Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sollicitatiebrief.

SweetRose
15-02-2004, 22:30

Ik zoek er 1. En wel nu. :(. Help me. :o

brandy
15-02-2004, 23:47
ik heb een vb gevonden... hoop dat 't helpen kan... M. Sollicitant Banenplein 78 9999 EW PLAATS Plaats, 6 maart 2003 BEDRIJFSNAAM WERKGEVER t.a.v. dhr. H.J. Chef Postbus 125 9999 AC PLAATS Geachte heer Chef, In De Volkskrant van zaterdag 4 maart jl. las ik uw advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie Functienaam bij uw bedrijf. De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij aan. Ik werk al een aantal jaren als Operator in ploegendienst. Ik bewaak, controleer en regel de procesgang bij de vervaardiging van lichtgevoelige kathoden bij Bedrijfsnaam Huidige Werkgever in Plaats. Daarvoor werkte ik reeds enige tijd in verschillende technische beroepen. Uit telefonische informatie bij mevrouw Naam van uw bedrijf weet ik dat mijn opleiding en ervaring aansluiten bij uw eisen. In de functie Functienaam bij uw bedrijf kan ik mijn kennis en ervaring bovendien gebruiken bij het verhelpen van eventuele storingen. Die veelzijdigheid spreekt mij aan. Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Mark Sollicitant Bijlage: curriculum vitae

SweetRose
16-02-2004, 13:17
Origineel gepost door brandy ik heb een vb gevonden... hoop dat 't helpen kan... M. Sollicitant Banenplein 78 9999 EW PLAATS Plaats, 6 maart 2003 BEDRIJFSNAAM WERKGEVER t.a.v. dhr. H.J. Chef Postbus 125 9999 AC PLAATS Geachte heer Chef, In De Volkskrant van zaterdag 4 maart jl. las ik uw advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie Functienaam bij uw bedrijf. De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij aan. Ik werk al een aantal jaren als Operator in ploegendienst. Ik bewaak, controleer en regel de procesgang bij de vervaardiging van lichtgevoelige kathoden bij Bedrijfsnaam Huidige Werkgever in Plaats. Daarvoor werkte ik reeds enige tijd in verschillende technische beroepen. Uit telefonische informatie bij mevrouw Naam van uw bedrijf weet ik dat mijn opleiding en ervaring aansluiten bij uw eisen. In de functie Functienaam bij uw bedrijf kan ik mijn kennis en ervaring bovendien gebruiken bij het verhelpen van eventuele storingen. Die veelzijdigheid spreekt mij aan. Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Mark Sollicitant Bijlage: curriculum vitae Thnx :) :blauwkus:

AlHoceima_Leila
16-02-2004, 17:25
Ik heb er ook eentje maar het is misschien een beetje te makkelijk maar als je m wil pm me :zwaai:

brandy
16-02-2004, 17:59

Origineel gepost door SweetRose Thnx :) :blauwkus: ur welcome

SweetRose
16-02-2004, 18:33
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Ik heb er ook eentje maar het is misschien een beetje te makkelijk maar als je m wil pm me :zwaai: Je bent een schatje maar dat wist je al. :D...Maar het is niet meer nodig Ik heb er al één. Het was tegen vandaag dat ik 'm nodig had... :maf2:.. Brandy..:goedzo: ;) nogmaals thnx

AlHoceima_Leila
16-02-2004, 19:00
oke dan geen dank

hasna_the_best
16-02-2004, 19:12
SweetRose wie is dat meisje op je avatar :Iluvu:

SweetRose
16-02-2004, 23:14
Origineel gepost door hasna_the_best SweetRose wie is dat meisje op je avatar :Iluvu: Mijn denkbeeldige dochtertje..... :hihi:

sweet_nadoria
17-02-2004, 21:24
www. b r i e v e n w i n k e l . nl Hele goede site !!!

SweetRose
18-02-2004, 14:02
Dank jullie wel. Kheb de sites ineens opgeslagen voor volgende keer. Ik dank jullie vanuit mijn hartje.