Bekijk originele versie : Ik Ben Gedumpt Vanwege Mijn Hoofddoek!!!
IK draag al een tijdje een hoofddoek. Ik had al een relatie voordat ik een hoofdoek droeg. Toen ik een hoofdoek ging dragen begon hij raar te doen. uiteindelijk heeft hij het uit gemaakt vanwege mijn hoofddoek. hij schaamde voor mij.denk ik.
Bij welke meisjes is dit ook gebeurd en wat is jullie mening hierover?
groetjes een verdrietig meisje.
maryam04
16-02-2004, 13:47
hee meid..
hij is je niet waard, in plaats dat ie je aanmoedigt, gaat ie het uitmaken...zielig hoor... :kwaad:
er zijn genoeg jongens op de aarde en die de hoofddoek wel accepteren.. :D
veel su6...
:zwaai:
Ghizlanetje
16-02-2004, 13:51
Origineel gepost door ouajdia101
IK draag al een tijdje een hoofddoek. Ik had al een relatie voordat ik een hoofdoek droeg. Toen ik een hoofdoek ging dragen begon hij raar te doen. uiteindelijk heeft hij het uit gemaakt vanwege mijn hoofddoek. hij schaamde voor mij.denk ik.
groetjes een verdrietig meisje
a3la triestgeval
jasmina87
16-02-2004, 13:53
was hij marokkaan??
ChOcOtOfFfF
16-02-2004, 14:02
Ik verwachte te lezen aan de hand van jouw titel dat je gedumpt was door je werk ofzo.
Zuster Insha Allah zul je nu wachten tot je getrouwd bent en geen relatie meer aangaan. Hij was niet serieus met je, dus vergeet hem zo snel mogelijk en vraag Allah om vergeving dat je een relatie hebt gehad.
Insha Allah zal je dit lukken
liefs Sou
Glimlachje
16-02-2004, 14:02
Hij heeft wel gelijk, omdat hoofddoek een betekenis heeft van respect en het heeft vooral te maken met islam.Een relatie voor je huwelijk is haram en dat weet jij wel, en hij ook, het is beter dat het uit is, tenzij hij heeft gezegt dat hij wil trouwen... (voordat je die hoofddoek ging dragen)
loeloesch
16-02-2004, 14:03
Inderdaad zijn er veel jongens die een hoofddoek niet accepteren, ze3ma ze hebben daar te veel respect voor.
Maar het laat juist zien dat hij nooit serieus met de dame in kwestie is geweest, en alleen uit was op playen...... Ewa misschien zien ze telkens hun moeder, verschijnen in hun ogen, wanneer ze je willen zoenen :maf3: (Dat verstaan zij waarschijnlijk onder respect :maf: )
Maar als je echt serieus bent, moet je juist blij zijn dat ze haar schoonheid beschermt en verbergt, en dat jij de enige bent die (insAllah) ooit die schoonheid mag aanschouwen.
minatje83
16-02-2004, 14:06
Deze is echt nieuw..tegenwoordig vallen de Marokkaansje jongens/mannen juist op de hoofddoek. Deze gozer was blijkbaar alleen aan het spelen, anders was hij juist trots op je zijn geworden en meer van je zou gaan houden. Mischien denk je er nu anders over, door je verdriet, maar na een tijdje zul je blij zijn dat je niets meer met hem hebt. Er zijn nog meer dan genoeg marokkanen in nederland die het juist mooi vinden.
wees blij dat hij je heeft gedumpt..... zo ben je d'r tenminste achter gekomen wat voor een schoft het wel is.....
beter nu dan later....
maysae123
16-02-2004, 15:02
wat een sukkel zeg,nou meid zal ik je wat zeggen hij was je gewoon niet waard en hij zal er later zeker spijt van krijgen!
maysae123
16-02-2004, 15:03
wat een sukkel zeg,nou meid zal ik je wat zeggen hij was je gewoon niet waard en hij zal er later zeker spijt van krijgen!
ik hoop dat je iemand zult krijgen die jouw wel waard is!
hij is schandalig dat is het!!
als je van iemand houdt dan hou je van die persoon, met of zonder hoofdoek!!
IT DON'T CARES!!
Wat een sukkel Allah jester ....
Je verdient beter en mischien is het maar beter ook dat Allah hem van je verwijderd heeft ;) ....
:D
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ik verwachte te lezen aan de hand van jouw titel dat je gedumpt was door je werk ofzo.
Zuster Insha Allah zul je nu wachten tot je getrouwd bent en geen relatie meer aangaan. Hij was niet serieus met je, dus vergeet hem zo snel mogelijk en vraag Allah om vergeving dat je een relatie hebt gehad.
Insha Allah zal je dit lukken
liefs Sou
Oehhh chocola is veranderd. :stout:
misstomaatje
16-02-2004, 17:33
wat is dat voor een sukkel ,hij verdient jou niet meid.
hij moet juist trots zijn dat je een hoofddoek draagt. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.