Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rechtstreekse vluchten Oujda?

fadoria
18-10-2008, 15:15

Salaam mensen, Ik moet naar Oujda, echter kan ik geen rechtstreekse vluchten vinden! alles is met 1 of meerdere tussenstops :maf: Reisbureau's en online site's bieden ook alleen maar vluchten met tussenstops. Help!

Atikaa
18-10-2008, 15:29
heb je al op royal air maroc gekeken??want daar heb je met tussenstop maar ook zonder hoor zeker op maandag en donderdagen normaal gezien... succes

fadoria
18-10-2008, 15:54
heb je al op royal air maroc gekeken??want daar heb je met tussenstop maar ook zonder hoor zeker op maandag en donderdagen normaal gezien... succes Atikaa, Ik had al op royal gekeken, zij hebben ook alleen maar met tussenstops. bedankt voor het mee denken.

Atikaa
18-10-2008, 15:59
heb overlaatst nog gekeken voor me vader en er ware met tssestop maar ook zonder wnr wil je gaan?

anisaleila
18-10-2008, 16:33

RAM en atlas bleu (dochter maatschappij vd RAM) gaan rechtstreeks naar oujda vanuit schiphol en jetair gaat ook rechtstreeks naar oujda, maar dan wel vanuit zaventum airport in belgie ;)

fadoria
18-10-2008, 23:25
heb overlaatst nog gekeken voor me vader en er ware met tssestop maar ook zonder wnr wil je gaan? laatste week van oktober en anders eerste week van november.