Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sollicitatiebrief.

SweetRose
15-02-2004, 22:30

Ik zoek er 1. En wel nu. :(. Help me. :o

brandy
15-02-2004, 23:47
ik heb een vb gevonden... hoop dat 't helpen kan... M. Sollicitant Banenplein 78 9999 EW PLAATS Plaats, 6 maart 2003 BEDRIJFSNAAM WERKGEVER t.a.v. dhr. H.J. Chef Postbus 125 9999 AC PLAATS Geachte heer Chef, In De Volkskrant van zaterdag 4 maart jl. las ik uw advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie Functienaam bij uw bedrijf. De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij aan. Ik werk al een aantal jaren als Operator in ploegendienst. Ik bewaak, controleer en regel de procesgang bij de vervaardiging van lichtgevoelige kathoden bij Bedrijfsnaam Huidige Werkgever in Plaats. Daarvoor werkte ik reeds enige tijd in verschillende technische beroepen. Uit telefonische informatie bij mevrouw Naam van uw bedrijf weet ik dat mijn opleiding en ervaring aansluiten bij uw eisen. In de functie Functienaam bij uw bedrijf kan ik mijn kennis en ervaring bovendien gebruiken bij het verhelpen van eventuele storingen. Die veelzijdigheid spreekt mij aan. Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Mark Sollicitant Bijlage: curriculum vitae

SweetRose
16-02-2004, 13:17