Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdam dungeon?

Pagina's : [1] 2

Tangaouia_sanae
18-10-2008, 22:05

Wie is daar ooit geweest? Hoe eng is het :o

-Dametje-
18-10-2008, 23:09
Wat is dat? Ik hou van enge dingen.

Dolce-Diva
18-10-2008, 23:20
ik ben er geweesthet stel echt geeeen ruk voor je gaat zo naar binnen en dan kom je elke keer in een andere z3ma spooky kamer terecht en dan word laten zien hoe amsterdam vroeger was in de tijd van de voc en hoe ! van die schreeuwende acteurs overal en op het eind echt een super gaar ritje in een achtbaan van een halve minuut echt een afrader!

Tangaouia_sanae
19-10-2008, 16:40
Wat is dat? Ik hou van enge dingen. Ik ook :hihi: Amsterdam dungeon ligt in Amsterdam (je meent het :hihi:) en is een combinatie van musea, theater en attractie. Entree is 9,50 euro per persoon volgens mij. Neem een kijkje op de website ;) http://www.thedungeons.com/nl/index.html

Tangaouia_sanae
19-10-2008, 16:41

ik ben er geweesthet stel echt geeeen ruk voor je gaat zo naar binnen en dan kom je elke keer in een andere z3ma spooky kamer terecht en dan word laten zien hoe amsterdam vroeger was in de tijd van de voc en hoe ! van die schreeuwende acteurs overal en op het eind echt een super gaar ritje in een achtbaan van een halve minuut echt een afrader! Oh ja :eek: Ik heb van sommigen gehoord dat het juist heel eng was (veel schrikmomenten) en dat er ook mensen flauwvallen :rolleyes: Misschien ben jij iemand die heel moeilijk bang te maken is, maar ik ben iemand die echt supersnel schrikt :hihi: Weet je hoe lang het allemaal duurt?

Baseema
19-10-2008, 16:45
Sorry, het was echt niet eng, ofzo. Ik had er veel van verwacht. M'n vriendin en ik hebben het zo leuk mogelijk gemaakt voor onszelf. Het was verder niet eng of spannend. Vooral het achtbaan-gedeelte sloeg nergens op. Zo'n korte rit heb ik nog nooit meegemaakt. Zonde van je geld.

hvjrachid
19-10-2008, 17:28
ja was echt niet eng, diep teleurgesteld!!, niks aan. idd de achtbaan sloeg echt nergens op!!!

BetterThanU
19-10-2008, 17:30
London Dungeon is pas eng :hihi: Ze lopen daar gewoon achter je aan, doe ik echt geen 2e keer meer! :moe:

Tangaouia_sanae
19-10-2008, 17:38
:haha: In Londen zitten ze dus wel achter je aan, maar in Amsterdam niet? Oke bedankt voor jullie reacties meiden :goedzo: :kus:

Baseema
19-10-2008, 17:42
:haha: Ik ben in London bij Madame Tussauds in Chamber live geweest. Ik pieste zo wat in mijn broek. Heb nog nooit zo hard gerend en gegild.

Tangaouia_sanae
19-10-2008, 17:44
:haha: Ik ben in London bij Madame Tussauds in Chamber live geweest. Ik pieste zo wat in mijn broek. Heb nog nooit zo hard gerend en gegild. :haha: Kijk daar ben ik nou naar op zoek! Ik wil iets engs meemaken in mn leven :huil: Vertel eens wat er was gebeurd dan, dat je zo hard rende en gilde :hihi:

Baseema
19-10-2008, 18:15
:haha: Kijk daar ben ik nou naar op zoek! Ik wil iets engs meemaken in mn leven :huil: Vertel eens wat er was gebeurd dan, dat je zo hard rende en gilde :hihi: Nou, je kwam een donkere ruimte in waar je doorheen moest lopen. En ik zag opeens van links en rechts twee gedaantes op me afkomen. Ik zei nog tegen mijn vriendin en zus, "oh let op, dat zijn van die poppen, ze gaan zo van zelf weer terug". :gniffel: Alleen werd ik toen bij mijn kraag gegrepen en riep Frakenstein kwaad; Run! Dat liet ik me geen tweede keer vertellen.

