd ene plaatsje in mn hart hebben dat weet ik wel zeker de leukste tijd heb ik met hem gehad altijd lachen kon alles kwijt bij hem hij begreep echt alles.maar ja heb echt het gevoel dat het niet goed zal komen want het is al bijna een jaar bezig dat gezeur met zijn ouders.nu denk ik van het hoeft niet met zoveel tegen slag, ik zal me niet opdringene willen jullie niet dan houd het op.maar weet wel zeker dat hij geen vrouw zal krijgen die beter is als mij wil niet goed praten ofzo hoor maar hoeld zoveel van hem heb echt alles voor hem over gehad snapje.alles om hem gelukkig te maken
Eenzaampje ...
Je gaat uit van wat hij je verteld heeft maar heeft hij je om je hand gevraagd??? Ik bedoel als zijn ouders niet eens weten wie je bent hoe kunnen ze dan nee zeggen .... tenzij ze een nicht hebben gereserveerd in Marokko ....
Je weet niet 100% zeker wat wel of niet klopt maar als hij echt van jou houdt dan gaat hij er voor ondanks dat zijn ouders niet willen. Want vroeg of laat dan draaien zijn ouders wel bij. Ik heb het vaak genoeg gezien en meegemaakt. In het begin doen ze moeilijk maar als je standvastig blijft (of in dit geval hij) dan draaien ze wel bij en leggen ze er zich bij neer.
Ik raad je aan om eerst even goed na te denken wat je wil .. even alleen geef hem ook tijd en daarna als je alles op een rijtje hebt kun je contact met hem opnemen en met hem praten. Als hij je echt wil dan doet hij moeite. Het is niet een kwestie van kiezen tussen jou en zijn ouders, maar zijn keus die zijn ouders moeten accepteren omdat dat zijn keus is en als ze hem zijn geluk gunnen dan accepteren ze het wel.
Ik weet dat het niet altijd zo gaat bij Marokkanen maar soms moet je wel vechten voor iets wat je graag wil. En we weten allemaal dat hard werken de moeite zeker waard is. Dus als het al waar is wat hij zegt.
Dus meid denk goed na over wat je wil en wees verstandig, als het niet gaat dan gaat het gewoon niet ...
Allah i 3wnek :D
girlfriend82
16-02-2004, 16:18
he meid,als je van hem houdt moet je gewoon volhouden.Je vindt weinig mensen in je leven die echt bij je passen.Het is begrijpelijk dat ie vaag doet over jullie toekomst,hij is bang zijn ouders te verliezen.Hij moet ook sterk zijn en weerstand bieden tegen zijn ouders,ze willen zeker hun zoon niet kwijt.Julllie komen wel tot een oplossing inchallah
ik_oke_is
16-02-2004, 16:20
Origineel gepost door eenzaaampje
het is al een tijdje uit en ik word er gek van ik mis hem zo erggggggg, ik heb het zelf uitgemaakt dat wel maar omdat hij altijd vaag zat et doen over onze toekomst,,,aantal feiten
-ik hou van hem
-hij houd van mij
-hij mag niet met zn ouders met mij trouwen
-ik mag wel van mijn ouders met hem trouwen
-hij wil wel met mij trouwen maar niet ten koste van zijn ouders
-al 2 weken nix gehoord van hem
-al 2 jaar een relatie gehad
-ik word gek
wallah ik weet het gewoon niet soms denk ik ach meskien wat een klote ouders heeft ie mag hij geen eens trouwen met wie hij wil en van wie hij houd, en aan de andere kant denk ik van ej bent gewoon een pleuress kl ootzak en speelt gewoon goed toneel .wallah ik wet het echt niet meer word er gek van .
dan denk ik weer ach hij kan er ook nix ana doen dat hij in zon kuttt gein is geboren en dan denk ik weer asl je echt wou was je al bij mn ouders geweest ik weet het niet wallah word gek..
mag ik advies van jullie AUB :(
dat heeft ie je vast wijsgemaakt ...
volgens mij houd ie niet van je , en wil die gewoon van je af
:maf2:
verder onderbouwende commentaar en advies wordt geleverd
op aanvraag ... :auw2:
bnitouzineman
16-02-2004, 16:33
hebben zijn ouders geen reden gegeven waarom je niet met hun zoon mag trouwen?
eenzaaampje
16-02-2004, 22:32
nee voor zijn ouders was dat ik uit nl kom wel genoeg om mij te weigeren al zn broers en zussen zijn uit het buitenland getrouwt, niemand mocht uit nl trouwen.verder ik oke is ja het kan dat hij alles heeft gelogen tegen mij, ik bedoel ik heb nooit bewijs gezien maar ja ik vertrouw hem.moet wel zeggen dat zn zussen het wel wisten die hebben me wel aangesproken.maar ik weet het allemaal niet meer wallah
lella_ouafae
17-02-2004, 11:53
nou ik begrijp hem heel goed, hij wil zijn ouders niet aan de kant zetten, nu het uit is probeert hij gewoon over je heen te komen en dat kan niet als hij contact met je blijft onderhouden terwijl hij weet dat zijn ouders toch niet zullen accepteren, meid nu lijkt het misschien moeilijk maar zet je over hem heen, het lukt je heus wel al lijkt het nu onmogelijk.
maar.... als het zo is dat hij heeft gelogen, dan is het gewoon een enorme zak die je gewoon zeker uit je hoofd moet zetten
dusss volg me advies op hoe het ook zei
xxx lella ouafae
Chrazed21
17-02-2004, 12:17
Hoi eenzaampje,
Ik heb jouw verhaal gelezen vindt het heel erg, maar ik vraag me af waarom mag hij niet met jouw trouwen? Wat is de reden? Waarom accepteren ze jouw niet? Dat heb jij niet in jouw verhaal verwerkt. Daar moet jij achter proberen te komen misschien dat je dan tot een oplossing komt. Zomaar uitmaken heb je niks aan, want van iemand houden doe je maar 1 keer. Geloof mij!!!!
Doei doei :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.