Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Ff Een Vraagje

Pagina's : [1] 2

3afrieta
16-02-2004, 13:11

BEN IK EEN SLECHT PERSOON ALS IK EENMAAL EEN VOORKEUR HEB HOE EEN MAN MOET ZIJN OM ER VERLIEFD OP TE WORDEN IEDEREEN HEEFT TOCH IETS WAT EEN DAME/ OF HEER MOET HEBBEN OM HEM/ HAAR AANTREKKELIJK TE VINDEN OF BEN IK TE OPPERVLAKKIG :(

zairi
16-02-2004, 13:13
nee hoor je bent naar mijn mening niet slecht ik bedoel iedereen heeft wel iets waar die op wil vallen je kan je eisen hebben maar dat heeft iedereen denk ik wel ik vind je niet slecht hoor dus maak je niet al teveel zorgen

3afrieta
16-02-2004, 13:16
Origineel gepost door zairi nee hoor je bent naar mijn mening niet slecht ik bedoel iedereen heeft wel iets waar die op wil vallen je kan je eisen hebben maar dat heeft iedereen denk ik wel ik vind je niet slecht hoor dus maak je niet al teveel zorgen oke dank je wel ben weer gerust gesteld :D

zairi
16-02-2004, 13:19
gelukkig maar succes

3afrieta
16-02-2004, 13:32

Origineel gepost door zairi gelukkig maar succes waar val jij op wat moet een dame gewoon hebben

CHINEESJE
16-02-2004, 14:56
Ben je weer mannen aan het verleiden met je zieilige praatjes? Eens een s.let!.............!! :rolleyes: :rolleyes:

miss_riffia17
16-02-2004, 15:25
nee volgens mij ben je niet slecht als je een bepaalde voorkeur hebt.

Nassimatje
16-02-2004, 15:32
he chineesje, he is maar een vraag, waar ze antwoord op wil hebben, je hoef haar toch niet te gaan uitschelden.. :kwaad: Toon een beetje respect!!!!!!!!!!!! 3afrieta Vrouw en een man mogen zeker wel eisen stellen met wie ze willen. Is menselijk meid :D Beslamma :zwaai:

CHINEESJE
16-02-2004, 15:35
Origineel gepost door Nassimatje he chineesje, he is maar een vraag, waar ze antwoord op wil hebben, je hoef haar toch niet te gaan uitschelden.. :kwaad: Toon een beetje respect!!!!!!!!!!!! 3afrieta Vrouw en een man mogen zeker wel eisen stellen met wie ze willen. Is menselijk meid :D Beslamma :zwaai: :rolleyes: :rolleyes:

Nassimatje
16-02-2004, 15:37
Origineel gepost door CHINEESJE :rolleyes: :rolleyes: Ja en wat bedoel je daarmee.....???????????????????? :zweep:

CHINEESJE
16-02-2004, 15:49
Origineel gepost door Nassimatje Ja en wat bedoel je daarmee.....???????????????????? :zweep: gewoon dit :rolleyes: :rolleyes:

Nassimatje
16-02-2004, 15:57
Is goed maakt niet uit meissiiee Ik ga geen eens meer op reageren ook, doe maar waar je zin in hebt :confused: Succes met alles :zwaai:

naadje83
16-02-2004, 15:57
Origineel gepost door 3afrieta BEN IK EEN SLECHT PERSOON ALS IK EENMAAL EEN VOORKEUR HEB HOE EEN MAN MOET ZIJN OM ER VERLIEFD OP TE WORDEN IEDEREEN HEEFT TOCH IETS WAT EEN DAME/ OF HEER MOET HEBBEN OM HEM/ HAAR AANTREKKELIJK TE VINDEN OF BEN IK TE OPPERVLAKKIG :( Not it oll! Je hebt juist een probleem als je op het innerlijk van iemand valt en als je zijn uiterlijk kwijtscheld. Je kunt er namelijk zwaar spijt van krijgen later, als je de persoon neemt zoals hij/zij is... Dus neem iemand tot wie jij je aangetrokken voelt....en het komt wel goed inchallah...!

CHINEESJE
16-02-2004, 16:03
Origineel gepost door Nassimatje Is goed maakt niet uit meissiiee Ik ga geen eens meer op reageren ook, doe maar waar je zin in hebt :confused: Succes met alles :zwaai: HET WAS NIET GEMEEND SCHAT, 3AFRIETA EN IK KENNEN MEKAAR, VANDAAR OOK DIE S.LET (WE NOEMEN MEKAAR ZO) :D :zwaai:

ik_oke_is
16-02-2004, 16:04

Origineel gepost door CHINEESJE Ben je weer mannen aan het verleiden met je zieilige praatjes? Eens een s.let!.............!! :rolleyes: :rolleyes: woow man sommige zijn écht hevig :maf2:

Pagina's : [1] 2