Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van mij?

Pagina's : [1] 2 3 4

laboudanda
14-10-2002, 17:54

Zeg OP!....ik noteer alles en ik probeer het te verbeteren!

-Reda-
14-10-2002, 17:55
Origineel gepost door laboudanda Zeg OP!....ik noteer alles en ik probeer het te verbeteren! nog meer posts plaatsen...egt..ik ga helemaal stuk...:goedzo:

Missrapster
14-10-2002, 17:59
wat ik van jou vind....i don't know U...maaruh...alleen naar je zin kijken...zegt me al dat je geen brains hebt....of dat je zuurstof tekort komt....(wat eigelijk nie kan,hij waait buiten,genoeg zuurstof) hihihiihihih....;)

BENTGHATAR
14-10-2002, 18:00
jij hebt echt de raarste reacties waar je om kan lachen dus ga zo door

tetouania_zina
14-10-2002, 18:06

:vingers: dit mag je noteren :D

Missrapster
14-10-2002, 18:07
uh...bentghatar....hebbie tegen die kill....hahahhahahah...wat valt er nou aan hem te verbeteren?????....behalve die ogen dan die moeten veel groter...en hij mag weleens naar de kapper....hahahahhahahahahahhahahahaha.....;)

laboudanda
14-10-2002, 19:20
OK ok ik noteer alles...enne tetounia die van jou noteer ik zeker.. ieder zijn eigen mening ..meer heb ik niks te zeggen.. HAPPY now? Ok..ok meer reacties....ik probeer mijn LEVEN te verbeteren.. Dus pak die weg en plaats jou shit hieroo.. Dit is jou enigste kans om jou mening te plaatsen ook al is ie negatief.... By the WAY: error's zijn niet toegestaan..

tetouania_zina
14-10-2002, 19:22
Origineel gepost door laboudanda OK ok ik noteer alles...enne tetounia die van jou noteer ik zeker.. ieder zijn eigen mening ..meer heb ik niks te zeggen.. HAPPY now? Ok..ok meer reacties....ik probeer mijn LEVEN te verbeteren.. Dus pak die weg en plaats jou shit hieroo.. Dit is jou enigste kans om jou mening te plaatsen ook al is ie negatief.... By the WAY: error's zijn niet toegestaan.. ah nu ben ik heel erg blij, wat leuk van je dat je de mijne ook hebt genoteerd... die is de belangrijkste, niet vergeten he! beslamma 3lik en veel suc6 met je leven te verbeteren die ondertekening van jou is wel gruwelijk en moeilijk f.uck you :vingers:

Juf_Nora
14-10-2002, 19:23
ik vind je opmerkingen altijd wel grappig, alleen vat ik ze soms niet echt... :D

Sheraz
14-10-2002, 19:49
Origineel gepost door laboudanda Zeg OP!....ik noteer alles en ik probeer het te verbeteren! Die avatar van je is dat een zelfportret?whahahaha Over het algemeen vind ik je storend en kinderachtig, maar kan je het niet kwalijk nemen, gezien je avatar/foto :p Ciao :zwaai:

laboudanda
14-10-2002, 20:06
Ok....wie nog ?

laboudanda
14-10-2002, 20:31
Origineel gepost door rinnoa Ik vind je altijd HILARISCH :D De manier hoe je overkomt......niet te zuinig! (die poopietopic van je staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift! :D ) En hoe zit het nou met al die dikkoppen? :rolleyes: Almoehiem ik zal je maar niet te veel aanprijzen, anders ga je zo naast je schoenen lopen. Een hoogwatermarokkaan hebben we hier niet nodig. :ego: Hoogwater marokkaan? hebben we die dan?

laboudanda
14-10-2002, 20:39
Uhm....die dikkoppen eh?... Dus je weet niet wat een DIK KOPje is? zie hier voor meer INFO: http://www1.nhl.nl/~ribot/ned/nyny2.htm

laboudanda
14-10-2002, 20:41
Ok ik heb genoteerd.....wel alle DIKKOPPEN nog aan toe...

Rajaa
14-10-2002, 22:32

Dag kereltje, Ik weet dat je op mijn reactie zit te wachten ;) Ben blij dat mijn mening zo belangrijk voor je is... ..ik vind je een wandelende natuurfout, ga daar maar es wat aan doen! succes Koos Kansloos! Gr, je meerdere.

Pagina's : [1] 2 3 4