Tangaouia_sanae
19-10-2008, 18:31
Nou, je kwam een donkere ruimte in waar je doorheen moest lopen. En ik zag opeens van links en rechts twee gedaantes op me afkomen. Ik zei nog tegen mijn vriendin en zus, "oh let op, dat zijn van die poppen, ze gaan zo van zelf weer terug". :gniffel: Alleen werd ik toen bij mijn kraag gegrepen en riep Frakenstein kwaad; Run! Dat liet ik me geen tweede keer vertellen. Damn :eek: :lol: Dat is echt TE eng voor woorden gewoon :wow: Jij was zeker gelijk weg. Ik zie het allemaal al voor me :lol: Doet me opeens denken aan het enige enge wat ik ooit heb meegemaakt :gniffel: Ik was samen met mn zusje en mn tante in Ceuta (Marokko, ja het is eigenlijk van de spanjaarden maar ligt in marokko.. maar whatever je kent het vast wel) en daar was kermis. Er stond 1 attractie die ik nooit eerder had gezien, dus ik nam aan dat het een spiegelpaleis was. Ik zei tegen mn zusje en tante Kom dan gaan we hier naar binnen want dat wordt lachen. Toen we kaartjes hadden gekocht en vooraan stonden in de rij en 3d brillen kregen, hoorde ik mensen krijsen. Dus ik had zoiets van uhm oke :rolleyes: Nou wij gingen naar binnen en het was pikdonker. Op gegeven moment moest je door zo'n smal gangetje lopen en daar sprong een vent in een KEI eng kostuum voor ons en rende ons achterna :eek: Ik begon als een gek te GILLEN in een hoekje. Had mezelf helemaal klein gemaakt en bleef maar gillen terwijl die vent was gestopt met rennen :gniffel: Opeens voelde ik een hand dus ik begon nog harder te krijsen. Bleek dat die vent zn masker had afgedaan en sssst zei om mij te bedaren

BetterThanU
19-10-2008, 18:55
Nou, je kwam een donkere ruimte in waar je doorheen moest lopen. En ik zag opeens van links en rechts twee gedaantes op me afkomen. Ik zei nog tegen mijn vriendin en zus, "oh let op, dat zijn van die poppen, ze gaan zo van zelf weer terug". :gniffel: Alleen werd ik toen bij mijn kraag gegrepen en riep Frakenstein kwaad; Run! Dat liet ik me geen tweede keer vertellen. ja zoiets had ik dus ook , ik stond al klaar om een paar van die freaks een goede hook te geven .. hoor ik die acteurs zo heel hard schreeuwen; DO NOT TOUCH ME !!!!!! Tja, adrenaline he :D NIet geschikt voor mensen met hart problemen :hihi:

Baseema
19-10-2008, 19:22

Damn :eek: :lol: Dat is echt TE eng voor woorden gewoon :wow: Jij was zeker gelijk weg. Ik zie het allemaal al voor me :lol: Doet me opeens denken aan het enige enge wat ik ooit heb meegemaakt :gniffel: Ik was samen met mn zusje en mn tante in Ceuta (Marokko, ja het is eigenlijk van de spanjaarden maar ligt in marokko.. maar whatever je kent het vast wel) en daar was kermis. Er stond 1 attractie die ik nooit eerder had gezien, dus ik nam aan dat het een spiegelpaleis was. Ik zei tegen mn zusje en tante Kom dan gaan we hier naar binnen want dat wordt lachen. Toen we kaartjes hadden gekocht en vooraan stonden in de rij en 3d brillen kregen, hoorde ik mensen krijsen. Dus ik had zoiets van uhm oke :rolleyes: Nou wij gingen naar binnen en het was pikdonker. Op gegeven moment moest je door zo'n smal gangetje lopen en daar sprong een vent in een KEI eng kostuum voor ons en rende ons achterna :eek: Ik begon als een gek te GILLEN in een hoekje. Had mezelf helemaal klein gemaakt en bleef maar gillen terwijl die vent was gestopt met rennen :gniffel: Opeens voelde ik een hand dus ik begon nog harder te krijsen. Bleek dat die vent zn masker had afgedaan en sssst zei om mij te bedaren :gniffel: Nerri! En het was nog wel nep. Als jou echt iets overkomt, man3raf ash ghadi tdiri.

Pagina's : [1] 2